برند ال سی وایکیکی برای کجاست؟

برند ال سی وایکیکی بیش از 30 سال است که در بخش مد، پوشاک و اکسسوری شروع به کار کرده است و بسیار مورد پسنده مردم قرار گرفته است. در این لحظه میخواهیم در مورد تاریخچه ی این برند و چگونگی برند سازی این مجموعه ی بزرگ که چگونه مشهور شده است توضیحاتی در اختیار شما قرار دهیم. این برند معروف با  باز کردن فروشگاه های معتبر توانست خود را به یکی خرده فروشان بزرگ تجاری مطرح کند و یکی از بزرگترین فروشگاه لباس در سراسر جهان شناخته شود و روز به روز به مشتریان آن افزوده شود.

داستان چگونگی شکل گرفتن برند ال سی وایکیکی:

عده ای زیادی به علت کنجکاوی و بدست آوردن اطلاعات راجب این برند جستجو های زیادی میکنند.حتما میدانید که اصلیت این برند فرانسوی است و شعبات زیادی با دریافت اخذ نمایندگی در کشور های دیگر راه اندازی کرده است.اما برای شروع زندگی و دریافت نمایندگی همانند برند ال سی وایکیکی پیشنهاد میدهم ادامه مقاله را بخوانید تا با این برند بیشتر آشنا شوید.

تاریخچه ی برند ای سی وایکیکی:

تاسیس این برند در سال 1988 اتفاق می افتد و اسم ال سی از یک کلمه ی فرانسوی به معنی دوستان گرفته شده است و کلمه ی وایکیکی به ساحل اشاره دارد.
این برند را سه شریک فرانسوی با یکدیگر راه اندازی کرده اند که در ابتدا تنها با تیشرت و سوییشرت برند خود را معروف و توجه مردم را به خود جلب کردند.
به طوری که در سال 1990 رتبه ی اول عمده فروشی پوشاک را کسب کند. اما بعد از زمان کوتاهی دو شریک سه شریک از هم جدا شدند و ( جرج آمویال ) تنها سهام دار برند و شرکت ال سی وایکیکی شد. و سرانجام در سال 1997، ( تما تکستیل ) که تازگی عضو گروه تاها شده بود تمامی سهام این برند را به طور کامل خریداری کرد و به نام خود زد.

نمایندگی برند ال سی وایکیکی نمایندگی برند ال سی وایکیکی

برند ال سی وایکیکی تحت فرمان ترکیه:

در اواخر قرن بیشتم تما تکستیل به طور کامل این برند را در اختیار گرفت و به لحاظ حقوقی برند ال سی وایکیکی برای ایشان شد. این برند در اصل در فرانسه راه اندازی شد ولی در ترکیه به روند رشد خود ادامه داد و در حال دارای اعتباری بیش از اندازه است.این علت باعث شده است که بسیاری این برند را به عنوان برند ترکی بشناسند.
در این حین جورج آمویال هیچ سهمی در سیستم مدیریتی شرکت نداشت ولی سهم 7 درصدی که عنوان سهامدارقبلی که در شرکت داشت را دریافت میکرد.
رشد جهانی و بین المللی شدن برند ال سی وایکیکی:
در سال 2000، این برند با تاسیس اولین فروشگاه خود توانست همچون خرده فروشی معتبر در بازار خرده فروشان پوشاک شناخته شود.فروشگاه های مدرن پوشاک از طریق این برند توانستند مشتریان زیادی جلب کنند و این روند ارا این برند تا حال حاظر ادامه داده و توانسته برند معروفی در کشورهای مختلف دیگر هم باشد.

نمایندگی برند ال سی وایکیکی

اولین فروشگاه بین المللی این برند در چه تاریخی بود؟

در سال 2009، این برند معروف و شناخته شده اولین فروشگاه تخصصی و بین امللی خود را در رومانی راه اندازی کرد.قصد این فروشگاه از این کار عضو شدن در سه گروه اول برتر خرده فروشی برتر اروپا بود که مقام سه نفر اول را دریافت کند در سال 2023.در ادامه ی همین کار 100 فروشگاه برتر دیگر را راه اندازی کرد در مدت 5 سال. با توجه به اینکه این برند یک برند جهانی است از طراحان لباس هایی پیشواز میکند که طرفداران زیادی در خاورمیانه و اروپای شرقی دارد.
در حال حاظر در 38 کشور جهان نزدیک به 683 فروشگاه تاسیس کرده است و اولین فروشگاه اینتذنتی این برند در سال 2013 راه اندازی شد که این ایده ی خوبی برای افرادی بود که بدون نیاز به خرید حضوری بتوانند خرید خود را انجام دهند.

برند ال سی وایکیکی در دنیای مد چگونه است؟

ال سی وایکیکی چندین سال است که به عرصه مد و فشن خدمت کرده است که با تولید زیباترین و با کیفیت ترین پوشاک توانست تجربه ی پوشیدن زیباترین و برازنده ترین لباس ها را به مردم بدهد.یکی از بهترین نکاتی که این برند به آن توجه کرده است این است که با توجه به بودجه ی مردم و توان خرید آن ها همه نوع لباسی تولید کند و در اختیارآن ها قرار دهد که این کار باعث جذب مشتری های زیادی می شود.

فروشگاه پوشاک

رمز موفقیت این برند در چیست؟

این برند بااینکه تولید پوشاک خود را با سلیقه ی شرقی ها تطبیق داده است ولی با توجه به نیاز های مردم خود و سلیقه و علایق آن ها فراموش نکرده است و این اهمیت سبب این شده است که تسلط کافی روی بازار پوشاک داشته باشد.

جدیدترین انواع لباس های برند ال سی وایکیکی:

_ پوشاک بارداری
_ پوشاک زنانه
_ پوشاک مردانه
_ پوشاک بچگانه
_ پوشاک نوجوانان
_ انواع اکسسوری
به توضیح برخی از این ها میپردازیم.

پوشاک بچه گانه:

جدیدترین رنگ ها و طرح ها برای کودکان و نوزادان است که در این برند تولید میشود.ال سی وایکیکی متنوع ترین و جدیدترین طرح ها را برای این رنج سنی 1 تا 12 سال به بازار عرضه میکند. که این لباس ها شامل کفش و صندل و کت های دخترانه و پسرانه میشود.

پوشاک بارداری:

در سال های اخیر این برند توجه زیادی در رابطه با زنان باردار داشته است که این خط تولید مورد توجه قرار گرفته است که متناسب با لباسهای مورد نیاز زنان باردار است همین طرح باعث شده بسیاری از مشتریان جلب شده و خرید انجام دهند به این دلیل که ست هیچ گروه از لباسهای مجلسی و اسپرت و غیره سخت نیست.

اکسسوری:

اکسسوری یکی از عوامل مورد نیاز در لباس پوشیدن است و از محصولات پر فروش این برند به حساب می آید. این برند هرساله از طریق سازمان صلیب سرخ تعدادی لباس و اکسسوری برای افراد نیازمند میفرستد و دانش آمئزان و افراد نیازمند از آنها بهره مند میشوند.

نمایندگی برند پوشاک

برند ال سی وایکیکی دوستدار محیط زیست:

این مجموعه بزرگ افزون بر کارهای خیرخواهانه در تلاش است تا مصرف سوخت های فسیلس را به حداقل ممکن برساند و در مصرف آن صرف جویی کند. در این شرکت خط تولید به صورتی است که مصرف انرژی به کمترین حد خود برسد.
همچنین تمامی مواد اولیه ی این پوشاک کمترین آسب را به محیط، انسان و حیوانات وارد میکند. که این کار باعث شده است این برند در سال 2023 یکی از پر طرفدارترین شرکت های دوستدار محیط زیست برسد.

آیا ال سی وایکیکی در ایران هم شعبه رسمی و قانونی دارد؟

کشور ایران هم مانند سایر کشورهای دیگر جهان نمایندگی های معتبر برند ال سی وایکیکی را دارد. که این برند توانسته جذابیت و محبوبیت خاصی بین مردم پیدا کند درضمن مردم توانسته اند از 26 نمایندگی رسمی این شرکت در ایران خرید خود را انجام دهند.

نمایندگی برند پوشاک

نکته ی پایانی:

فروشگاه ال سی وایکیکی در کشور ترکیه شهر استانبول از بزرگترین فروشگاه های این شهر است که در تمامی مراکز خرید و دیگر فروشگاه های این شهر به چشم میخورد.این فروشگاهی انواع و اقسام لباس و پوشاک را برای تمامی رنج سنی تولید می کند و در اختیار مشتریان خود قرار می دهد. بعلاوه که این فروشگاه بخشی از خود را لوازم پارچه ای خانه و همچنین لوازم آرایشی و بهداشتی که تولید همین برند را پیدا کرده و خرید کنید.
شما می توانید از نمایندگی های مختلف به صورت حضوری و غیر حضوری خرید انجام دهید و لذت ببرید.

 

برچسب ها:
اعطای نمایندگی انواع سرمایه گذاری برندسازی برند سازی برندسازی پوشاک برند پوشاک برندینگ برندینگ رستوران برندینگ شخصی راه اندازی راه اندازی برند راه اندازی رستوران راه اندازی فست فود راه اندازی کسب وکار راه اندازی کسب و کار راه اندازی کسب و کار جدید رستوران رستوران داری سرمایه سرمایه گذاری سرمایه گذاری در کار شرکت های اعطای نمایندگی صنعت غذا صنعت غذایی صنعت فست فود طرح کسب و کار غذاهای ایرانی فرنچایز فرنچایز رستران فرنچایز رستوران فست فود قرارداد مواد غذایی نمایندگی، فرنچایز کارآفرین کارآفرینی کارافرینی کار در منزل کسب و کار کسب و کار،راه اندازی کسب و کار کسب و کار اینترنتی کسب و کار تولیدی کسب و کار جدید کسب و کار خانگی کسب و کار کوچک