انواع نوشیدنی های گرم

در این مقاله انواع نوشیدنی های گرم را به شما معرفی خواهیم کرد با ما همراه باشید؛ در سال های اخیر بازدید از کافه ها به یکی از تفریحات مورد علاقه مردم تبدیل شده است. در گذشته مردم بیشتر وقت خود را در قهوه خانه ها و چایخانه های سنتی می گذراندند و نوشیدنی مورد علاقه آنها چای بود. در این روزها افراد تمایل بیشتری به نوشیدن انواع قهوه دارند، بنابراین کافی شاپ محل مناسبی برای نوشیدن قهوه و ملاقات های دوستانه است. چند سالی است که کافه های زیبا با عرضه نوشیدنی های با کیفیت در شهرهای مختلف میزبان علاقه مندان خود هستند. چند سالی است که کافه های زیبا با عرضه نوشیدنی های با کیفیت در شهرهای مختلف میزبان علاقه مندان خود هستند.
اگربه دنبال آن هستید که از صنعت نوشیدنی اعطای نمایندگی دریافت کنید در این مقاله میخواهیم به شما در این باره توضیح دهیم؛ در ادامه این مقاله با ما همراه باشید:

انواع نوشیدنی های گرم

اسپرسو؛ ساده و غلیظ

اسپرسو یکی از انواع نوشیدنی های گرم است؛ نوعی قهوه غلیظ است که با استفاده از دستگاه خاصی آب جوش را از دانه های ریز قهوه عبور می دهد و جوهر خود را به صورت قهوه اسپرسو ارائه می دهد. اسپرسو پایه اصلی اکثر قهوه ها به همراه شیر و خامه است. کیفیت این قهوه به دانه های استفاده شده و نوع دستگاهی بستگی دارد که قهوه ها توسط آن خٌرد میشوند. در قهوه های اسپرسو که در کافی شاپ ها به فروش می رسند، به دلیل فشار بخار دستگاه مقداری کف ایجاد می شود. همچنین می توانید با استفاده از ظرف کوچک و ارزان قیمتی به نام موکاپوت در خانه اسپرسو درست کنید.

انواع نوشیدنی های گرم

قهوه ترک؛ اصیل و خوشمزه

قهوه ترک نوشیدنی سنتی و اصیل ترکیه محسوب می شود و مانند قهوه اسپرسو تیره و قوی است. قهوه ترک در منوی اکثر کافی شاپ ها قرار دارد و بسیار پرطرفدار است.

انواع نوشیدنی های گرم

قهوه فرانسوی؛ راحت و در دسترس

قهوه اصیل فرانسوی طرفداران خود را دارد. تقریباً تلخ است و بهترین انتخاب برای کسانی است که بدنشان به کافئین نیاز دارند. اگر سردرد دارید و به دنبال آرام کردن سردرد خود هستید، به کافی شاپ مورد علاقه خود بروید و یک فنجان فرانسوی سفارش دهید و نوش جان کنید.

انواع نوشیدنی های گرم

کاپوچینو؛ لطیف و پرطرفدار

کاپوچینو یک قهوه اصلتا ایتالیایی و از انواع نوشیدنی های گرم است و در تهیه آن از نصف اسپرسو و نصف لیوان شیر فوم شده استفاده میکنند. نسبت شیر و قهوه برابر است. ابتدا شیر کف شده را داخل لیوان می ریزند سپس اسپرسو را به آرامی اضافه می کنند تا کف شیر از بین نرود. برخی آن را با خامه تزئین می کنند. از آنجایی که این قهوه با شکر شیرین می شود، برای کسانی که طعم تلخ قهوه را دوست ندارند، خوشایند است. تهیه کردن این قهوه بسیار راحت است و میتوانید در منزل آن را تهیه نمایید.

قهوه موکا؛ شکلاتی و جذاب

موکا یک نوشیدنی ایتالیایی است که بر پایه قهوه اسپرسو ساخته شده و نسبت به سایر قهوه ها شیرین تر است. به دوستداران شکلات توصیه می کنیم قهوه موکا را ترجیح دهند. ترکیبات موکا شامل اسپرسو، شکلات داغ و شیر است. این نوع قهوه معمولا در لیوان یا لیوان های بزرگ سرو می شود. در ترکیب این قهوه از نصف فنجان اسپرسو، نصف فنجان شیر و نصف فنجان هات چاکلت استفاده شده است. قهوه موکا اغلب با خامه و پودر کاکائو تزئین می شود.

انواع نوشیدنی های گرم

حال میخواهیم در مورد چگونگی دریافت اعطای نمایندگی در استارباکس به شما توضیح دهیم.

اعطای نمایندگی برند استار باکس:

برند استارباکس به گروه خاصی برای هر کشور حقوق نامگذاری می دهد. به عنوان یک برند جهانی، استارباکس به جای داشتن نمایندگی در هر کشور، حقوق خود را به یک شرکت فعال در آن کشور می دهد. گروه شایا برندی است که تمامی حقوق استارباکس در ترکیه را در اختیار دارد. افتتاح، بهره برداری و مدیریت کلیه فروشگاه های استارباکس افتتاح شده در ترکیه تحت مدیریت گروه شایا می باشد. آنها در حال حاضر درخواست های فرنچایز فردی را نمی پذیرند. برند شایا نام گروه الشایا مستقر در قطر است که از سال 2002 در ترکیه فعالیت می کند. او همچنین نمایندگی های سایربرندهای معروف دنیا همانند استارباکس، ویکتوریا سیکرت، بادی شاپ، شیک شاک و پینک بری را در ترکیه مدیریت می کند.

تعریف لاته

لاته با ریختن شیر در یک شات اسپرسو درست می شود. مقدار شات اسپرسو بستگی به مقدار سفارش شما دارد. ابتدا اسپرسو را در لیوان ریخته و بقیه لیوان را با شیر پر می کنیم. می توانید یک لاته ساده یا یک لاته طعم دار سفارش دهید. طعمی که بیشتر مردم با آن آشنا هستند Pumpkin Spiced Latte است که ترکیبی از شیر و اسپرسو با طعم کدو تنبل، دارچین و جوز هندی است. برای انتخاب یک قهوه سالم‌تر، می‌توانید یک لاته سبک متشکل از اسپرسو همراه با شیر بدون چربی یا یک «لاته لایت وانیلی» برای یک نسخه طعم‌دار سفارش دهید.

طرح روی شیر

تعریف ماکیاتو

ماکیاتو نیز از اسپرسو تهیه می شود اما شیر کمتری نسبت به لاته دارد. طعم اسپرسو در این قهوه بیشتر احساس می شود. نوشیدنی مورد علاقه من ماکیاتو کاراملی است که ترکیبی از اسپرسو، شیر بدون چربی و کارامل است. برای سفارش ماکیاتو، بگویید «اسپرسو ماکیاتو» با چند اسپرسو یا «کارامل ماکیاتو» که یک نوشیدنی کامل است.

انواع نوشیدنی های گرم

تعریف آمریکانو

آمریکانو نوشیدنی معروف و نوع دیگری از اسپرسو است که از ریختن اسپرسو در لیوان و افزودن آب داغ به آن تهیه می شود. مانند سایر قهوه ها، آمریکنو نیز بسته به تعداد شات های اسپرسو، غلظت های متفاوتی دارد. شما می توانید “متوسط آمریکانو” را سفارش دهید.

لیوان سفید

تعریف قهوه دمی

قهوه دمی خالص ترین قهوه موجود در منو است. نوشیدنی گرم با دانه های قهوه. سه نوع اصلی قهوه در استارباکس وجود دارد: قهوه روشن، متوسط و قهوه تیره. تفاوت این سه نوع قهوه در زمان برشته شدن دانه های قهوه است که طعم هر کدام را متفاوت می کند. به عنوان مثال وقتی غذا را می سوزانید طعم غذا به دلیل طولانی بودن زمان پخت تغییر می کند. قبل از سفارش قهوه باید اندازه قهوه (کوچک، متوسط و بزرگ) را مشخص کرده و سپس نوع قهوه را انتخاب کنید. قهوه‌های با دانه‌های روشن سبک‌تر و قهوه‌های تیره طعم قوی‌تری دارند. می توانید قهوه متوسط و متوسط سفارش دهید. اگر خامه هم می خواهید (شیر کمی طعم قهوه را تغییر می دهد) باید بگویید “قهوه کمی برشته و متوسط با شیر”.

اسپرسو ساز

نکته پایانی

در این مقاله سعی داشتیم شما را با انواع نوشیدنی های گرم و از همه مهمتر چگونگی دریافت نمایندگی از استارباکس آشنا کنیم. این توضیحات به شما کمک میکند نوشیدنی های متناسب با حال خودتان را انتخاب کنید و از نوشیدن آن لذت ببرید.
برای دانستن بهتر چگونگی دریافت نمایندگی از استار باکس شما را به خواندن مقاله چگونگی دریافت نمایندگی از استار باکس ارجاع میدهیم.

 

برچسب ها:
اخذ نمایندگی اعطای نمایندگی انواع سرمایه گذاری بازاریابی برندسازی برند سازی برندسازی پوشاک برند پوشاک برندینگ برندینگ رستوران برندینگ شخصی راه اندازی راه اندازی برند راه اندازی رستوران راه اندازی رستوران سیار راه اندازی سفره خانه سنتی راه اندازی فست فود راه اندازی کسب و کار راه اندازی کسب و کار جدید رستوران داری سرمایه سرمایه گذاری سرمایه گذاری در کار صنعت غذا صنعت غذایی صنعت فست فود غذاهای ایرانی فرنچایز فرنچایز رستران فرنچایز رستوران فست فود فست فود زنجیره ای قرارداد مواد غذایی نمایندگی، فرنچایز کارآفرین کارآفرینی کارافرینی کار در منزل کسب و کار کسب و کار،راه اندازی کسب و کار کسب و کار اینترنتی کسب و کار تولیدی کسب و کار شخصی کسب و کار کوچک