5 فرد موفق در راه اندازی کسب و کار

اگر به فکر راه اندازی یک کسب و کار و کارآفرینی جدید هستید و این سوال در ذهنتان وجود دارد که چگونه یکی از ثروتمندترین سرمایه داران ایران شوید، این مقاله برای شماست. راز موفقیت همه افراد موفق و ثروتمند تلاش و پشتکار در کارشان است. شما باید کاری را که انجام می دهید دوست داشته باشید و رفتار و زندگی آنها را تقلید کنید. با داشتن سرمایه اندک می توانید با شناخت بازار داخلی سرمایه خود را افزایش دهید و در مسیر پیشرفت قدم بردارید. همچنین سفر به خارج از کشور برای دیدن بازارها و کسب تجربه برای شما بسیار مفید است.

لیست ثروتمند ترین کسب و کار داران ایران 2022

1-اسدالله عسگراولادی

کسب و کار

آقای عسگراولادی رتبه اول فهرست ثروتمندترین افراد ایران را دارد. نام معروف به پادشاه بادام زمینی در سال 1998 درگذشت. با این حال او حتی پس از مرگش هم در فهرست ثروتمندترین افراد ایران باقی ماند. سرمایه آن حدود 11 میلیارد دلار برآورد شده است. دوران کودکی عسگرآبادی بیگ در چهارراه سرو تهران گذشت. وی در تمام سال های پس از انقلاب، رئیس اتاق بازرگانی ایران و چن بود. خوب است بدانید که خودش را سرمایه گذار می بیند نه سرمایه دار! مذهبی هم بودند و هر روز بعد از نماز صبح سر کار می رفتند. یکی از راه های موفقیت آنها پشتکار و سخت کوشی است. هر روز از ساعت 7 صبح شروع به کار کرد و تا روز قبل از مرگش دست از کار نکشید. البته آنها نه تنها در سطح منطقه، بلکه در سطح بین المللی نیز تجارت می کردند. او زیره، کشک و پسته را به سنگاپور و نیویورک صادر می کرد، اما دلیل اصلی موفقیتش خرید و فروش دلار بود.

2-بابک بختیاری

کسب

آقای بابک بختیاری کارآفرین و برندساز ایرانی است. او مخترع آیس پک و بنیانگذار شرکت بستنی آیس پک در ایران است. باختر در سال 87 به عنوان کارآفرین برتر ایران معرفی شد و در سال 88 برند آیس‌پام به عنوان یکی از 100 برند برتر ایران معرفی شد. برند آیس پک که او در ۲۹ سالگی تأسیس کرد، بزرگترین فروشگاه زنجیره ای در ایران است.
البته او نیز مانند اکثر سرمایه داران موفق، در دوران کودکی و نوجوانی سختی های زیادی داشت و به مسافرت، ساندویچ فروشی، اداره کافه تریا مدرسه مشغول بود. او یک بار با بدهی های کلان و چک های بد به زندان رفت. با اختراع Icepack و افتتاح شعبه در Birn، امروزه دارای 5000 کارمند، 120 شعبه فقط متعلق به برند Icepack است و فعالیت خود را به هند، امارات متحده عربی، دبی و … گسترش داده است. افتتاح 10 شعبه خارج از کشور در کشورها.
او امروزه بیشتر در حوزه برندینگ و هلدینگ فرنچایز فعالیت داشته و با چکوچ، چلوش، شاندیز، سه نقطه و … کار کرده است.

3-خانواده معروف قرمزیان،کسب و کار بین المللی

خانواده قرمزیان یک خانواده مشهور ایرانی هستند که به کانادا مهاجرت کردند و با ساخت و ساز در کانادا ثروت خود را به دست آوردند. خانواده قرمزیان در حال ساخت بزرگترین مراکز خرید در شهر بلومینگتون آمریکا هستند و به همین دلیل شهرت زیادی به دست آورده اند. پدر خانواده، یعقوب گرمزیان، به همراه چهار پسرش، کسب و کار ساختمانی ۴ میلیارد دلاری خانواده گرمزیان در آمریکا را مدیریت می کند.
البته او در سال 2000 از دنیا رفت. اما پسرانش اسکندر، نادر، بهمن و رافائل راه پدر را ادامه دادند. به طوری که همراه با گروه تریپل فایو که در راستای معاملات ملکی تأسیس شده بود، نزدیک به 400 شعبه در کانادا، آمریکا، انگلیس، ژاپن، تایوان و خاورمیانه داشتند. از عملکرد فرزندان یعقوب کرمزیان می توان نتیجه گرفت که هرگز نباید با مرگ و استعفای یکی از اعضا، کار و توسعه اقتصادی متوقف شود.
در عوض باید با قدرت بیشتر و انگیزه مضاعف برای رسیدن به اهداف بالاتر تلاش کرد. تلاش همه جانبه و خستگی ناپذیر فرزندان کارمازیان آنها را در ردیف ثروتمندترین های ایران قرار داده است. علاوه بر این شهرت آنان نه تنها در ایران بلکه در اقصی نقاط جهان گسترش یافته است.

4-محمدصدر هاشمی‌نژاد

کسب و کار

در روستای هنزا از توابع کرمان به دنیا آمد. هنزا مکانی است بین جیرفت و بافت در دامنه کوه خزر. پدرش فرد اعلمی از خانواده ای روحانی بود و به نام های علمی دستی داشت و نام روستای آنها را نیز آموخت. خانواده اش خانواده ای معمولی اما بافرهنگ بودند، او در اتاق کپی دانشکده فنی تبریز کار می کرد و ماهیانه 90 دیویژن درآمد داشت.
بعداً با همین ملک به تجارت پرداخت و در یک شرکت مشغول به کار شد. بعدها به پیشنهاد یکی از دوستانش به کار پیمانکاری مشغول شد. سپس شرکتی راه اندازی کرد که ورشکست شد و مجبور شد از صفر شروع به کار کند.
پس از مدتی هلدینگ خود را تأسیس کرد و اولین پیمانکار بین المللی ایرانی شد، با وجود همه سختی ها و موانع به موفقیت های بزرگی دست یافت و امروز 30 هزار کارمند دارد. او همه این موفقیت ها را فقط مدیون پشتکار اوست و به جانان توصیه می کند برای رسیدن به موفقیت فقط پشتکار نشان دهد.

5-اسحاق لاریان

تولید عروسک

آقای لاریان یک یهودی ثروتمند ایرانی است. وی پس از پایان تحصیلات خود در 17 سالگی به آمریکا رفت. در آن زمان برای امرار معاش در یک رستوران کار می کرد. امروزه متعلق به MGA Entertainment است. او در سال 2007 عنوان کارآفرین ملی سال را از آن خود کرد. شرکت او بزرگترین شرکت اسباب بازی سازی جهان است.

راز موفقیت در کسب و کار

در پایان لازم به ذکر است که رمز موفقیت آنها را می توان با مروری بر زندگی و فعالیت های این افراد متمول جستجو کرد. درخشش آنها اغلب از دوران کودکی آنها نشات می گیرد و اغلب خانواده های حامی و خوبی دارند که به آنها کمک می کنند. این درخشش امروزه استعداد نامیده می شود. استعداد هر فرد بخشی از وجود اوست که او را وارد مرحله جدیدی از زندگی می کند. برخی ثروت های هنگفتی که امروز دارند را از صفر به دست آورده اند و این صرفاً نتیجه استقامت و شکست ناپذیری آنهاست.

برچسب ها:
اخذ نمایندگی اعطای نمایندگی انواع سرمایه گذاری بازاریابی برندسازی برند سازی برندسازی پوشاک برند پوشاک برندینگ برندینگ رستوران برندینگ شخصی تجهیزات فست فود راه اندازی راه اندازی برند راه اندازی رستوران راه اندازی سفره خانه سنتی راه اندازی فست فود راه اندازی کسب و کار راه اندازی کسب و کار جدید رستوران داری سرمایه سرمایه گذاری سرمایه گذاری در کار صنعت غذا صنعت غذایی صنعت فست فود غذاهای ایرانی فرنچایز فرنچایز رستران فرنچایز رستوران فست فود فست فود زنجیره ای قرارداد مواد غذایی نمایندگی، فرنچایز کارآفرین کارآفرینی کارافرینی کار در منزل کسب و کار کسب و کار،راه اندازی کسب و کار کسب و کار اینترنتی کسب و کار تولیدی کسب و کار مواد غذایی کسب و کار کوچک