بابل تیله

بابل تی یک نوشیدنی بومی تایوانی با ظاهری منحصر به فرد است، که به تازگی در جهان محبوب شده و با ترکیب پایه چای،شیر،میوه و آبمیوه و بستنی ارائه می شود.بابل به دانه های همچون مروارید گفته میشود که از گیاهی به نام مانیوک یا کاساو تهیه شده اند.مانیوک حاوی مقادیر بالای آنتی اکسیدان،تیامین،نیاسین،ویتامین سی،آهن،فسفر و کلسیم است و برای سلامتی پوست،مو و بدن بسیار مفید است. دلتان یک چای متفاوت، خنک و رنگارنگ می‌خواهد؟ از گرمای تابستان فراری هستید و دوست دارید یک نوشیدنی جدید و بی‌نظیر را برای مهمانی خود سرو کنید؟ بابل تی بهترین انتخاب برای شماست.

این برند محبوب در مدت کمی موفق شد 22 شعبه در شهرهای مختلف ایران افتتاح کند. شعبه جدید بابل تیله به تازگی در فردوس شرق واگذار شد.

برچسب ها:
اعطای نمایندگی انواع سرمایه گذاری برندسازی برند سازی برندسازی پوشاک برند پوشاک برندینگ برندینگ رستوران برندینگ شخصی راه اندازی راه اندازی برند راه اندازی رستوران راه اندازی فست فود راه اندازی کسب وکار راه اندازی کسب و کار راه اندازی کسب و کار جدید رستوران رستوران داری سرمایه سرمایه گذاری سرمایه گذاری در کار شرکت های اعطای نمایندگی صنعت غذا صنعت غذایی صنعت فست فود طرح کسب و کار غذاهای ایرانی فرنچایز فرنچایز رستران فرنچایز رستوران فست فود قرارداد مواد غذایی نمایندگی، فرنچایز کارآفرین کارآفرینی کارافرینی کار در منزل کسب و کار کسب و کار،راه اندازی کسب و کار کسب و کار اینترنتی کسب و کار تولیدی کسب و کار جدید کسب و کار خانگی کسب و کار کوچک