فرنچایز غذاهای آسیایی

طرز تهیه غذاهای آسیایی

غذاهای آسیایی یک اصطلاح عمومی می باشد که شامل غذاهای ژاپنی، چینی، ویتنامی، کره ای، تایلندی، مالزی و فیلیپینی است. البته، هر کدام از غذاهای ملی ذکر شده دارای مشخصات خاص خود است، اما بعضی از ویژگی های مشترک وجود دارد که می تواند با این سنت های مختلف آشپزی به یک مفهوم جامع، که غذاهای آسیایی نامیده می شود ترکیب شود. شما میتوانید با اخذ فرنچایز یک رستوران آسیایی صاحب کسب و کار شوید.

فرنچایز غذاهای آسیایی

فرنچایز غذاهای ژاپنی

1.سوشی

سوشی یک ترکیب خاص از برنج آغشته شده به سرکه و غذاهای دریایی می باشد(گرچه بعضی وقت ها مواد دیگری هم به این ترکیب اضافه می شود). سوشی انواع مختلفی داشته که از آن جمله می توان به نوع تخمیر شده ی آن به نام ناره-زوشی  متدوال ترین نوع سوشی نیگیریزوشی nigirizushi و تماکیزوشی temakizushi هستند.

برای افرادی که علاقه ای به ماهی خام  ندارند، انواع مواد اولیه ی دیگری مثل میگوی آب پز و مارماهی گریل شده هم وجود دارد. شما می توانید در تمام نقاط ژاپن سوشی میل بفرمایید، اما سوشی در رستوران های سطح بالایی مانند گینزا Ginza یا رستوران هایی که به بنادر ماهیگیری نزدیک تر هستند معمولا خوشمزه تر می باشند. اگر می خواهید سوشی ارزان تری بخورید می توانید به kaitenzushi یا رستوران های سوشی که غذاها را روی نوار نقاله حمل می کنند بروید. در چنین مکان هایی می توانید هر بشقاب سوشی را به قیمت 100 ین (حدود 3000 تومان) نوش جان کنید.

فرنچایز غذاهای آسیایی

2.تمپورا

تمپورا غذایی می باشد که در آن غذاهای دریایی، سبزیجات تازه و باقی مواد به آرد و خمیر تخم مرغ آغشته می شود و پس از آن سرخ می شود. این در حالی است که این غذا را می توانید در انواع مختلفی از رستوران ها سفارش داده و به شما پیشنهاد می کنیم که به یک رستوران که تخصص آن تمپورا است بروید. در چنین مکانی حتی اگر سفارش های متعددی داده باشید، هر سفارشتان به محض آماده شدن سر میز شما آورده می شود.

فرنچایز غذاهای آسیایی

3.سوکیاکی

سوکیاکی غذایی است که در آن گوشت و سبزیجات داخل یک قابلمه ی فلزی پخته می شود. سس این غذا ترکیبی از سس سویا و شکر می باشد و نام آن واریشیتا می باشد. مواد اولیه این غذا تنوع زیادی دارد و شیوه ی خوردن آن هم بسته به منطقه متفاوت می باشد، به طور مثال در بعضی مناطق تخم مرغ هم زده شده هم به سس اضافه می شود تا طعمی لطیف تر ایجاد کند. اگر شما دوست دارید گوشت زیادی در غذا باشد، سوکیاکی یک انتخاب مناسب برای شما است.

فرنچایز غذاهای آسیایی

4.رامن

رامن یک مدل سوپ نودل پرطرفدار است که اصالتا با استخوان های مرغ درست می شود، اما در این سال های اخیر گوشت و غذاهای دریایی نیز به آن اضافه شده و همین موضوع منجر به ایجاد تنوع گسترده از مزه ها می شود. علاوه بر طعم های نمکی، سس سویا و میسو، امروز شما  می توانید از رامن با طعم کاری نیز لذت ببرید. همچنین نوعی از رامن وجود دارد که نودل و سوپ به صورت جداگانه سرو می شوند که به آن تسوکمن می گویند.

5.برنج کاری

5.برنج کاری

ج کاریدر صورتی که اصالت ادویه کاری به کشور هند بر می گردد، ادویه کاری که شما در ژاپن میل می کنید نوعی غذای خاص و محلی است که از بریتانیا به این کشور آورده شده است. این غذا ترکیبی از گوشت و سبزیجات (هویج، سیب زمینی، پیاز و غیره) است که با پودر کاری مزه دار می شود، پخته و به همراه برنج سرو می شوند. در برخی اوقات گوشت سرخ شده هم روی این بشقاب قرار می گیرد. گرچه رستوران های ویژه ای برای سرو این غذا وجود دارند اما اگر در یک رستوران معمولی یا حتی زنجیره ای هم این غذا را میل کنید به همان اندازه لذت خواهید برد.

برنج سفید

6.کاراگه

کاراگه گوشت مرغی می باشد که در سس سویا، نمک و ادویه های مختلف خوابانده می شود، بعد از فرو رفتن در نشاسته در روغن سرخ می شود. این غذا در واقع ورژن ژاپنی مرغ سوخاری با یک طعمی متفاوت است. کاراگه در مناطق مختلف دارای تنوع زیادی است. به طور مثال در میازاکی،کاراگه با سس تارتار و در ناگویا با سسی شیرین و تند پوشیده می شود که حتما ارزش چشیدن دارند.

5.برنج کاری

7.یاکیتوری

یاکیتوری غذایی است که در آن قطعات مرغ طعم دار شده با نمک شیرین و سس سویا به سیخ کشیده می شود. شما می توانید این غذا را در رستوران ها و کافه های مختلف پیدا کنید که به آن ایزاکایا گفته می شود. اما پیشنهاد ما برای شما این است که این غذا را در رستورانی که تخصص آن یاکیتوری است میل فرمایید. چرا که در این چنین جایی می توانید با قیمتی مناسب از هر قسمت گوشت مرغ که بیشتر آن را دوست دارید یاکیتوری بخورید. (مگر اینکه به رستوران کلاس بالایی بروید که در آنجا احتمالا این غذا برای شما گران خواهد بود)

فرنچایز غذاهای آسیایی

8.یاکینیکو

یاکینیکو غذایی می باشد که در آن گوشت گاو داخل سس فرو می رود و روی آتش گریل می شود. تازه بودن گوشت در این غذا بسیار مهم است. آرام پختن گوشت باعث می شود که طعم گوشت لطیف و بهتر شود. پرطرفدارترین بشقاب ها Sirloin (در ژاپنی به نام rosu نیز شناخته می شود) و Kalbi (گوشت مزه دار شده به سبک کره ای) می باشند. گرچه که در یک رستوران یاکینیکو شما می توانید انواع مختلف گوشت را بچشید. قیمت این غذا به کیفیت گوشت آن بستگی دارد. به همین دلیل پیشنهاد ما به شما این است که برای چشیدن این غذا به یک رستوران یاکینیکو باکیفیت بالا مراجعه فرمایید. یکی از بهترین پیشنهادات ما به شما اگر قصد راه اندازی یا فرنچایز یک رستوران آسیایی را دارید فرنچایز رستوران سامورایی اوشیدا است. شما میتوانید فرنچایز این برند را از گروه برندینگ بابک بختیاری اخذ کنید.

فرنچایز غذاهای آسیایی

 

برچسب ها:
اعطای نمایندگی انواع سرمایه گذاری برندسازی برند سازی برندسازی پوشاک برند پوشاک برندینگ برندینگ رستوران برندینگ شخصی راه اندازی راه اندازی برند راه اندازی رستوران راه اندازی فست فود راه اندازی کسب وکار راه اندازی کسب و کار راه اندازی کسب و کار جدید رستوران رستوران داری سرمایه سرمایه گذاری سرمایه گذاری در کار شرکت های اعطای نمایندگی صنعت غذا صنعت غذایی صنعت فست فود طرح کسب و کار غذاهای ایرانی فرنچایز فرنچایز رستران فرنچایز رستوران فست فود قرارداد مواد غذایی نمایندگی، فرنچایز کارآفرین کارآفرینی کارافرینی کار در منزل کسب و کار کسب و کار،راه اندازی کسب و کار کسب و کار اینترنتی کسب و کار تولیدی کسب و کار جدید کسب و کار خانگی کسب و کار کوچک