فرنچایز ساب وی؛ترکیه و کانادا

همانطور که میدانید برند SUBWAY یک کافی شاپ است، که از صبح با سرو صبحانه خدماتش را به مشتریان شروع میکند و تا آخر شب تمام وعده ها و میان وعده های غذایی را سرویس می دهد. محصولات قابل ارایه در این کافی شاپ ، انواع نوشیدنیها،دسر ها و ساندویچ است و برند ساب وی از طریق متد فرنچایز شعب خود را گسترش میدهد.

کشور مبدا این برند آمریکا بوده و در سال ۱۹۹۰ اولین شعبه را راه اندازی کرده است. در حال حاضر یعنی تا ابتدای سال ۲۰۲۰، ۴۲ هزار شعبه در ترکیه با نام این برند راه اندازی شده است. مدت زمانی که برای راه اندازی هر یک از شعبات از طرف صاحب برند اعلام میشود، ۴۰ روز کاری می باشد. اگر شما بخواهید از میزان سرمایه برای خرید یکی از شعبات این برند اطلاعات داشته باشید، باید بگوییم که هزینه فرانچایز یا استفاده نام تجاری این برند ۱۰ هزار دلار می باشد. سرمایه عملیاتی مورد نیاز که شامل ساخت و ساز، تعمیرات، دکوراسیون، تجهیزات و … بوده ۱۱۰ هزار دلار و میزان سرمایه در گردش که بعد از راه اندازی شامل خرید مواد اولیه، حقوق پرسنل، اجاره ماهانه و … بوده ۱۰ هزار دلار می باشد.

برای افتتاح نمایندگی فول پکیج این برند نیاز به ۶ پرسنل دارید. سود ناخالص ماهانه از طرف برند ۶۰ درصد اعلام شده و بازگشت سرمایه شما حدودا ۲۴ ماه، به طول می انجامد. این برند برای هزینه های تبلیغاتی که در سطح شهر، رادیو و تلویزیون، مجله و پوستر ها و … انجام می دهد، از شما سهمی نخواسته و بابت خدماتی که شامل آموزش پرسنل، بازار سازی و بازار یابی، مشاوره های دوره ای، مکان یابی و …. به شما میدهد ۱۳ % از درآمد ماهانه شما را اخذ میکند.

مشخصات ملکی که برای هر یک از شعب در نظر گرفته شده است، حداقل ۸۰ متر فضای بسته و بدون نیاز به فضای باز می باشد. در این پست سعی شده که تمام اطلاعات مورد نیاز برای داشتن یکی از شعبات این برند خدمتتان ارائه شود.

همانطور که قبلا ذکر شد خرید فرانچایز برندهای مختلف در ترکیه برای شما یک مزیت است و شما با ۱۳۰ هزار دلار می توانید یکی از شعبات این برند را داشته باشید. لازم به ذکر است که این هزینه های اعلام شده بدون در نظرگرفتن هزینه های مربوط به ملک و موارد اخذ مجوز های حقوقی بوده. اجاره ماهانه ملک مناسب برای این برند حدودا ۱۰ هزار لیر به بالا می باشد که دو برابر این عدد هم به عنوان دپوزیت باید به صاحب ملک داده شود.

فرنچایز

هزینه های مورد نیاز برای راه اندازی ساب وی در کانادا

برای خرید حق امتیاز ساب وی فرد باید حداقل 80.000 دلار دارایی و حداقل 300.000 دلار سرمایه داشته باشد. در ابتدا این برند 15000 دلار به عنوان حق امتیاز فرانچایز از فرد متقاضی دریافت می کند اما این هزینه فقط برای حق امتیاز است و شامل خرید ملک، تجهیزات، خرید مواد اولیه، راه اندازی و… نمی شود. تقریبا سرمایه گذاری در این برند نیاز به 116000 دلار تا 263.000 دلار دارد که از ارزان ترین گزینه های سرمایه گذاری در کانادا است.

یا می‌توانید از کسانی که قبلا شعبه ساب وی گرفتن، این امتیاز را خریداری کنید. با اکتفا به تجربیات انجام شده برای یک شعبه ی حدود 250 هزار دلاری، حدود درآمد مالک عددی بین 3000 تا 6000 دلار در ماه خواهد بود.

ریز هزینه های مورد نیاز در زمان راه اندازی شعبه ساب وی

یکی از بیشترین جستجوهایی که در اینترنت انجام شده است درباره موضوعات مالی این برند بوده است. رستوران های ساب وی می توانند به دو صورت فعالیت داشته باشند یکی به صورت مستقل به عنوان یک رستوران و یکی به صورت یک بیرون بر کوچک در فروشگاه ها، همایش ها، فرودگاه، بیمارستان و… باتوجه به اینکه این رستوران در کدام محل باشد هزینه متفاوت است اما برخی از هزینه های اصلی عبارتند از:

هزینه دریافت حق امتیاز= 15000 دلار

هزینه اجاره املاک= بین 2000 تا 12000 دلار

اجاره تجهیزات= 7500 دلار تا 15.500 دلار

سیستم امنیتی= 2450 دلار تا 3.550 دلار

هزینه های حمل با که البته باتوجه به محل متفاوت است= 3000 دلار تا 14000 دلار

بیمه= 1200 دلار تا 5000 دلار

تدارکات= 500 دلار تا 1300 دلار

هزینه های آموزش= 2500 دلار تا 4500 دلار

تبلیغات= 2000 دلار تا 4000 دلار

هزینه های مربوط به مجوز= 4000 دلار تا 8000 دلار

به طور کلی هزینه به عواملی مانند هزینه اجاره املاک و میزان فروش در ماه های اولیه نیز بستگی دارد که باتوجه به محل شعبات این موارد متفاوت هستند.

شعبه ساب وی در کانادا

فرنچایز ساب وی

 

 

ساب وی به طور منظم سمینارها و نمایشگاه هایی را برای افراد ارائه می کند. همچنین برای افراد متقاضی اهدا حق امتیاز یک دوره 2 هفته برگزار می کند. در پایان این دو هفته فرد متقاضی باید یک امتحان بدهد و حداقل نمره قبولی را کسب کنند. تا زمانی که فرد توافقنامه فرانچایز را امضا می کند به مدت 12 ماه فرصت دارد که شروع به راه اندازی کسب و کار کند و بین 8 تا 12 نفر را استخدام کند.

نکات مهم قبل از راه اندازی شعبه  در کانادا

قبل از اینکه شروع به راه اندازی یک شعبه کنید این موارد را در نظر بگیرید:

درباره قوانین ایالت مورد نظر چقدر اطلاعات دارید؟

آیا به قوانین پایبند هستید؟

آیا در سال های گذشته فردی بودید که قوانین را رعایت میکرد؟

نحوه درخواست برای دریافت حق امتیاز ساب وی

برای دریافت حق امتیاز ساب وی ابتدا وارد سایت ساب وی به ادرس WWW.SUBWAY.COM شوید و در قسمتی که نوشته شده است ثبت علاقه کلیک کنید. اطلاعاتی که این سایت از افراد می خواهد اطلاعات مهم و اساسی است. در این فرم درباره توانایی مالی افراد، شرایطشان و هر چه در این مورد تاثیرگذار است نوشته شده است. اگر ارزش دارایی خالص خود را محاسبه نکرده اید می توانید از ماشین حساب آنلاینی که در این سایت وجود دارد استفاده کنید. سمینارهایی که توسط ساب وی ارائه می شود شامل اطلاعات مفید و زیادی است که به فرد متقاضی می تواند کمک زیادی کند. در این سمینارها اطلاعاتی درباره کسب و کار و توسعه آن به افراد داده می شود.

نکات مهم مربوط به اجاره های محل

فرنچایز ساب وی

دو نکته بسیار مهم در مورد اجاره محل برای راه اندازی فرانچایز ساب وی در کانادا وجود دارد که عبارتند از:

اجاره های تجاری دارای قوانین فرم های خاصی هستند که باید آنها را تهیه و تکمیل کنید. هر نوع اجاره نامه بر اساس شرایط افراد و نوع قرار ارائه می شود به همین علت مهم است که افراد با دقت موارد ذکر شده را بررسی کنند. دقت داشته باشید که نمی توان به راحتی قرارداد اجاره نامه را تغییر داد و این قرارداد یک قرارداد مهم است و مقدار زیادی پول در خطر است. افرادی که قصد مهاجرت به کانادا را دارند مهم است که با یک وکیل مهاجرت به کانادا مشورت کنند تا از تمامی قوانین موجود در کانادا در تمامی زمینه ها اطلاع داشته باشند چراکه رعایت نکردن قوانین جریمه های زیادی به همراه خواهد داشت.

چگونه می توانم حق امتیاز ساب وی را در کانادا تهیه کنم؟

شما باید به سایت این برند مراجعه کنید و فرم های مربوطه را تکمیل کنید. پس از اتمام این مراحل یک نماینده با شما تماس می گیرد و سایر مراحل و مدت زمان را به شما اطلاع می دهد. دقت داشته باشید که در تمامی مراحل اطلاعاتی را که وارد می کنید درست و حقیقی باشد و از ثبت اطلاعات نادرست خودداری کنید.

هزینه فرانچایز ساب وی در کانادا چقدر است؟

برای سرمایه گذاری در برند ساب وی بین 116.000 دلار تا 263.000 دلار سرمایه نیاز دارید. هزینه ها بر اساس محل انتخابی متفاوت خواهد بود.

 

برچسب ها:
اعطای نمایندگی انواع سرمایه گذاری برندسازی برند سازی برندسازی پوشاک برند پوشاک برندینگ برندینگ رستوران برندینگ شخصی راه اندازی راه اندازی برند راه اندازی رستوران راه اندازی فست فود راه اندازی کسب وکار راه اندازی کسب و کار راه اندازی کسب و کار جدید رستوران رستوران داری سرمایه سرمایه گذاری سرمایه گذاری در کار شرکت های اعطای نمایندگی صنعت غذا صنعت غذایی صنعت فست فود طرح کسب و کار غذاهای ایرانی فرنچایز فرنچایز رستران فرنچایز رستوران فست فود قرارداد مواد غذایی نمایندگی، فرنچایز کارآفرین کارآفرینی کارافرینی کار در منزل کسب و کار کسب و کار،راه اندازی کسب و کار کسب و کار اینترنتی کسب و کار تولیدی کسب و کار جدید کسب و کار خانگی کسب و کار کوچک