ساب وی در آمریکای شمالی

ساب وی یکی از مقرون به صرفه ترین رستوران های فست فود با حق فرانچایز است که دارای چهار هزار شعبه در اروپا می باشد. ساب وی فرانچایز زنجیره ای ساندویچ و سالاد با راه اندازی شعبه ای در گارا دو نورد بخارست واقع در کشور رومانی به عنوان شعبه اصلی است که نهایتا به 4000 شعبه در اروپا رسیده است. ساب وی به دست LS Travel Retail یک فروشنده سرویس مسافرتی و بازرگانی مواد غذایی گردانده می شود. این برند هم اکنون نمایندگی خود را در دیگر ایستگاه های راه آهن اروپا نیز به راه انداخته است.

رستوران زنجیره ای ساب وی

هزینه های اخذ نمایندگی برند ساب وی

هزینه اخذ نمایندگی این برند حدود پانزده هزار دلار است و کمترین هزینه های راه اندازی آن، که دربرگیرنده هزینه های ساخت وتجهیزات نیز می باشد از حدود 116000 دلار تا 263000 دلار قابل تغییر است. در کل رستوران های ساب وی درآمد کمتری در مقایسه با رستوران های زنجیره ای مانند مک دونالد دارند. لازم به ذکر است که ساب وی هزینه های کلان در حال انجام فرانچایز خود را به طور منظم و دائم پرداخت می کند. این کمپانی به طور هفتگی 12.5% از درآمد ناخالص منهای مالیات بر ارزش افزوده را از فرانچایز ها دریافت می کند که 8% را در خصوص حق امتیاز مالک فرانچایز و حدود 4.5% را برای تبلیغات تخصیص می کند. حال می خواهیم به 3 تا از هزینه های راه اندازی رستوران ساب وی و سود آن در مدت زمان 3 ماه بپردازیم:
1.هزینه حق امتیاز اولیه: پانزده هزار دلار 2.هزینه های اجاره کردن ملک: از 2000 تا 24000 دلار 3.ترقی های فروش اقساطی: حدود 12000 دلار تا 142000 دلار

رستوران زنجیره ای ساب وی

طریقه پیشرفت ساب وی

از هنگام راه اندازی، سیستم حق فرانچیز ساب وی پیشرفت با ثبات را تجربه کرده است و به رستوران زنجیره ای بسیار عالی از جانب سرویس دهی سریع در دنیا تبدیل شده است. بیشتر حق فرانچایز های جدید بوسیله مالکان موجود خریداری می شود. اکنون sub way در بیشتر از 4000 منطقه در سرتاسر جهان راه اندازی شده است.

فعالیت های ساب وی

1.دست یابی به قاعده ها و سیستم های اجرایی جدید 2.دیزاین فروشگاه و راهنمای درخواست لوازم 3.گزینش سایت 4.طرح آموزشی 5.دفترچه راهنمای اقدامات 6.حمایت صحیح کارگزار در محل در زمان افتتاحیه 7.برآورد متناوب و حمایت دائمی 8.پژوهش و گسترش در منو 9.فرآوری و پخش انتشارات آموزنده

رستوران زنجیره ای ساب وی

تعلیم و حمایت ساب وی

قبل از راه اندازی این برند، اداره کننده مجموعه در یک طرح و نقشه آموزش فشرده 2 هفته ای شرکت خواهید کرد.
دفتر اصلی جهانی فرنچایز یعنی،LLC به نظام حمایتی بینظیر موجود برای فرانچایز ساب وی افتخار می کند. پشتیبانی قبل و بعد از تاسیس فروشگاه شما عرضه می شود. هنگامی که به تیم ساب وی ملحق شوید ، برای آغاز کار به شما کمک می کنند و پس از افتتاح ، نظام های کمکی و پشتیبانی به شما در محل رستوران شما حضور پیدا میکنند.

گزینه های حق فرانچایز ساب وی

حق فرانچایز ساب وی دارای حداقل هزینه های راه اندازی در این حرفه است. سرمایه گذاری شما به منطقه، سایز و میزان نوسازی مورد نظر شما وابسته است. مکان های قدیمی و غیر عادی نیز برای فرانچایز ساب وی وجود دارد.
1. رستوران قدیمی است که در یک پاساژ یا در کنار خیابان مشاهده می کنید.
2. رستوران جدید فروشگاهی است که در فرودگاه، بیمارستان، دانشگاه، ترمینال اتوبوس یا بقیه سایت های هماهنگ با مشاغل دیگر واقع شده است. اگر مالک موقعیتی مانند فروشگاه عادی یا هر مکان مدرن هستید، ممکن است زمانی برای خرید فرنچایز برای آن منطقه داشته باشید.

رستوران زنجیره ای

وفاداری به فرانچایز و محیط زیست

نام بازرگانی این شرکت پایبند است تا رستوران ها و نمایندگی های خود را از لحاظ محیطی و اجتماعی تا حد ممکن متعهد نگه دارد. این شرکت می کوشد تا بازرگانی را به شکلی انجام دهد که سود را برای مالک فرانچایز به حداقل برساند و درعین حال اثر بخشی مثبت بازرگانی روی محیط و رفاه زندگی مشتریان، کارمندان، فروشندگان و جوامع جهانی را بالا می برد.

یک صاحب برند ساب وی سالیانه چقدر درآمد دارد؟

به گفته QSR نیوز یک رستوران ساب وی به طور میانگین سالیانه 417.000 دلار فروش دارد، به طوری که رستوران های مک دونالد سالیانه حدود 2.7 میلیون دلار درآمد دارند.

چگونه می توان از حق فرانچایز ساب وی بهره گرفت؟

مراحل راه اندازی : ارسال نیاز حق فرانچایز، دیدار با کارگزار محل شرکت، بازبینی سند اطلاعات
فراهم سازی پشتوانه مالی ، تایید قرارداد حق فرانچایز، مشارکت کردن در آموزش های ساب وی ، شعبه‌های رستوران زنجیره‌ای ساب وی

رستوران زنجیره ای

شعب رستوران زنجیره‌ای ساب وی

از سال 2021 این رستوران نزدیک به 41600 شعبه متفاوت در حدود 104 کشور دارد. این شعبه ها معمولا در قاره آمریکا به ویژه آمریکای شمالی جمع شده اند. بیرون از آمریکای شمالی کشورهایی مانند برزیل، استرالیا و بریتانیا دارای بیشترین شعب هستند. به دلیل وجود شعبه های ساب وی در مناطق خاورمیانه مسافرین تور های خارجه نیز می توانند در مناطق گردشگری به یکی از شعبه های ساب وی رفته و از غذاهای تازه آن لذت ببرند.

نکات چشمگیر درباره این برند

برند ساب وی

این برند به عنوان یکی از سرافرازترین و در حال پیشرفت ترین رستوران های جهانی به شمار می آید اما نکته قابل توجه در مورد پیشرفت این رستوران این است که  در کمترین زمان 5300 ساندویچ به مشتریان عرضه می کند که این مقدار یعنی 320000 ساندویچ در هر 60 دقیقه است.
ساب وی بیشترین مقدار مصرف کاهو را به خود اختصاص داده که حدود 16 هکتار که این رقمی بسیار بالا است که مقدار مصرف و عظمت این رستوران را نشان می دهد.
این برند به رستوران سالم خواری معروف است در حالی که از نظر مقدار کالری با ساندویچ های مک دونالد تفاوتی ندارد.
یکی دیگر از خصوصیات مطرح این رستوران این است که در کشور های مسلمان گوشت حلال جایگزین کرده اند.
یکی از شعارهای معروف این رستوران این است که تازه بخور یعنی این شعار نشانگر این است که تمام مواد اولیه مصرفی تازه و سالم هستند.
SUBWAY یکی از رستوران های معروف است که میتواند با تمام ذائقه های مختلف غذا تولید و به فروش برساند و این کار این برند نشان دهنده این است که توجه زیادی به مشتریان خود دارد و سبب شده تا مشتریان ثابت و همیشگی برای خود داشته باشد.

رستوران زنجیره ای ساب وی

وضعیت حال این برند

اخیرا مدیریت این برند را شخصی بنام گرکو در دست دارد و این رستوران به عنوان گسترده ترین رستوران زنجیره ای فست فود شناخته شده است. به علت پشتکار و پیشرفت سوزان گرکو این برند بیش از 44 هزار شعبه در دنیا دارد که از بهترین گزینه ها برای افرادی است که بدنبال غذاهای سالم و کم کالری هستند.
این برند معروف هر ساله در حال بالا بردن کیفیت محصولات خود است به طوری که گواهینامه تاییدیه انجمن قلب آمریکا را دریافت کرده است.

 

 

برچسب ها:
اخذ نمایندگی اعطای نمایندگی انواع سرمایه گذاری بازاریابی برندسازی برند سازی برندسازی پوشاک برند پوشاک برندینگ برندینگ رستوران برندینگ شخصی راه اندازی راه اندازی برند راه اندازی رستوران راه اندازی رستوران سیار راه اندازی سفره خانه سنتی راه اندازی فست فود راه اندازی کسب و کار راه اندازی کسب و کار جدید رستوران داری سرمایه سرمایه گذاری سرمایه گذاری در کار صنعت غذا صنعت غذایی صنعت فست فود غذاهای ایرانی فرنچایز فرنچایز رستران فرنچایز رستوران فست فود فست فود زنجیره ای قرارداد مواد غذایی نمایندگی، فرنچایز کارآفرین کارآفرینی کارافرینی کار در منزل کسب و کار کسب و کار،راه اندازی کسب و کار کسب و کار اینترنتی کسب و کار تولیدی کسب و کار شخصی کسب و کار کوچک