راه اندازی فست فود و 7 برند برتر در این زمینه

امروزه تعداد زیادی از سرمایه داران به دنبال راه اندازی فست فود هستند،به دلیل این که این صنعت در دهه های گذشته صنعتی بسیار موفق و محبوب بین مردمیان بوده و طرفداران زیادی دارد.

مردم در عصر جدید به دلیل کمبود وقت و مشغله های کاری زیاد و شیوه ی زندگی،فست فود را بیشتر ترجیح میدهند.

راه اندازی فست فود

 

برای راه اندازی درست و روی برنامه یک فست فود که موفقیتش تضمینی باشد شما نیاز به استفاده از تجربه متخصصانی دارید که قدم به قدم راه را به شما نشان بدهند و در مسیر همراه شما باشند.در ادامه تعدادی از بهترین شرکت ها و برندهای راه اندازی فست فود و رستوران را به شما معرفی خواهیم کرد:

1-شرکت مرسا تجهیز

راه اندازی فست فود

مجموعه مرسا تجهیز فعالیت خرفه ای خود را از سال 1374 آغاز کرده است.این برند در جهت حمایت از تولیدات ملی و ایجاد اشتغال و کارآفرینی با عنوان طراح و اجراکننده عملیات تولید در موضوع ساخت تجهیزات آشپزخانه صنعتی شروع به فعالیت نمود.

به دلیل ساخت تجهیزات و تولید انبود آن ها این شرکت مستلزم اجرا کردن آیین نامه های این صنعت بوده و با اجرای استانداردهای بین المللی در زمینه ساخت توانسته گام بلندی در زمینه عملکرد سیستماتیک بردارد.

این شرکت با توجه به چارت سازمانی خود،از کارمندادن بسیار حرفه ای و بامهارت استفاده میکند،از تیم مهندسی و پرسنل کارآگاهی آموزش دیده تا متخصصان حرفه ای و مجرب.این شرکت با هدف تولید لوازم آشپزخانه صنعتی همگان با دانش روز به جهت تولید محصولات با کیفیت بالا و به روز فعالیت های مفیدی در زمینه جلب رضایت مخاطبان انجام داده است.

از نمونه کار های این شرکت در زمینه طراحی فست فود میتوان به برند های رضا لقمه،بوف،پیتزا میزگرد،فست فود پاستا پاستا،برند تله پیتزا و … اشاره کرد.

راه اندازی فست فود راه اندازی فست فود راه اندازی فست فود

آدرس:تهران-کیلومتر 11 بزرگراه فتح-کیلومتر 3 جاده شهریار-نرسیده به سعید آباد-شهرک صنعتی گلگون-بلوک 1053-واحد 4

تلفن:02165610593

info@mersatajhiz.com

تلگرام:09016798436

2-بهترین سرآشپزان آسیا

 

 

جناب آقای مهدی حصاری منش بنیانگذار و صاحب امتیاز  برند سرآشپزان آسیا از سال 1376 فعالیت خود را در یک فست فود واقع در خیابان اسدآبادی شروع کرد و بعد از آن در فست فود پوپ در ستارخان مشغول به کار شد.سپس به دلیل علاقه زیاد به صنعت فست فود در فست فود بوف در سال 1378 شروع به کار کرد و بعد در رستوران هایی همچون سنت ییس،لوپه تو،هتل بزرگ سیمرغ و رستوران الیزه تجریش فعالیت داشت.بعد در سال 1386 تصمیم گرفت تا یک گروه بین المللی با بالاترین سطح استانداردهای جهانی را ثبت کند.با انجام تحقیقات بیشتر و فرهنگ سازی در حوزه غذای سالم گروه سرآشپزان آسیا را ثبت کرد و به دستاوردهای باارزشی رسید که در نتیجه آن شروع به افتتاح رستوران ها و فست فود ها کرد.

 

از نمونه کارهای شف حصاری منش میتوان به مشارکت در راه اندازی رستوران بروشکا،راه اندازی رستوران شار،راه اندازی کافه رستوران ایتالیایی میتو،کافه میتو،رستوران لوتوس و … اشاره کرد.

راه اندازی فست فود راه اندازی فست فود راه اندازی فست فود

آدرس:فلکه دوم صادقیه،بلوار فردوس شرق،بین خابان رامین و گلستان،پلاک 249

تلفن:02144821382

اینستاگرام:chef_mehdi_hesari

توییتر:hesarimanesh

3-برند بیک صنعت

برند بیک صنعت جزو بنام ترین و شاخص ترین شرکت های راه اندازی فست فود میباشد.در این شرکت برجسته ترین مشاوران آموزش دیده بهترین خدمات درجه یک را در اختیار مشتریان میگذارد.این برند از سال 1373 توانسته بیشترین درصد رضایت سرمایه گذاران و مخاطبان در زمینه راه اندازی قنادی،فست فود،رستوران و کافه نان  کسب کند.

در بیک آکادمی دو فضای استاندارد و مجهز به بهترین و درجه یک ترین تجهیزات دنیا برای شما گردآوری شده است.در طبقه اول این مجموعه مرکز آموزش تخصصی پخت نان و شیرین،بستنی،شکلات و کافی شاپ و در طبقه دوم مربوط به آموزش های تخصصی آشپزی است.

از جمله فعالیت های این برند در زمینه افتتاح و تاسیس فست فود و رستوران میتوان به رستوران هانی،باگت،نیشکر و .. اشاره کرد.

راه اندازی فست فودراه اندازی فست فود

آدرس:بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی-سردار جنگل شمالی-کوچه زنبق-شماره 24-واحد4

تلفن:02144827000

اینستاگرام:Bake.sanat

4-فست فود 0 تا 100

راه اندازی فست فود

یکی از بهترین برند های راه اندازی فست فود که با بهره گیری از کارآمد ترین مدیران و سرآشپزان این صنعت در کشورمان مشغول راه اندازی چندین پروژه موفق است، مجموعه راه اندازی 0 تا 100 می باشد.

این تیم با سرپرستی شف بین المللی حسام حسینی که سال هارا صرف اخذ مدارک تحصیلی و آکادمیک این صنعت کرده است،

پس از سال ها سابقه و تجربه به بهترین و خوشنام ترین برند راه اندازی فست فود مبدل شده لست.

حسام حسینی با 25 سال سابقه  و کار حرفه ای ، رستوران ها، در کشورمان دست به تاسیس شرکت صفر تا صد فست فود زده و در طی مدت کمی برترین مجموعه های فست فود کشورمان را راه اندازی کرده است.

برای مثال فست فود تیک آف در تهران، فست فود دیدو در کرمان، فست فود بوته در اراک، فست فود مینوک در اهواز، فست فود ژینو در بهبهان، فست فود دنیز در یزد، فست فود هیراد در بندر انزلی و …نمونه کارهای تیم راه اندازی فست فود صفر تا صد می باشد.

آدرس:تهران، فلکه دوم صادقیه-بلوار فردوس شرق-چهارراه رامین-پلاک 280 واحد 304

تلفن:02144874838

اینستاگرام:Chefhoseini

5-سرآشپزان برتر

راه اندازی فست فود

سرآشپزان برتر یک گروه مجری تخصصی راه اندازی فست فود،رستوران،فودکورت و کافی شاپ است که از به روزترین تجهیزات و ایده ها بهره گیری میکند.در صنعت امروزی هرچه بتوانید خدمات خلاقانه تر و جذاب تری به مخاطب ارائه بدهید مسیر پیشرفت و صعود را سریعتر طی خواهید کرد.گروه تخصصی سرآشپزان برتر به طور تخصصی با مدیریت شف آرش در زمینه راه اندازی فست فود و رستوران با سالها جربه و سابقه تلاش میکند با ارایئه درجه یک ترین خدمات و ایده های به روز در صنعت فست فود به بهترین شکل در خدمت مشتریان باشد.

از پروژه های انجام شده توسط این تیم میتوان به راه اندازی فست فود مادر تهران،فست فود کاریو،ژپتو،رونفیله و …اشاره کرد.

راه اندازی فست فود

فست فود

راه اندازی فست فود

اینستاگرام:Chef._arash

تلفن:09120871077

6-گروه رامین عباسی

گروه رامین عباسی یک از حرفه ای ترین و قدیمی ترین گروه های راه اندازی فست فود در ایران است که سابقه درخشانی دارد و رزومه کاری غنی و پرمحتوایی دارا می باشد.افتخار این گروه ارائه خدمات کامل از زمان عقد قرارداد از جمله طراحی منو، آموزش اصولی تهیه و طبخ، مشاوره انتخاب تجهیزات آشپزخانه، مشاوره انتخاب مکان مناسب برای راه اندازی فست فود، کافی شاپ و رستوران ، بررسی تکنولوژی و ارائه راهکار های مفید وعملی بازار یابی میباشد.

رامین عباسی در رزومه خود راه اندازی باشگاه های کشور،کارشناس و سرآشپز رستوران های زنجیره ای پرسپولیس و ملوان و استقلال،راه اندازی فست فود جم،فست فود گردو،گپ،روگن و .. را دارد.

فست فود

7-برند ملی شف

 فست فود

شف امیر سالم بنیانگذار و صاحب امتیاز برند ملی شف متولد سال 1356 در رشت می باشد.او از سال 1380 فعالیت حرفه ای خد را آغاز کرد و مدارک تخصصی خود را در این زمینه دریافت نمود.او سپس شروع به گذراندن دوره های حرفه ای آشپزی در داخل و خارج ایران کرد و به مدت 4 سال سرآشپز رستوران ها زنجیره ای شریمپی،برگر ذغالی و برندهای سوپراستار،اپاچی و .. بود.اقای سالم مدرس آشپزی در چندین اموزشگاه ملی تهران هستند و 150 کارآموز دارند.

آدرس: تهران – مهرآباد جنوبی – خیابان شمشیری – کوچه نوروزی – پلاک ۱۲۴

تلفن:09127103697

اینستاگرام:Amirsalem

برچسب ها:
اخذ نمایندگی اعطای نمایندگی انواع سرمایه گذاری بازاریابی برندسازی برند سازی برندسازی پوشاک برند پوشاک برندینگ برندینگ رستوران برندینگ شخصی تجهیزات فست فود راه اندازی راه اندازی برند راه اندازی رستوران راه اندازی سفره خانه سنتی راه اندازی فست فود راه اندازی کسب و کار راه اندازی کسب و کار جدید رستوران داری سرمایه سرمایه گذاری سرمایه گذاری در کار صنعت غذا صنعت غذایی صنعت فست فود غذاهای ایرانی فرنچایز فرنچایز رستران فرنچایز رستوران فست فود فست فود زنجیره ای قرارداد مواد غذایی نمایندگی، فرنچایز کارآفرین کارآفرینی کارافرینی کار در منزل کسب و کار کسب و کار،راه اندازی کسب و کار کسب و کار اینترنتی کسب و کار تولیدی کسب و کار مواد غذایی کسب و کار کوچک