نمایندگی مک دونالد در ترکیه

آیا میخواهید یکی از گسترده ترین برندهای فست فود در جهان را بشناسید؟ اگر پول کافی در اختیار دارید و قصد دارید کسب و کار صد در صدی راه اندازی کنید، این مقاله برای شما بسیار کارآمد و مفید است.

مک‌دونالد چیست؟

مک دونالد معروف ترین فست فود زنجیره ای همبرگر در جهان است. که نزدیک به 120 کشور را سرویس می دهد. این برند در سال 1940 بوسیله دو برادر به اسم های ریچارد و موریس مک دونالد بنیان گذاری شد.
برادران مک دونالد سال های زیادی با تلاش های بسیار و با موفقیت به کسب و کار به اصطلاع کوچکشان ادامه دادند اما چیزی که مسبب جهانی شدن برند مک دونالد شد ملحق شدن یک شریک تجاری به نام ری کراک به مک دونالد بود. ری کراک بعد از بازرسی رستوران این دو برادر از سادگی منو و شدت تمرکز آنها بر کیفیت متاثر شد. مک دونالد ها در آن دوره در پی یک سرمایه گذار بودند که ری کراک فرصت را ارزشمندشمرد و در نهایت با آنها وارد شراکت شد. در حقیقت این ری کراک بود که کسب و کار کوچک مک دونالد ها را به پدیده ای سراسری و بسیار پر طرفدار تبدیل کرد.
در حال حاضر، نرخ لیست غذاهای مک دونالد با دیگر حرفه های فست فود رقابت بسیاری دارد. مک دونالد طیف های گوناگونی از غذاها مانند: همبرگر، سیب زمینی سرخ شده، چیزبرگر و غیره را عرضه می کند. این برند پر طرفدار بیشتر از 35 هزار رتبه رستوران با حدود 2 میلیون نفر کارمند در همه جای جهان دارد. این نام بازرگانی خیلی سریع به پیشرفت خود ادامه می دهد و در شهر ها و کشورهای جهان شعبه های خود را راه اندازی می کند.

شعبه مک دونالد

نمایندگی برند مک‌دونالد در ترکیه

مک دونالد ترکیه یکی از برجسته ترین فست فود های ترکیه برای صرف غذا است که میتوانید مدل های مختلف غذا را با قیمت به صرفه تهیه کنید. مک دونالد ترکیه در سرویس دهی برگر و فست فود مهارت ویژه ای دارد. اخذ نمایندگی برند مک دونالد در کشور ترکیه در سال 1986 به وسیله اقای علی واردار صورت گرفت. نخستین رستوران مک دونالد ترکیه در ناحیه تکسیم استانبول، افتتاح شد. از همان موقع بیشتر از 88 رستوران در تمامی نقاط کشور ترکیه توسعه داده شده است.

شعبه مک دونالد

نمایندگی مک‌دونالد در ترکیه در کدام منطقه است؟

نمایندگی های مک دونالد در کشور ترکیه را در اکثر مناطق میتوان مشاهده کرد. برند مک دونالد در شهر استانبول در بیشتر مراکز خرید نامدار و خیابان های توریستی شعبه دارد، علاوه بر این بیشتر شهرهای بزرگ ترکیه مانند ازمیر، آنتالیا و غیره توانستند نمایندگی مک دونالد را دریافت کنند.

غذای فست فودی

چگونگی اخذ نمایندگی مک‌دونالد در ترکیه

هنگامی که قصد به خریدن فرنچایز از برند مک دونالد را دارید باید سرمایه ی تعیین شده ای داشته باشید. نا گفته نماند که برای همکاری با این برند جهانی باید هزینه اولیه و هزینه سرمایه گذاری را پرداخت کنید. مک دونالد با شما توافق نامه 10 ساله امضا می کند. اگر که شما خواهان اخذ نمایندگی مک دونالد در ترکیه را دارید، نکته های برجسته ای وجود دارد که لازم است مد نظر خود قرار دهید:
_ خرج و مخارج سرمایه گذاری با توجه به گونه و ابعاد رستوران از حدود 250000 تا 400000 دلار علاوه بر ارزش افزوده قابل تغییر است.
_ توافق نامه 10 ساله با کاربر بسته می شود. یک صاحب کارهزینه اولیه 30000 دلار به علاوه ی مالیات بر ارزش افزوده را پرداخت می کند.
_ کاربر باید مبلغ سرمایه گذاری شده را با سهام خود پوشش دهد.
_ در درازای چرخه مجوز، کاربر بهره تبلیغات و مقدار معینی از هزینه توسعه و حق امتیاز را در فروش محض ماهیانه پرداخت می کند.
اسپانسری که داوطلب اخذ نمایندگی مک دونالد در ترکیه می شود. لازم است این خصوصیات را دارا باشد:
_ شما باید یک طرح آموزشی را کامل کنید که 6 تا 8 ماه زمان می برد.
_ اغاز پروسه حق رای دادن مک دونالد با کامل کردن قالب درخواست و ارسال آن به مک دونالد همراه با سابقه شما در سایت آغاز می شود.
_ اپلیکیشن هایی که مقیاس های مدیریتی را متحقق می کنند طبق برنامه های سرمایه گذاری مک دونالد محاسبه می شوند.

مک دونالد ترکیه

ویژگی های اپراتورهای مک‌دونالد

این برند می گوید موفقیتش به علت زبردستی و خبرگی والای اپراتورهایش است. به همین علت کاندیدهایی را که می خواهند سرپرست کسب و کار شوند، به طور مو شکافانه ارزیابی می کند.
شرایط فرانشیز مک دونالد به صورت زیر است:
1.برای مک دونالد دارا بودن رزومه و خبرگی در این حوضه اهمیت دارد. آنها با کاندیداهایی که میدانند در مدیریت مالی و اجتماعی خوب هستند ادامه همکاری می دهند.
2.در جستجوی نامزدهایی هستند که بتوانند همه ی وقت خود را به سامان دهی رستوران اختصاص دهند.
3.شغل اپراتور باید فقط مک دونالد باشد. اگر در حوضه دیگری فعالیت می کنید و همچنین به فکر راه اندازی فروشگاه هستید، در اشتباهید.
4.امتیاز مک دونالد تنها به شخص داده می شود. شخص نمی تواند با فرد دیگری شریک شود و نمیتواند با برندها یا شرکت ها توافق کند.
5.فردی که موفق به اخذ نمایندگی می شود تجارت را از راه دور ریاست نمی کند بلکه باید به محل کار خود برود و هروز هفته به طور سامانمند به کار خود بپردازد.
6.جواز داده شده به اپراتور تنها برای یک رستوران است. هیچ امتیاز دیگری ندارد.
7.پس از اخذ مجوز اپراتور هزینه تبلیغات، حقوق نام گذاری و هزینه توسعه را از سود فروش ماهیانه خود می پردازد.

اپراتور مک دونالد

مراحل بازگشایی نمایندگی مک‌دونالد در ترکیه به چه صورت است؟

با گرفتن نمایندگی مک دونالد در ترکیه شما می توانید امتیاز مک دونالد را در اختیار داشته باشید و تحت عنوان مرجع درآمد و یک عملیات بازرگانی عالی از آن استفاده کنید. در نتیجه شما میتوانید تحت نام مک دونالد فعالیت های بازرگانی انجام دهید. مادامی که مک دونالد با شما قراردادی را برای فرنچایز امضا می کند، حمایت لازم را برای راه اندازی رستوران برای شما فراهم می کند.
اجازه می دهد موقعیت مکانی خوبی برای بازگشایی رستورانتان انتخاب کنید. وقتی موقعیت رستوران تصویب شد ساخت و ساز آن اغاز می شود. همانطور که گفته شده تمامی هزینه ها و پشتیبانی برای
دکوراسیون و لوازم مورد نیاز توسط این شرکت تهیه و پیگیری می شود. طی این پروژه به تمامی مستخدمین و کارکنان رستوران آموزش لازم داده می شود تا بهترین عرضه محصولات را داشته باشید.در نتیجه تمامی افرادی که در این پروژه شما را همراهی می کنند تجربه کافی را برای این بازرگانی دارند.

همبرگر مک دونالد

هزینه اخذ نمایندگی مک‌دونالد در ترکیه چگونه است؟

همانطور که می دانید اخذ نمایندگی یک برند شناخته شده مانند مک دونالد برتری های زیادی را به همراه دارد و همچنین به سبب آموزش ها و حمایت های از سوی شرکت برای شما موفقیت زا است.
به علت اینکه شرکت اخد نمایندگی مک دونالد به طور رسمی و قانونی فعالیت می کند هم شما کسب و کار جدیدی را با نام خود راه اندازی کرده اید و هم خطرات موجود در این راه را کاهش می دهید.
کار کردن با یک نمایندگی معتبر و شناخته شده نیازمند سرمایه ی اولیه است و شما بعد از شروع کسب و کار از طریق گردش مالی ای که در این راه بدست می اورید قطع به یقین سرمایه شما دوباره باز می گردد.

تبلیغات مک دونالد

کلام پایانی

مک دونالد یک فروشگاه زنجیره ای فست فود است که در رتبه هشتم جهان شناخته شده است که سبب افزایش شعبه های آن در کشور های دیگر شده است. چنین رستوران های زنجیره ای بسیار در کار خود موفق بوده و سالهاست که مشتری های ثابتی برای خود دارند و این رستورانها از درامد بالایی برخوردار هستند. پیشنهاد من به شما برای دانستن راز موفقیت این رستورانهای زنجیره ای مطالعه تاریخچه آنها برای پیشرفت کسب و کار خودتان است.

 

برچسب ها:
اعطای نمایندگی انواع سرمایه گذاری برندسازی برند سازی برندسازی پوشاک برند پوشاک برندینگ برندینگ رستوران برندینگ شخصی راه اندازی راه اندازی برند راه اندازی رستوران راه اندازی فست فود راه اندازی کسب وکار راه اندازی کسب و کار راه اندازی کسب و کار جدید رستوران رستوران داری سرمایه سرمایه گذاری سرمایه گذاری در کار شرکت های اعطای نمایندگی صنعت غذا صنعت غذایی صنعت فست فود طرح کسب و کار غذاهای ایرانی فرنچایز فرنچایز رستران فرنچایز رستوران فست فود قرارداد مواد غذایی نمایندگی، فرنچایز کارآفرین کارآفرینی کارافرینی کار در منزل کسب و کار کسب و کار،راه اندازی کسب و کار کسب و کار اینترنتی کسب و کار تولیدی کسب و کار جدید کسب و کار خانگی کسب و کار کوچک