شرایط اعطای نمایندگی چگونه است؟

اعطای نمایندگی

شرایط اعطای نمایندگی فست فود چگونه است؟

به طور مثال فرض کنید می‌ خواهید یک برند فست فود جدید در شهرتان راه‌ اندازی بیاندازید. در این‌ حین چالش‌ ها و مشکلاتی برای شما به وجود می‌ آید. مثلا این چالش‌ ها می‌ توانند خرید یا اجاره مکان برای فست فود باشند. همیشه برای شروع یک کسب‌ و کاری نیاز است تا چالش‌ ها و مشکلاتی که پیش رو داریم را حل کنیم. بنابراین باید از مشورت با افرادی که در این زمینه اطلاعات دارند استفاده کنیم. موارد دیگری مانند خرید تجهیزات، مواد اولیه با کیفیت و قیمت مناسب و غیره از دغدغه‌ های شروع و راه‌ اندازی یک فست‌ فودی می باشد. پس‌ از این‌ که تمامی این مشکلات و چالش‌ ها را پشت سر گذاشتید نیازمند است تا برای شناخته شدن و معرفی کسب‌ و کارتان تبلیغات لازم را انجام دهید. تبلیغات هم هزینه‌ های زیادی دارد و هم‌ زمان زیادی می‌ خواهد تا به نتیجه مطلوب برسد.

فست فود شخصی یا نمایندگی بهتر است ؟

با تمام توضیحات و تفاسیر بالا باید انتخاب کنید که می‌ خواهید فست‌ فود شخصی خود را راه اندازی کرده یا نمایندگی فست فود بگیرید. داشتن نمایندگی فست‌ فود به نسبت ریسک پایین تری دارد و موفقیت شما را تضمین می‌ کند. زیرا شما کار خود را با یک اسم بزرگ شروع می‌ کنید و تبلیغات و بازاریابی همگی توسط آن شرکت برای شما انجام می‌ شود. این کار باعث می‌ شود با سرعت بیشتری در شهرتان شناخته شوید و از روز اول مردم با شما آشنا شوند. در صورتی‌ که اگر یک رستوران شخصی بزنید تا یکی دو سال اول نیازمند تبلیغات گسترده و شناساندن خود به مردم هستید. بهترین مزیت دریافت نمایندگی فست فود ازبرندهای شناخته شده این است که شما با سرمایه‌ گذاری‌ که در این راه می‌ کنید از نام تجاری و دانش فنی برند یک معتبر استفاده می‌ کنید تا بتوانید در کمترین زمان به سود مطمئن برسید.

شرایط راه اندازی و مکان فست فود چیست؟

لوکیشن و مکان فست فود یکی از نکات بسیار مهم در راه‌ اندازی فست فود است که تاثیر مستقیم و به سزایی در سود شما دارد. شما هر چقدر هم که غذاهای خوب و باکیفیت داشته و معتبر باشید اگر در جای خوب و پر رفت‌ و آمدی نباشید و دید خوبی از کسب و کارتان وجود نداشته باشد به احتمال فراوان شکست میخورید. پس باید جایی انتخاب کنید که رفت‌ و آمد نسبتا زیادی داشته باشد. اگر جای خوبی می‌ خواهید فست‌ فود راه‌ اندازی کنید به‌ مراتب هزینه های  اجاره و خرید زمین بیشتر می شود. سعی کنید مکانی را انتخاب کنید که امکانات رفاهی به مشتریانتان مانند پارکینگ ارائه دهد.

هزینه راه اندازی فست فود چقدر است؟

قبل‌ از هر کاری نیازمند این هستید که حساب کنید چقدر سرمایه برای راه‌ اندازی فست فود نیاز دارید و چقدر بازگشت سرمایه خواهید داشت. به‌ طور کلی برای راه‌ اندازی نمایندگی فست فود نیاز است هزینه ملک، دکوراسیون، کمد، لوازم و تجهیزات آشپزخانه، هزینه سرآشپز و دستیار و کمک آشپز، هزینه آب، برق، گاز، هزینه گرفتن نمایندگی فست‌فود، تبلیغات، بازاریابی، بیمه، مالیات و غیره را در نظر بگیرید. تمامی موارد ذکر شده در صورت استفاده از مکان‌ های مختلف قیمت های بالا و پایین دارند. اگر نمایندگی فست ‌فود می‌ خواهید بگیرید باید ظاهر و دکوراسیون داخلی مکان طبق نظر شرکت انجام شود.

اعطای نمایندگی 

رقبایتان را در نظر بگیرید.

بعد از این‌ که اکثر هزینه‌ ها را برآورد کردید و مکان مناسب برای رستورانتان را انتخاب کردید تمامی رقبا را در اطراف خود در نظر بگیرید. برای این‌ که شروع به کارتان کنید باید بهترین خود در بین رقبایتان باشید وگرنه شانسی در برابر رقبایی که چندین سال است کار می‌ کنند و جا افتاده‌ اند ندارید. برای بررسی این موارد نیاز است تا تمامی عوامل مانند کیفیت غذا، قیمت، تعداد مشتری‌ ها، دکوراسیون، سرویس‌ ها و غیره را بررسی کنید. در بررسی رقبا نوع رستوران آن‌ ها را هم در نظر بگیرید. مثلاً اگر شما رستوران فست‌ فود دارید فقط باید فست فودهای اطراف خود را بررسی کنید. نیازی نیست تا یک رستوران غذاهای دریایی را با رستوران خود مقایسه کنید.

چگونه می‌ توانیم یک رستوران موفق داشته باشیم؟

شاید شما در هنگام مطالعه این مطلب درحال تحقیق برای اخذ نمایندگی فست فود خود باشید. می‌ خواهیم رازهای داشتن یک نمایندگی موفق را در ادامه توضیح دهیم. برای سرمایه‌ های اندک بهترین و کم ریسک ترین شغل اخذ نمایندگی فست‌ فود می باشد. مجموعه مشاوره فرنچایز و برندینگ بابک بختیاری برای راه‌ اندازی شعب موفق خود در سراسر ایران تلاش می‌ کند. ما موفقیت شما را پس‌ از اخذ نمایندگی تضمین می‌ کنیم و از ۰ تا ۱۰۰ مسیر را در کنار شما هستیم. ما مشاوره‌ های رایگان برای آگاه‌ سازی شما از شرایط کاری و مناطق مناسب راه‌ اندازی برندهای فست‌ فود داریم. همچنین با خدماتی چون امتیاز استفاده از برند، طراحی داخلی رستوران، تجهیز آشپزخانه و سالن شما با بهترین کیفیت ، آموزش و رفع ایرادهای احتمالی در خدمت شما عزیزان هستیم.

کلام پایانی

قبل‌ از این‌ که به فکر راه‌ اندازی فست فود باشید باید تمام شرایط کاری و نکات آن را بدانید و بررسی کنید. ما سعی کردیم در این مطلب تمامی نکات را عنوان کنیم. از نکات مهم و قابل‌ توجه دیگر برای راه‌ اندازی فست‌ فود تایم کاری آن می باشد. در رستوران شما باید تمام روز و وقت خود را در محل کارتان باشید.  ایام تعطیل و روزهای عید و وقت ناهار و شام ساعات اوج کاری شما است پس نباید به هیچ عنوان محل کارتان را ترک کنید. از دیگر نکات مهم در راه‌ اندازی فست‌ فود رعایت بهداشت و سلامت غذاها است چرا که شما با راه‌ اندازی فست‌ فود به‌طور مستقیم با سلامت انسان‌ ها در ارتباط هستید و باید به این نکته توجه خاص و ویژه ای داشته باشید.

درنهایت نمایندگی فست فود ریسک کمتری نسبت‌ به بقیه شغل‌ ها دارد. در مجموعه برندینگ و فرنچایز بابک بختیاری در تلاش هستیم تا بتوانیم با رعایت تمام پروتکل‌ های بهداشتی و سلامت بتوانیم خدمات ویژه و در خور مشتریان را ارائه دهیم. .

برچسب ها:
اعطای نمایندگی انواع سرمایه گذاری برندسازی برند سازی برندسازی پوشاک برند پوشاک برندینگ برندینگ رستوران برندینگ شخصی راه اندازی راه اندازی برند راه اندازی رستوران راه اندازی فست فود راه اندازی کسب وکار راه اندازی کسب و کار راه اندازی کسب و کار جدید رستوران رستوران داری سرمایه سرمایه گذاری سرمایه گذاری در کار شرکت های اعطای نمایندگی صنعت غذا صنعت غذایی صنعت فست فود طرح کسب و کار غذاهای ایرانی فرنچایز فرنچایز رستران فرنچایز رستوران فست فود قرارداد مواد غذایی نمایندگی، فرنچایز کارآفرین کارآفرینی کارافرینی کار در منزل کسب و کار کسب و کار،راه اندازی کسب و کار کسب و کار اینترنتی کسب و کار تولیدی کسب و کار جدید کسب و کار خانگی کسب و کار کوچک