راه اندازی فست فود با سرمایه کم

صنعت فست فود صنعتی محبوب و پررونق است،به دلیل این که امروزه با سبک زندگی پرمشغله و مدرن امروزی افراد زیادی به خوردن فست فود روی آورده اند.به همین علت هر فردی با هر میزان سرمایه ای علاقه شدیدی به ورود به این صنعت دارد.البته که تفاوت و تنوع هم کمک زیادی به افرادی کرده که با سرمایه کم قصد راه اندازی یک کسب و کار را دارند.با کمی تحقیق و تدبیر و گرفتن مشاوره از متخصصان میشود بدون واسطه خاصی هزینه هارا کاسته و اشپزخانه را تجهیز کرد.

راهکار ها برای کاهش هزینه راه اندازی فست فود چیست؟

این امر مسئله ای دور از ذهن یا انجام نشدنی ای نیست به شرط آنکه با مشاوره گرفتن از متخصصان انجام شود.به طور مثال شما باید یک لیست کامل از از هزینه ها تهیه کنید و بعد با توجه به میزان سرمایه تان موضوع هایی که از اهمیت بالایی برخوردار نیستند را حذف کنید تا هزینه ها کاسته شود.سپس تحقیق انجام دهید و ببینید کدام مورد را میتوانید ارزانتر و یا به صورت دست دوم تهیه کنید.البته که شما میتوانید با مراجعه مستقیم به شرکت تولید کننده یا سازنده تجهیزات مبلغ واسطه را حذف کنید.

استفاده از مواد اولیه ارزان قیمت

شما میتوانید در مغازه تان از غذاهای خوشمزه و پرطرفداری که نیاز به مواد اولیه گرانقیمت ندارند استفاده کنید و به این شکل با هزینه کمتر رضایت مشتریان بیشتری را هم کسب کنید.

انتخاب پرس های غذای کوچکتر

با این روش بدون کاهیدن از کیفیت غذا خود میتوانید قسمت مناسبی از غذارا کم کنید که موجب نیاز به مواد اولیه کمتری دارد و البته به نسبت آن قیمت غذا را هم کاهش دهید و به این ترتیب نیاز به سرمایه کمتری خواهید داشت.

کاهش تعداد کارمندان برای راه اندازی فست فود

میتوانید با روش هایی مثل سلف سرویس کردن رستوران خود یا استفاده از سیستم اعتباری هوشمند نیاز به کارمندان را کاهش دهید و در نتیجه قسمت کمتری از سرمایه تان صرف پرداخت حقوق میشود.

تجهیزات یا ظروف ارزان قیمت تر

میتوانید با استفاده از تجهیزات دست دوم یا قیمت مناسب تر وبا تهیه ظروف ارزان قیمت تر که کیفیت خوبی دارند و در بازار هم به رحاتی پیدا میشوند تا حد معقولی هزینه های خود را کاهش دهید.

خودتان حسابدار خودتان باشید!

راه اندازی فست فود اکثر کسانی که شروع به راه اندازی یک فست فود میکنند ذهنیت قبلی درستی از حسابداری آن ندارند.شما باید میزان سرمایه،خرید های روزانه یا ماهانه،حقوق پرسنل و پیش بینی درآمد آشنا باشید و هرروز و به شکل منظم حساب های مغازه تان را رصد کنید و سود و زیانتان را محاسبه کنید.به این شکل نیازی به حسابدار ندارید و هزینه هایتان کم میشود.

به کارگیری تجهیزات ساده در ساختن دکوراسیون

ساخت دکوراسیون یکی دیگراز هزینه‌های تولید و راه‌اندازی فست‌فود است. در صورتی که میخواهید ورود موفقیت آمیزی به این عرصه داشته باشید، لازم است تا از خلاقیت های خود برای داشتن دکوراسیون زیبا بهره ببرید.یک دکوراسیون زیبا نیازی به خرج کردن هزینه های هنگفت ندارد در صورتیکه یک ذهن خلاق داشته باشید. در برخی از موارد راهکارهای ساده ای می‌تواند هزینه‌ها را تا حد زیادی کاهش دهد.

استفاده کردن از تبلیغات ارزان قیمت

استفاده از تبلیغات یکی از راهکارهای کسب درآمد بالاتراست. برای راه‌اندازی فست فود با سرمایه کمتر و در عین حال شناخته شدن و جذب مشتری شما نیاز به تبلیغات دارید.مثلا با استفاده از یک پیج اینستاگرامی و دادن هزینه به آن برای انجام تبلیغات شما می‌توانید خرج های خود را تا میزان بسیار زیادی کم کنید.

راه اندازی فست فود خانگی

شما میتوانید با راه اندازی فست فود خانگی حداقل 50 درصد از هزینه ها را کم کنید،زیرا دیگر نیازی به خرید یا اجازه مغازه ندارید یا این که پرسنل استخدام کنید چون در خانه میتوان با دو نفر یک کسب و کار را پیش برد.البته تبلیغات و بازار یابی برای یک کسب و کار خانگی بسیار مهم است تا مشتریان شما را بشناسند و به شما اطمینان کنند.شما باید سعی کنید مزه غذاهایتان بسیار خوب باشد تا مشتری دفعات دیگر نیز با شما تماس بگیرد،حتما به دقت بهداشت را رعایت کنید زیرا در فضای خانه کارهای دیگری به جز اشپزی هم انجام میشود و از بهداشت محل کار عکس تهیه کنید و در تبلیغات خود نشان دهید،بسته بندی ها جذاب و چشمگر داشته باشید تا چشم مشتری از دیدن آن لذت ببرد،سعی کنید در زمان آغاز بیزنس سود کمتری دریافت کنید تا مشتریان بیشتری جذب کنید.
برچسب ها:
اعطای نمایندگی انواع سرمایه گذاری برندسازی برند سازی برندسازی پوشاک برند پوشاک برندینگ برندینگ رستوران برندینگ شخصی راه اندازی راه اندازی برند راه اندازی رستوران راه اندازی فست فود راه اندازی کسب وکار راه اندازی کسب و کار راه اندازی کسب و کار جدید رستوران رستوران داری سرمایه سرمایه گذاری سرمایه گذاری در کار شرکت های اعطای نمایندگی صنعت غذا صنعت غذایی صنعت فست فود طرح کسب و کار غذاهای ایرانی فرنچایز فرنچایز رستران فرنچایز رستوران فست فود قرارداد مواد غذایی نمایندگی، فرنچایز کارآفرین کارآفرینی کارافرینی کار در منزل کسب و کار کسب و کار،راه اندازی کسب و کار کسب و کار اینترنتی کسب و کار تولیدی کسب و کار جدید کسب و کار خانگی کسب و کار کوچک