رستوران زنجیره ای پیتزا هات

بین رستوران های بزرگ مثل ساب وی و مک دونالد، نمی شود از معارفه پیتزا هات گذشت. این رستوران توانسته تا با عرضه پیتزاهای بی نظیر خود به آوازه جهانی برسد و امروزه شاهد فرنچایز این برند در تمامی نقاط جهان هستیم. در صورتی که شما هم شیفته فست فود به ویژه پیتزا هستید، در این مقاله ما را همراهی کنید تا شما را با رستوران پیتزا هات به عنوان یکی از مطلوب ترین گزینه های تغذیه آشنا کنیم.

آشنایی کلی با رستوران زنجیره‌ای پیتزا هات

پیتزا هات یک رستوران زنجیره ای آمریکایی و البته یکی از درجه یک ترین رستوران های زنجیره ای دنیا است که در سال 1957 به دست دان و کارنی در کانزاس راه اندازی شد. آن ها در آغاز پیتزا تابه ای و غذاهایی مثل پاستا، دسر و مانند آن را سرویس می دادند و طی گذشت زمان توانستند تا به شهرت بالایی در میان ارباب رجوع برسند. به گونه ای که در حال حاضر ناظر شعبات گوناگونی از این برند در کشور های مختلف دنیا هستیم. هم اکنون نیز منوی غذایی این رستوران تا حدودی مانند روزهای اول تاسیس خود است و پیروز شده افزون بر هر چیز دیگری با سرو پیتزاهای بسیار خوش طعم و لذیذ خود به شهرت جهانی برسد. مطابق گزارش های عرضه شده این رستوران در سال 2020 دارای 17639 شعبه در جای جای جهان بود که در این زمان تعداد شعبه ها به بالاتر از این آمار رسیده است. پیتزا هات بزرگترین سلسله پیتزا در جهان از لحاظ تعداد مکان است.

رستوران زنجیره ای

پیشینه رستوران زنجیره‌ای پیتزا هات

پیتزا هات در 31 ماه می 1958 به دست برادران کارنی که هر دو در ویچیتا دانشجو بودند در همین ایالت و واقع در کانزاس راه اندازی شد. این رستوران توانست به سرعت پله های پیشرفت را طی کند و پس از گذشت شش ماه شعبه دوم را تاسیس کند و با یک چشم برهم زدنی تعداد رستوران های پیتزا هات به شش عدد رسید. سرانجام این دو برادر بر آن شدند تا یک سال پس از راه اندازی پیتزا هات حق امتیاز آن را به دوستداران واگذار کنند. در نتیجه هرروز به تعداد شعب آن در کشور آمریکا و نیز دیگر کشور ها اضافه شد. این رستوران بزرگ در طول سالها مشارکت های گوناگونی را با اشخاص معروف و شرکت های شناخته شده از جمله پپسی کو داشته است. پیتزا هات به عنوان یک برند جهانی دارای نشان تجاری مختص خود بوده و بیشتر مکان های آن به شکل تقریبا یک شکلی طراحی می شوند. در سال 2017 پیتزا هات در رتبه 24 لیست 200 برند اثرگذار در دنیا قرار گرفت که این موفقیت بزرگی برای آن محسوب می شد. امروزه به دلیل تبدیل شدن پیتزا هات به بزرگترین رستوران زنجیره ای شما می توانید در سفر های گردشگری خود یکی از شعبات آن را پیدا کرده و لذت خوردن پیتزای بسیار خوش طعم را در آن تجربه کنید.

شعبه پیتزا هات

منو غذایی پیتزا هات

همانگونه که از اسم آن می شود متوجه شد و مطابق مطلب گفته شده عمده ترین غذای پیتزا هات پیتزا است. با گذشت زمان و با اضافه شدن شعبات فراوان در کشور های مختلف دنیا منو غذایی آن نیز با تغییراتی رو به رو شد و حالت های گوناگونی به آن افزوده شد. در وهله اول گوناگونی پیتزاهایی که بوسیله پیتزا هات سرو می شود گسترش پیدا کرده و این روزها ناظر اشکال متنوعی از پیتزاها طبق علاقه بیشتر مردم در آن هستیم. مسئله اصلی ای که درباره لیست غذایی این برند فست فود وجود دارد، رویت تفاوت های ناحیه ای است. برای مثال در کشورهای واقع در جنوب شرقی آسیا این رستوران غذایی با نام curry zazzle را که با برنج پخته شده تهیه می شود را سرو می کند. علاوه بر این، بعضی از کشور های غیر اسلامی شعبات پیتزا هات دارای بار بوده و نوشیدنی هایی مانند آبجو سرو می کند.

رستوران زنجیره ای

بهترین شعبه‌های رستوران زنجیره‌ای پیتزا هات

در سال های اخیر پیتزا هات شعبه های زیادی را در کشور های مختلف دنیا تاسیس کرده است. من جمله این کشور ها می توان به ژاپن، چین، بریتانیا، تایلند، میانمار و غیره اشاره کرد. در برخی از کشور ها افزون بر خود مردم آن منطقه توریست ها نیز به مشتری های همیشگی این رستوران زنجیره ای تبدیل شده اند.

شعبه پیتزا هات در کشور تایلند

خوراک های تایلندی به علت به کار بردن ادویه جات تند مورد پسند گردشگران ایرانی حتی اروپایی نیست. از این رو رستوران زنجیره ای پیتزا هات با استقبال بیشتر توریست های تور تایلند روبه رو است. اگر قصد سفر به تایلند را دارید و غذاهای آن هارا نمی پسندید می توانید شعبه های پیتزا هات را در سفر به بانکوک یا پاتایا پیدا کنید و از پیتزاهای لذیذ آن لذت ببرید.

فست فود هات

پیتزا هات در کشور دبی

یکی از شعبه های پرهیاهو پیتزا هات در شعبه فودکورت امارات مال است که با تنوع زیاد منو غذایی خود روز به روز مشتریان زیادی را به خودش جذب می کند، علاوه بر اینکه شما می توانید از بوتیک های جذاب امارات مال خرید کنید این امکان را هم دارید که مزه ی خوش پیتزا های پیتزا هات را هم بچشید و از آن لذت ببرید.

 

فروش مقتدرانه پیتزا هات در آخر دهه 1980 و اول دهه 1990

در سال 1984 رینموند به عنوان مدیر پیتزا هات تعیین شد. او در زمان مدیریت خود، یک رشد نامنتظره برای این برند رقم زد. این رستوران زنجیره ای در سال 1986 پنج هزارمین حق امتیاز خود را هم واگذار کرد و به فکر عرضه خدمات تحویل درب منزل افتاد. آن ها در سال 1990 نخستین رستوران خود در کشور مسکو را تاسیس کردند. پیتزای روسی به نام موسکوا بود که با ماهی ساردین، سالمون و پیاز تزئین می شد و بسیار هم پر طرفدار بود. بخش فرستادن پیتزا به درب منازل فقط 1.2 میلیار دلار از فروش را در بر می گرفت و با احتساب درآمد تاکوبل و کی اف سی فروش شرکت اصلی در آن سال به 21 میلیارد دلار رسید.
پیتزا هات در اوایل این دهه در پی توسعه خود در همه جا بود. بنابراین پیتزافروشی های کوچک برای آسودگی مشتریان به گروه رستوران های زنجیره ای پیتزا هات پیوستند و واحد های سرو سریع این برند گسترش یافت.

رستوران پیتزا هات

 

برچسب ها:
اخذ نمایندگی اعطای نمایندگی انواع سرمایه گذاری بازاریابی برندسازی برند سازی برندسازی پوشاک برند پوشاک برندینگ برندینگ رستوران برندینگ شخصی راه اندازی راه اندازی برند راه اندازی رستوران راه اندازی رستوران سیار راه اندازی سفره خانه سنتی راه اندازی فست فود راه اندازی کسب و کار راه اندازی کسب و کار جدید رستوران داری سرمایه سرمایه گذاری سرمایه گذاری در کار صنعت غذا صنعت غذایی صنعت فست فود غذاهای ایرانی فرنچایز فرنچایز رستران فرنچایز رستوران فست فود فست فود زنجیره ای قرارداد مواد غذایی نمایندگی، فرنچایز کارآفرین کارآفرینی کارافرینی کار در منزل کسب و کار کسب و کار،راه اندازی کسب و کار کسب و کار اینترنتی کسب و کار تولیدی کسب و کار شخصی کسب و کار کوچک