فرنچایز صنعت بستنی و آبمیوه

جهت ثبت و راه اندازی برند آبمیوه بستنی، درخواست خود را ثبت کنید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند.

تاریخچه ساخت بستنی در ایران

در اوایل ایران بستنی ها فقط با روش های سنتی و با نام بستنی زعفرانی تولید می شد. این بستنی ها در ظروف دو جداره درست می شدند. بستنی را با ریختن شیر، شکر، زعفران، خامه و شکر روی دیواره داخلی و یخ در دیواره بیرونی با تکان دادن خوب ظرف درست می کردند. بستنی در آن زمان در ایران رایج نبود و از اروپا به ایران رسید و رواج یافت. امروزه این صنعت بسیار توسعه یافته است و در هر شهر هزاران بستنی فروشی با تنوع زیاد و طعم های مختلف وجود دارد. برخی می گویند در آخرین سال سلطنت ناصرالدین شاه، ممدریش، معروف ترین بستنی ساز تهران، بستنی کاستارد مخصوصی تولید کرد که طرفداران زیادی داشت و مورد استقبال قرار گرفت. او این بستنی را در ظرف های مخصوص با نمک و روباه تهیه کرد. در مدت کوتاهی بستنی فروشی های سیار در تهران افتتاح شد و بستنی هایی با نان های مخصوص تهیه و به مردم عرضه کردند. امروزه بستنی فروشی های زیادی در سراسر ایران با روش معمولی یا بستنی فروشی های فرنچایز افتتاح شده است.

بستنی

هزینه اخذ فرنچایز بستنی فروشی

فرانچایز بستنی فروشی یک تجارت بسیار سودآور و سودآور است و با توجه به علاقه مردم در سراسر جهان به بستنی بدون در نظر گرفتن سن، صنعت آبمیوه و بستنی در بهترین حالت خود قرار دارد اگر به دنبال یک سرمایه گذاری مطمئن و سودآور هستید. . بهترین انتخاب برای شما می توانید از برندهای معروف و معروف مانند آیس پک، بستنی چوبیک، نعمت، حاجی بابا در ایران نمایندگی بگیرید و از این برندها در خارج از کشور به برندهای خارجی امتیاز بدهید. این به شما کمک می کند تا پس از مدتی با افتتاح یک مغازه در آن کشور، شهروند خارجی شوید. حدود 250000 پوند برای یک بستنی فروشی در ترکیه، 2650000 دلار یا بیشتر در استرالیا و حدود 100 تا 200 میلیون بخش در ایران هزینه دارد. به عنوان مثال، در استرالیا شرکتی به نام gelasimito وجود دارد. این شرکت سازنده و مخترع بستنی سنتی و دست ساز ایتالیایی ژلاتو در استرالیا و آسیای جنوب شرقی و خاورمیانه است. در حالی که این شرکت بخشی از یک سیستم کسب و کار مستقل مبتنی بر روش های اثبات شده است، همچنین دارای یک سیستم فرانشیز برای عملیات تجاری خود است.

حاشیه سود و درآمد بستنی فروشی چقدر است؟

بستنی

هر روز یک بستنی فروشی بسان، شیک، آب میوه، فالوده و غیره دارد. فروش محصولات را تصور کنید. میانگین درآمد ماهیانه یک بستنی فروشی در ماه های اول حدود 15 میلیون تومان خواهد بود. البته از این مبلغ هزینه های لازم برای مغازه کسر می شود. این هزینه ها ماهیانه حدود 3 میلیون تومان است. البته متوسط درآمد یک بستنی فروشی به موقعیت مکانی و … بستگی دارد. به عوامل مختلفی بستگی دارد، اما در کل درآمد حاصل از بستنی فروشی مناسب است.

بزرگترین فرنچایز بستنی در ایران و جهان

آیس پک

بستنی

آیس پک یک بستنی خوشمزه با نوع بسته بندی منحصر به فرد و طرز خاص غذا خوردن با نی است که اولین بار در ایران عرضه شد. این برند یکی از اختراعات آقای بابک بختیاری یکی از بزرگترین فرنچایزرهای ایران می باشد. آیس پک که سابقه طولانی دارد و طرفداران زیادی در سرتاسر دنیا دارد در حال حاضر به کشورهای آلمان، استرالیا، عراق، دبی، کویت و … صادر می شود. . که این نوع کار را دوست دارند

بابک بختیاری
در حال حاضر این برند با نام سوپرمارکت آیس پک محصولات سوپرمارکتی را در طعم های مختلف در بازارهای کشور عرضه می کند. آیس پک، برندی که هر نسلی آن را دوست دارد، با محصولات جدید حاوی آب میوه های طبیعی و ترکیبات منحصر به فرد، شکل جدیدی به خود گرفته است. دفتر مرکزی این برند در تهران قلهک می باشد و به زودی شعبه جدیدی از این برند در استانبول ترکیه افتتاح خواهد شد.

بسکین رابینز

بابک بختیاری

Baskin Robbins یک زنجیره آمریکایی از برندهای بستنی است که دفتر مرکزی آن در ایالت ماساچوست قرار دارد. برند Baskin Robbins در سال 1945 توسط آقایان برت باسکیات و آیرو رابینز تأسیس شد و اولین شعبه در کالیفرنیا تأسیس شد. شعار تبلیغاتی این برند 31 طعم است که نشان دهنده 31 طعم مختلف بستنی ابتکاری باسکین رابینز است و مشتریان می توانند هر روز در یک ماه طعم متفاوتی را بچشند. باسکین رابینز معتقد است که مردم باید بتوانند طعم های مختلف را امتحان کنند و طعم های مورد علاقه خود را پیدا کنند.
می توان گفت که باسکین و رابینز بنیانگذاران مفهوم فرنچایز بستنی در آن زمان بودند. Baskin Robbins روند رشد خود را تا اواسط دهه 1960 ادامه داد و بیش از 400 شعبه در سراسر ایالات متحده آمریکا تأسیس کرد و موفق شد به برند پیشرو آن کشور تبدیل شود. فعالیت بین المللی خود را با افتتاح شعبه در کشورهای ژاپن، عربستان سعودی، کره و استرالیا در دهه 1970 آغاز کرد و با شعار سلیقه های مختلف برای مشتریان متفاوت به فعالیت خود ادامه داد.

شرایط اخذ فرنچایز بستنی فروشی

برای افتتاح بستنی فروشی یا خرید فرنچایز باید ساختار و روش تولید انواع بستنی را بدانید. علاوه بر این، دانستن نحوه سنجش بهداشت و کیفیت مواد اولیه و اهمیت دادن به آنها. اصول اولیه فرآوری بستنی را بدانید و با اصول بازاریابی صنعت بستنی آشنا نباشید. برای داشتن اطلاعات در مورد طعم های مختلف بستنی و ارائه این اطلاعات به مشتریان. نحوه نگهداری مواد خام و بستنی را بدانید تا فاسد نشوند و به خوبی با مشتریان و بازدیدکنندگان ارتباط برقرار کنید. منطقه خوب و مناسبی را برای راه اندازی فروشگاه و تامین محصولات و خرید تجهیزات آماده کنید.

یکی از اهداف بلندمدت گروه مشاوران برندینگ و فرانشیز بابک بختیاری رسیدن به نقطه ای است که به توسعه سریعتر کسب و کارها کمک کند. و محصولات خود را در مقیاس جهانی عرضه می کند. گذراندن 20 سال پرتلاطم در برند Ice pack و 50 برند مواد غذایی، مسیر طراحی برند و امتیاز را برای سایر برندها در سطح جهانی تسهیل کرده است. عبور از بحران ها و مشکلات اقتصادی جامعه از جمله کرونا برگ برنده ای است که نشان دهنده تجربه 20 ساله ما در این زمینه است. اجلاس های پیش رو هیچ ترسی برای مشاوران برند بابک بختیاری و گروه فرانچایز ایجاد نمی کند زیرا آنها می دانند که پس از این اجلاس ها، اجلاس های بسیار چالش برانگیزتر و بالاتری پیش روی آنها خواهد بود.

برچسب ها:
اخذ نمایندگی اعطای نمایندگی انواع سرمایه گذاری بازاریابی برندسازی برند سازی برندسازی پوشاک برند پوشاک برندینگ برندینگ رستوران برندینگ شخصی راه اندازی راه اندازی برند راه اندازی رستوران راه اندازی رستوران سیار راه اندازی سفره خانه سنتی راه اندازی فست فود راه اندازی کسب و کار راه اندازی کسب و کار جدید رستوران داری سرمایه سرمایه گذاری سرمایه گذاری در کار صنعت غذا صنعت غذایی صنعت فست فود غذاهای ایرانی فرنچایز فرنچایز رستران فرنچایز رستوران فست فود فست فود زنجیره ای قرارداد مواد غذایی نمایندگی، فرنچایز کارآفرین کارآفرینی کارافرینی کار در منزل کسب و کار کسب و کار،راه اندازی کسب و کار کسب و کار اینترنتی کسب و کار تولیدی کسب و کار شخصی کسب و کار کوچک