طراحی انواع رستوران

در این مقاله میخواهیم به شما انواع طراحی رستوران و چگونگی دریافت نمایندگی معتبر را توضیح دهیم، در ادامه مقاله با ما همراه باشید.

راه اندازی رستوران با دریافت نمایندگی معتبر

بسیاری از افراد می خواهند کسب و کار خود را راه اندازی کنند و از آن کسب درآمد کنند، اما نمی دانند با یک بازار کار خوب، از کجا شروع کنند یا کدام حرفه را دنبال کنند. یکی از مشاغل پردرآمدی که این روزها افراد زیادی به آن علاقه دارند رستوران یا فست فود است. دلیل این امر را می توان اینگونه دید که بسیاری از مردم رفتن به رستوران یا رفتن به فست فود را سرگرم کننده می دانند زیرا به دلیل کارشان نمی توانند زمانی را برای خوردن غذای اصلی پیدا کنند. با این حال، اگر سرمایه کافی برای انجام یک تجارت بزرگ ندارید، می توانید با سیستم حق رای بسیاری از رستوران ها کار کنید. خرید آژانس فست فود فقط در داخل ایران انجام نمی شود و بسته به نوع و شعبه اصلی رستورانی که انتخاب می کنید می توانید در بسیاری از کشورها شعبه باز کنید.

طراحی انواع رستوران

طراحی انواع رستوران

اگر قصد تاسیس و یا حتی بازسازی رستوران خود را دارید، توجه به طراحی رستوران به اندازه منوی آن نیز حائز اهمیت است.یکی از دلایل اصلی شکست رستوران ها در حین بررسی، توجه نکردن به دکوراسیون و طراحی داخلی رستوران است. یک طراحی جذاب می تواند عابران را تشویق کند که از همان ورودی وارد شوند.
زمانی که قصد رفتن به یک رستوران را دارید، در کنار غذاهای خوب آن رستوران، یکی دیگر از عوامل مهم و تاثیرگذار که در انتخاب شما نقش بسزایی دارد، فضای دلپذیر آن رستوران صرف نظر از مهارت و خلاقیت سرآشپز است. رستوران در طبخ غذاهای لذیذ و ایجاد طعم های فراموش نشدنی داخل و خارج رستوران، برندسازی و جذابیت آن رستوران موثر است. این شرکت در تلاش است تا به این عوامل بپردازد و به شما کمک کند تا یک رستوران منحصر به فرد داشته باشید.

حال میخواهیم شما را با انواع سبک طراحی آشنا کنیم.

سبک طراحی یا به اصطلاح کانسپت رستوران شامل حال و هوا و فضای داخلی رستوران حتی طراحی منو و سبک سرویس دهی و غذا می شود. عناصری که بر یک طراحی جذاب تأثیر می‌گذارند در همه سبک‌ها یکسان هستند و این سبک‌ها البته می‌توانند سلیقه شخصی و سنت‌های محلی را با هم ترکیب کنند تا یک رستوران را در مقایسه با سایرین منحصربه‌فرد کنند. همچنین می توان طراحی یک رستوران را با یک رشته هنری یا علمی و فرهنگی خاص مرتبط کرد. معمولا رستوران ها به سبک های کلاسیک، مدرن و سنتی طراحی می شوند.

 

طراحی داخلی رستوران کلاسیک

در یک رستوران کلاسیک نحوه قرارگیری مبلمان و نوع مبلمان بسیار مهم است. با چیدمان مبلمان در رستوران کلاسیک به مشتری اجازه می دهید فضای خصوصی بیشتری داشته باشد. موضوع دیگری که باید به آن توجه کرد استفاده از رنگ های تیره است. همچنین باید به لباس رسمی و خصوصی کارکنان در رستوران کلاسیک توجه کنید. در این سبک دکوراسیون رستوران می توانید از موادی مانند گلدان های بزرگ، تخته ها و لوسترهای لوکس، شمع استفاده کنید. پخش یک آهنگ آرام و دلنواز در کنار نور مناسب، فضای زیبا و آرام بخشی را در این رستوران به مشتریان می دهد.

طراحی انواع رستوران

طراحی داخلی رستوران مدرن

در این سبک از طراحی رستوران، آثار هنری با نور ملایم به میدان می آیند. استفاده از مبلمان ساده چوبی و سایر لوازم در رنگ های قهوه ای و خاکستری روشن از دیگر ویژگی های رستوران مدرن است.

طراحی انواع رستوران

طراحی داخلی رستوران سنتی

آنچه در یک رستوران سنتی در نگاه اول بیننده را به خود جلب می کند، حجاب پرسنل رستوران و استفاده از لباس های سنتی و یکدست است. ، نکته قابل توجه دیگری است. در طراحی رستوران سنتی; سبز، قرمز، فیروزه ای یا زرشکی رایج هستند. پیشنهاد دیگر در طراحی رستوران سنتی، تخت یا مبلمان چوبی سفارشی و چیدمانی است که فضای صمیمی تری را نسبت به دو سبک رستوران دیگر ذکر شده در ذهن بیننده تداعی می کند. اغلب دیوارها با آجرهای تزئینی پوشانده می شود و از عکس های طبیعت و آثار باستانی منطقه ای که رستوران به آن منسوب است استفاده می شود. علاوه بر مولفه های ذکر شده، اجرای موسیقی محلی منطقه (که زیباتر است) در قالب اجرای زنده از دیگر ویژگی های رستوران سنتی است. رستوران عالی قاپوی تهران نمونه مناسبی برای تبلیغ و الهام بخشیدن به یک رستوران سنتی است.

رستوران قهوه ای و نارنجی

فضای ورودی رستوران

استفاده از ادویه ها و گیاهان و تصاویر رنگارنگ در طراحی رستورانی که غذاهای هندی سرو می کند و یا استفاده از تم اقیانوس و تصاویر رنگی دریایی و آبی برای رستوران با غذاهای دریایی در منو ایده ای است که می تواند موثر باشد. جذب مشتری یعنی داشتن فضای ورودی جذاب و منحصر به فرد با فونت و رنگ زیبا به طوری که نام رستوران از دور دیده شود یکی از بهترین راه ها برای جذب مشتری است. اجزای به کار رفته در ورودی رستوران باید با سبک و دکوراسیون داخلی رستوران هماهنگ باشد.

انتخاب رنگ درست در طراحی رستوران

در طراحی انواع رستوران استفاده از روانشناسی رنگ ها مهم است و ارتباط مستقیم و خاص رنگ با روحیه و آرامش بصری افراد حساسیت خاصی در انتخاب رنگ مناسب به شما می دهد. مثلا برای یک رستوران کوچک استفاده از رنگ های تیره و مواد طرح دار و متراکم خالی از اشکال نیست و توصیه نمی شود. مشتری یکی از عواملی است که در انتخاب رنگ برای فضای داخلی رستوران باید در نظر گرفته شود.

از گیاهان طبیعی در طراحی رستوران

یک راه آسان و مقرون به صرفه برای تکمیل طراحی داخلی رستوران استفاده از گیاهان برای دکوراسیون است به شرطی که در هنگام خرید به انبار و مکان مناسب توجه داشته باشید گیاهان تاثیر مهمی در ایجاد فضایی دلپذیر و آرامش بخش دارند.

غذاخوردن

طراحی آشپزخانه رستوران

در طراحی انواع رستوران ایده طراحی های باز برای آشپزخانه هم می تواند در جلب اعتماد مشتریان موثر باشد تا از راه دور بر آشپزخانه و نحوه تهیه غذا نظارت داشته باشند. آشپزخانه باید دارای فضای کافی، روشن و تهویه مناسب باشد.

نکته پایانی

ما سعی کردیم در این مقاله نکات مهم در ورد در مورد طراحی رستوران و چگونگی دریافت نمایندگی رستوران را انجام دهید توضیح دادیم. اگر ایده های بیشتری در مورد طراحی داخلی رستوران دارید میتوانید با ما در میان بگذارید تا در انجام آن یاریتان نماییم.

برچسب ها:
اخذ نمایندگی اعطای نمایندگی انواع سرمایه گذاری بازاریابی برندسازی برند سازی برندسازی پوشاک برند پوشاک برندینگ برندینگ رستوران برندینگ شخصی راه اندازی راه اندازی برند راه اندازی رستوران راه اندازی رستوران سیار راه اندازی سفره خانه سنتی راه اندازی فست فود راه اندازی کسب و کار راه اندازی کسب و کار جدید رستوران داری سرمایه سرمایه گذاری سرمایه گذاری در کار صنعت غذا صنعت غذایی صنعت فست فود غذاهای ایرانی فرنچایز فرنچایز رستران فرنچایز رستوران فست فود فست فود زنجیره ای قرارداد مواد غذایی نمایندگی، فرنچایز کارآفرین کارآفرینی کارافرینی کار در منزل کسب و کار کسب و کار،راه اندازی کسب و کار کسب و کار اینترنتی کسب و کار تولیدی کسب و کار شخصی کسب و کار کوچک