فرنچایز رستوران های ایرانی

فرانچایز کلمه ای است که در سال های اخیر زیاد شنیده ایم. در ایران مفهوم فرنچایز را بیشتر از طریق فرنچایز رستوران های زنجیره ای یا فروشگاه های زنجیره ای که در سراسر کشور وجود دارد فهمیدیم. اما فرنچایز چیست؟ هنگامی که یک برند یا کسب و کار به سطحی از موفقیت می رسد که در بین مردم محبوب و مشهور باشد، ممکن است تصمیم بگیرد که دانش و فرآیندهای خود را به شخص دیگری ارائه کند و با نظارت و بازرسی نمایندگی ارائه دهد. برای درک کامل مفهوم نمایندگی و یادگیری قوانین و مقررات آن، پیشنهاد می کنم مقاله ای با عنوان تجارت و نمایندگی و نحوه عملکرد آن را مطالعه کنید.

فرنچایز یا استارت آپ؟

فرنچایز

franchise

به طور کلی شروع یک کسب و کار شخصی از صفر، پیگیری اهداف و رویاها برای انسان جذاب است و هرکسی یک بار در زندگی خود به این موضوع فکر کرده است. با این حال، این شغل هزینه و ریسک زیادی را به همراه دارد و می تواند فشار مالی زیادی به شما وارد کند. طبق مطالعات، کمتر از 20 درصد استارتاپ ها بعد از ده سال دیگر قابل دوام نیستند. اما اگر نمی‌خواهید آن ریسک سنگین را بپذیرید و احتمالاً ضرر خود را کاهش دهید، فرنچایز بهترین گزینه است. با خرید فرنچایز از یک برند موفق که صاحب آن تمام این خطرات و مشکلات را تجربه کرده است، هم صاحب شعبه می شوید و هم با اطمینان کار می کنید.

فرنچایزینگ رستوران چیست؟

فرنچایز امتیازی از یک برند است که توسط مالک برند به سرمایه گذار فروخته می شود. این برند توسط والدین ایجاد و مدیریت می شود. سرمایه گذار از این برند سود می برد و کارهای روزمره خود را انجام می دهد. در این میان کارهای بزرگتر و کلی تری مانند تهیه مواد اولیه، آموزش پرسنل و تبلیغات رستوران بر عهده شرکت مادر است. قراردادها در حوزه رستوران یا فست فود بسیار زیاد است، به کسانی که کاملا مطلع هستند توصیه می شود مقاله «انواع قراردادهای فرانشیز» را مطالعه کنند. این قراردادها نحوه توزیع و اعمال امتیازات و قدرت را تعیین می کنند و دارای هنجارهای از پیش تعیین شده هستند.

مزایا توسعه رستوران از طریق فرنچایز

هنگامی که یک رستوران به دنبال رشد و توسعه است، فرنچایز انتخاب اصلی آنهاست. دلیل فراگیر شدن و افزایش محبوبیت این روش، مزایا و مزایای ویژه ای است که برای سرمایه گذار فراهم می کند.

سرمایه گذاری کمتر

خرید یک شعبه یا حق امتیاز دادن به یک رستوران باعث صرفه جویی در سرمایه شما می شود. هنگامی که یک صاحب رستوران تصمیم می گیرد به جای حق امتیاز، رستوران خود را افتتاح کند، باید بسیاری از هزینه های دیگر و همچنین هزینه های تاسیس و عملیات را متحمل شود و خطر شکست افزایش می یابد. نمایندگی بودن این مشکلات و موانع را برطرف می کند.

وفاداری

فرنچایزها نه تنها مالک برند، بلکه شریک تجاری شما هستند و همیشه با شما هستند. از آنجایی که سود یا زیان شما سود یا زیان آنهاست، آنها بسیار به شما وفادار هستند و به شما کمک می کنند تا به جلو بروید. شما نیز عضوی از برند آنها هستید و آنها در واقع رستوران آنها به حساب می آیند، بنابراین برای حفظ وجهه و شهرت خود اجازه نمی دهند که شما دچار مشکل شوید و همیشه به شما کمک می کنند، دانش و رازهای موفقیت را برای شما منتقل می کنند.

بازاریابی طبیعی بیشتر

فرنچایز

بازاریابی و تبلیغات این روزها به موضوعی بسیار مهم اما دشوار تبدیل شده است و هر روز یک رستوران جدید در سراسر شهر افتتاح می شود. با سرمایه گذاری در برندی که از قبل شناخته شده و شناخته شده است، نیازی به تبلیغات زیادی ندارید. وقتی برند اصلی برای خودش تبلیغ می کند، به طور خودکار برای شما تبلیغ می کند.

برندهای پیشروی رستوران در صنعت فرنچایز ایران

فرنچایز بر خلاف تصور عمومی، خرید شعبه از یک برند نیست، بلکه تبادل دانش و فرآیندها، فرهنگ و تجربیاتی است که توسط یک سازمان بزرگ به ما منتقل می شود. از برندهای معروف و پیشرو ایرانی که از روش فرنچایز برای توسعه رستوران های خود استفاده می کنند می توان به برند چاکوچ، برند تنورک، برند سه نقطه، سیب 360، عطاویچ، نایب و … اشاره کرد. که با فرانچایز به معروف ترین برندهای غذایی تبدیل شد و در سراسر کشور شعبه افتتاح کرد.

تنوورک

اخذ نمایندگی رستوران زنجیره ای

شرایط دریافت امتیاز از رستوران های زنجیره ای به شرح زیر است:
ابتدا باید یک ملک تجاری را خریداری، رهن یا اجاره کنید. متراژ مغازه باید حداقل 30 متر باشد.
حداقل سرمایه ای که برای خرید، تجهیز، نصب و راه اندازی امکانات، بیلبورد و بروشور رستوران برای یک مغازه حداقل 30 متری نیاز دارید، حدود 160 میلیون است. .تومان خواهد بود. این هزینه جدا از هزینه کسب امتیاز است.

گرفتن فرنچایز رستوران، یک سرمایه گذاری مطمئن

امروزه بسیاری از مردم به دنبال راه هایی هستند که سرمایه گذاری های خود را با ارزش تر کنند. در نتیجه گاهی کارهای احساسی انجام می دهند که باعث می شود سرمایه خود را از دست بدهند. با این حال، استخدام نماینده می تواند یک سرمایه گذاری مطمئن و بلند مدت برای شما باشد. با این سرمایه گذاری نه تنها وارد یک کسب و کار سودآور می شوید، بلکه راه را برای ادامه مسیر خودتان هموار می کنید. صنعت غذا همیشه برای کسانی که به دنبال سرمایه گذاری مطمئن بوده اند جذاب و هیجان انگیز بوده و هست، به ویژه در زمینه غذا و رستوران. راه اندازی رستوران می تواند شروع یک کسب و کار خوب و پردرآمد باشد. اما این کار آسان نیست، زیرا هم هزینه بر است و هم زمانبر. علاوه بر آن صرف هزینه برای آموزش پرسنل خودتان، شما باید برای شناخته شدن توسط مشتریان و کسب درآمد زمان زیادی را هزینه کنید. اما شما فرصت دارید که با خیالی آسوده وارد این صنعت شوید.

برچسب ها:
اعطای نمایندگی انواع سرمایه گذاری برندسازی برند سازی برندسازی پوشاک برند پوشاک برندینگ برندینگ رستوران برندینگ شخصی راه اندازی راه اندازی برند راه اندازی رستوران راه اندازی فست فود راه اندازی کسب وکار راه اندازی کسب و کار راه اندازی کسب و کار جدید رستوران رستوران داری سرمایه سرمایه گذاری سرمایه گذاری در کار شرکت های اعطای نمایندگی صنعت غذا صنعت غذایی صنعت فست فود طرح کسب و کار غذاهای ایرانی فرنچایز فرنچایز رستران فرنچایز رستوران فست فود قرارداد مواد غذایی نمایندگی، فرنچایز کارآفرین کارآفرینی کارافرینی کار در منزل کسب و کار کسب و کار،راه اندازی کسب و کار کسب و کار اینترنتی کسب و کار تولیدی کسب و کار جدید کسب و کار خانگی کسب و کار کوچک