فرنچایزهای ایران کدامند؟

رستوران های زنجیره ای در قالب بهترین فرنچایزهای ایران چند سالی است که در ایران رواج پیدا کرده اند. پیدایش رستوران های زنجیره ای در سراسر جهان به دلیل یک نیاز اساسی است. وقتی مردم به مکانی می روند، نمی توانند به هر رستورانی که می بینند اعتماد کنند! آنها همیشه مایل بودند از رستوران های خوبی که در همان زمان غذا می خوردند سفارش دهند. این ایده عملی باعث تولد رستوران های زنجیره ای شد. البته این ایده سال ها پیش در کشورهای دیگر حتی در مقیاس جهانی اجرا شد. رستوران های زنجیره ای بیش از هر چیز دیگری روی شهرت خود سرمایه گذاری می کنند. این بدان معناست که برای مثال، اگر از رستوران خاصی راضی هستید، مجبور نخواهید بود مسافت های طولانی را طی کنید تا زمانی که گرسنه هستید به رستورانی که می خواهید برسید.

فرنچایز برند آیس پک از گروه مشاوره و برندینگ بابک بختیاری

گروه آیس پک به لطف خداوند توانست در کمتر از دو سال 130 فروشگاه (118 شعبه در ایران، 4 شعبه در امارات و 8 شعبه در سایر کشورها) در داخل و خارج از ایران افتتاح کند. سیستم های زنجیره ای بزرگ و معروف دنیا مک دونالد – استارباکس – کینگ برگر و غیره از آنجایی که آنها در دو سال اول فقط یک شعبه داشتند، قابل توجه و موفقیت آمیزتر بود و آیس پک موفق به افتتاح هر شعبه در هر 6 روز شد.

فرنچایزهای ایران کدامند؟

فرنچایز برند چاکوچ از گروه مشاوره و برندینگ بابک بختیاری

چکوچ با استفاده از تلاش و پشتکار و سالها تجربه مدیران صنایع غذایی مانند بابک بختیاری (خالق برند آیس پک و کارآفرین ملی) و دانیال زرگان (اپراتور فست فود) موفق به افتتاح بیش از 40 شعبه در سراسر کشور شده است. جهان ایران کمتر از یک سال پیش افتتاح شد و هم اکنون با ثبت و آدرس معتبر بزرگترین زنجیره مرغ سوخاری در ایران به شمار می رود. برندی چاکوچ با محصولی خاص (مرغ سوخاری رنسانس) راه افتاد که مرغ برای اولین بار در دنیا به طور کامل سرخ می شود و امروز اقلام دیگری را به منوی خود اضافه کرده است.
امروزه چاکوچ محصولات متنوعی تولید می کند که با ذائقه ایرانیان سازگاری کامل دارد. برند چاکوچ با استفاده از مواد اولیه و تجهیزات استاندارد و با کیفیت در تلاش است تا سلامت را به جامعه ایرانی بازگرداند. محصولات جدید و متنوع چاکوچ با تنوع و نوآوری بالا همواره توانسته است نظر اقشار مختلف جامعه را به خود جلب کند. چاکوچ رنسانس سرخ شده در اندازه های مختلف، فیله سرخ شده، پیاز سرخ شده و سیب زمینی چاکوچ همیشه طرفداران خاص و ویژه خود را دارد. چکوچ همواره سعی در ارائه خدمات مناسب و ارجمند به هموطنان عزیز در سراسر ایران دارد و روزانه مواد اولیه و محصولات نهایی را بررسی و کیفیت آن را ارتقا می دهد.

چاکوچ

فرنچایز فست فود بوف

یکی از معروف ترین رستوران ها و فست فودهای زنجیره ای ایران، یکی از بهترین فرنچایزهای ایران، زنجیره ای با برند Boof در سال 1375 فعالیت خود را آغاز کرد. اولین انشعاب آن در سه راهی ولیعصر به مساحت 300 متر بود. مانند بسیاری دیگر از رستوران ها و فست فودهای زنجیره ای، مدل بوفه فست فود رستوران های زنجیره ای مک دونالد بود. بوف هم اکنون در سراسر ایران شعبه دارد. باف، مانند الگوی غربی خود، سعی کرد استانداردهای مک دونالد را برآورده کند، اما ظاهراً موفق نشد. اما توانسته خود را به عنوان یکی از بهترین رستوران های زنجیره ای در تهران و ایران معرفی و ثابت کند. .

بوف

فرنچایز پیتزا آواچی

آواچی برای کسانی است که پیتزا دوست دارند. این فست فودهای زنجیره ای که یکی از بهترین فرنچایزهای فست فود در ایران هستند، متخصص پیتزا هستند و اساسا مدعی هستند که برای خود پیتزاهای خاص و باکیفیت درست می کنند. آواچی علاوه بر استفاده زیاد از پنیر و تاپینگ های رنگارنگ روی پیتزاهایش، رویکرد جدیدی در پیش گرفته و سعی می کند مانند رستوران های دیگر از مواد و گوشت های فرآوری شده معمول استفاده نکند.

پیتزا

فرنچایز فست فود شیلا

شیلا یکی از مقرون به صرفه ترین فست فودهای زنجیره ای در تهران است که اولین شعبه خود را در سال ۱۳۷۸ تاسیس کرد. بنیانگذاران آن نیز فارغ التحصیلان صنایع غذایی دانشگاه تهران بودند. اولین شعبه شیلا در چهارراه ولیعصر بود که همچنان فعال است. هدف اولیه از ایجاد این مجموعه رستورانی که در حال حاضر یکی از برندهای معروف فست فود است، ارائه غذاهای متفاوت و با کیفیت به مشتریان و مشتریان خود بوده است. آشپزی سالم، کیفیت غذای بالا، رفتار شایسته و محترمانه کارکنان با مشتریان از اولویت ها و اهداف مهم این مجموعه رستورانی است.

شیلا

فرنچایز فست فود  برگرلند

برگرلند یکی از فست فودهایی است که به سرعت در دل فست فودها و به خصوص همبرگرها جای گرفت. این فست فود زنجیره ای با سرمایه گذاری گروه موسیقی بروباکس تاسیس شد تا از شهرت موسسان خود برای کسب محبوبیت و شهرت رستوران ها استفاده کند. برگرلند مانند مک دونالد از ترشی های خارجی استفاده می کند اما برخلاف مک دونالد سعی می کند به جای گوشت منجمد از گوشت تازه استفاده کند. برگر+سیب زمینی+سالاد منوی اصلی، شناسنامه برگرلند است. به جز شعبه ای که بیشتر اوقات لازانیا و پیتزا سرو می شود، در شعبه ها فقط همبرگر سرو می شود.

برگرلند

 فرنچایز فست فود پیتزا سیب

در سال 2013 مجموعه رستوران سیب 360 به بهره برداری رسید. دارای بیست شعبه در تهران و حومه می باشد. طعم و مزه و سلامتی دو شعار اصلی سیب هستند و همواره سعی در ارائه استانداردهای لازم دارند. سیب همیشه تاکید داشته که از فرآورده های گوشتی با کیفیت استفاده می کنند. و هست. منوی پیتزا سیب تقریباً در هر فصل تغییر می کند تا همیشه متنوع و خاص بماند.
یکی از معروف ترین عناصر پیتزا سیب، نوآوری آن در ارائه پیتزا به شکل مثلث بود و این موضوع از همان ابتدا توجه بسیاری را به خود جلب کرد. یکی دیگر از مزایای این فست فود زنجیره ای این است که فقط مناطق بالای تهران را هدف قرار نمی دهد، بلکه سعی می کند در هر منطقه شعبه باز کند.حتی در شهرها. شعبه سیب 360 را می توانید در نازی آباد و پردیس و مناطق مشابه پیدا کنید. به همین دلیل یکی از جامع ترین رستوران های زنجیره ای تهران محسوب می شود. البته این را هم بگوییم که اخیراً افراد زیادی از نام سیب به روش های مختلف استفاده می کنند و سعی می کنند شهرت کسب و کار خود را به دست آورند. اما همیشه در انتخاب سیب اصلی 360 دقت کنید.

سیب

فرنچایز فست فود عطاویچ

فست فودهای زنجیره ای عطاویچ در تهیه ساندویچ های غول پیکر مخصوصا برای افراد مسن شهرت بیشتری دارد. همین ویژگی منحصر به فرد بود که آن را در مدت کوتاهی به شهرت رساند و توانست بستری برای رشد و گسترش فراهم کند. ساندویچ های غول پیکر از دیرباز پدیده ای بوده که با نام خاص عطاویچ شناخته می شود. با این حال، آتاویچ در سال های اخیر سعی کرده است علاوه بر این اولویت های جذاب، بهداشت و نظافت آشپزخانه را نیز در اولویت قرار دهد و مانورهای تبلیغاتی در این زمینه انجام دهد. یکی از شعارهای جدید عطاویچ ارائه غذای 100 درصد سالم به مشتریان است.

همچنین بر مواردی مانند بیانیه کالری غذا و سبک بودن ساندویچ ها تاکید شد. قورمه سبزی سعی کرده است علاوه بر اینها غذاهای جدید و خارق العاده ای مانند پیتزا و پیتزا مرغ را نیز در منو بگنجاند تا طراوت آن ها حفظ شود. عطاویچ تقریباً در همه مناطق در هر زمینه فرهنگی نفوذ کرد و گسترش یافت.

بهترین فرنچایزهای ایران

فرنچایز رستوران های پدر خوب

Good Dad شاید جدیدترین فست فود زنجیره ای در میان دیگران باشد. از همان ابتدا کار خود را با سرمایه خوب شروع کرد و توانست شعبه های متعددی را در تهران و شهرستان ها افتتاح کند. پدرخوب با بیش از 40 نوع غذا گامی جدید در بخش فست فود زنجیره ای ایران برداشته است. نان و خمیری که او با آن پیتزاهایش را درست می کند، روزانه با مواد مختلفی درست می شود و همین امر باعث می شود که غذای آن ها تازه و با کیفیت باشد. کیفیت مهمترین ویژگی و ادعای یک پدر خوب است.

بهترین فرنچایزهای ایران

فرنچایز فست فود هایدا

هایدا شاید معروف ترین و حتی بهترین رستوران زنجیره ای تهران باشد. حقیقت این است که از سایر رستوران های زنجیره ای مشهورتر است و در سراسر ایران هایدا وجود دارد. . ساندویچ سرد اغلب با هایدا یکی می شود! بنابراین، وقتی بسیاری از مردم قصد دارند امروز برای ناهار یا شام یک ساندویچ سرد بخورند، می گویند بیا یک هایدا بخوریم. حقیقت این است که فست فود هایدا در ابتدا آنقدر معروف نبود و حتی شعبه هم نداشت. در ابتدا، قبل از هایدا، این برند آیدا بود که تلاش می کرد یک مجموعه زنجیره ای ایجاد کند. با این حال هایدا با ایده های جدید وارد میدان شد و صفحه را به او برگرداند. هایدا با یک شعار ساده شروع کرد: ساندویچ سرد با سس زیاد در اسرع وقت! این چیزی بود که ناگهان هایدا را به یک غول تبدیل کرد. در میان رستوران های زنجیره ای، هایدا ساده ترین کار را انجام می دهد و بیشترین نتیجه را می گیرد. ساندویچ های آنها در هر شاخه همیشه مانند ساندویچ های شاخه های دیگر است. البته کم کم هایدا هم خودش را به روز کرد و تصمیم گرفت ساندویچ های داغ را به مانوش اضافه کند که البته کمک زیادی به ماندن در بازار به عنوان یک سرویس ثانویه کرد.

بهترین فرنچایزهای ایران

برچسب ها:
اعطای نمایندگی انواع سرمایه گذاری برندسازی برند سازی برندسازی پوشاک برند پوشاک برندینگ برندینگ رستوران برندینگ شخصی راه اندازی راه اندازی برند راه اندازی رستوران راه اندازی فست فود راه اندازی کسب وکار راه اندازی کسب و کار راه اندازی کسب و کار جدید رستوران رستوران داری سرمایه سرمایه گذاری سرمایه گذاری در کار شرکت های اعطای نمایندگی صنعت غذا صنعت غذایی صنعت فست فود طرح کسب و کار غذاهای ایرانی فرنچایز فرنچایز رستران فرنچایز رستوران فست فود قرارداد مواد غذایی نمایندگی، فرنچایز کارآفرین کارآفرینی کارافرینی کار در منزل کسب و کار کسب و کار،راه اندازی کسب و کار کسب و کار اینترنتی کسب و کار تولیدی کسب و کار جدید کسب و کار خانگی کسب و کار کوچک