نمایندگی فست فود یا راه اندازی مستقل

این سوالی است که ذهن سرمایه گذاران در این حوزه را درگیر خود کرده که کدام انتخاب درست است نمایندگی فست فود یا راه اندازی مستقل.
در این بحرانی که جامعه درگیر آن است و سبب ورشکستگی بسیاری از کسب و کار ها شده است، تولید کار یک ریسک بزرگ است که در چنین شرایطی نمیتوان به صورت خودمختار کسب و کار خود را راه اندازی کرد و انتظار پیشرفت در آن داشت. به همین علت پیشنهاد من به شما دریافت نمایندگی یک برند معتبر و شناخته شده است که در کسب و کارتان حداقل ریسک را بکنید و کسب و کار کمتر در خطر باشد.

نمایندگی فست فود یاراه اندازی مستقل

سود نمایندگی زیاد است یا خیر

از جمله کسب و کارهایی که با غذا سر و کار دارند مانند رستوران ها، فست فود ها، کترینگ و یا فروشگاه های آنلاین غذا کسب و کارها کم خطری تری هستند زیرا بحث تغذیه در میان است و انسان هیچ وقت نمیتواند از غذا بگذرد! به همین دلیل است که میگوییم اعطای نمایندگی بهترین گزینه است.
برای اینکه بدانیم نمایندگی یا راه اندازی مستقل، کدام بهتر است باید ابتدا مزایا و معایب آن را به طور کامل بررسی کنیم و سپس به یک نتیجه ی قطعی برسیم.

استراتژی سرمایه گذاری

شخصی که تصمیم به راه اندازی یک فست فود مستقل میکند باید تمامی جوانب را در نظر بگیرد و طبق برنامه ریزی پیشروی کند تا به اهداف کسب و کار خود برسد. در اصل سرمایه گذار باید با مشاوران حرفه ای و قدر مشورت کند و تمامی برنامه های بلند مدت، کوتاه مدت و میان مدت خود را برنامه ریزی کند و با مشاوران در میان بگذارد. اگر با مشورت و راهنمایی مشاوران کسب و کار خود را راه اندازی نکنید با مشکلاتی مواجه میشود و در این نقطه شکست میخورد و سرمایه خود را از دست میدهید. اما با دریافت نمایندگی، نقشه ی مسیر موفقیت را در دستتان دارید و از آینده ی شغلی خود صد در صد مطمئن باشید.

نمایندگی فست فود یاراه اندازی مستقل

تجربه سرمایه گذاری

افرادی که در این زمینه تجربه ی کافی در مدیریت و برنامه ریزی دقیق دارند، میتوانند به یک تجزیه ی دقیق تری در رابطه با مزایا و معایب یک فست فود مستقل برسند. اما اگر شما یکباره بدون داشتن هیچ گونه اطلاعاتی بیگدار به آب بزنید محکوم به شکست خواهید بود مگر آنکه نمایندگی یک برند شناخته شده را دریافت کنید و از تجربه ی آنان استفاده کنید تا بدانید نمایندگی یاراه اندازی مستقل کدام به نفعتان است تا راحت تر تصمیم بگیرید.

برندهای معروف و شناخته شده

نام ها را دست کم نگیرید زیرا یک برند درست با نامش شناخته و معروف میشود و هر چه یک نام شناخته تر باشد سود بیشتری بدست خواهد آورد. در نتیجه اگر میخواهید یک فست فود مستقل راه اندازی کنید تقریبا باید نصف سرمایه ی شما صرف تبلیغات و شناساندن برند به مشتریان باشد. در نتیجه اگر  نمایندگی از یک برند معروف را دریافت کرده اید، صاحبان برند هزینه ی تبلیغات و تولید محتوای شما را بر عهده میگیرند و شما میتوانید فقط به فکر پذیرایی از میهمانان خود باشید.

نمایندگی فست فود

اعطای نمایندگی فست فود در کشور های دیگر و ایران

سرمایه گذاری در کشورها با سود آوری زیادی همراه است و دیگر مزیت نمایندگی از کشور های دیگر اخذ اقامت کشور مورد نظر هم میباشد. به همین دلیل عده ای بدنبال دریافت نمایندگی از کشور های دیگر هستند. به عنوان مثال اعطای نمایندگی در کشورهای برتر بهترین راه درآمد زایی در کشور است و طبق این قضیه میتوان سرمایه ی خود را افزایش داد.

مزایای سرمایه گذاری از طریق فرنچایزها

فرنچایز یعنی راه اندازی یک کسب و کار به صورت زنجیره ای تحت حمایت برند معتبر اصلی است که سودآوری زیادی را به همراه خود دارد. به همین دلیل برخی افراد اگر میخواهند سرمایه گذاری در کشورهای دیگر دارند میتوانند از طریق فرنچایز اینکار را انجام دهند.

راه اندازی مستقل

وجود نیروی کار ماهر

با دریافت نمایندگی فست فود و راه اندازی یک فست فود زنجیره ای در کشور ایران نگران پرسنل و نیروی کار نباشید چون کشور ایران، کشوری با جمعیت زیاد است که نیروی کار فراوان دارد. پس وجود نیروی کار یکی از مهمترین بخش از راه اندازی رستوران است که پس از دریافت نمایندگی پرسنل آموزش داده میشوند و شروع به کار میکنند.

نحوه ی درخواست نمایندگی فست فود

هنگامی که یک درخواست برای دریافت نمایندگی فست فود اقدام میکنید، باید در نظر داشته باشد که یک فست فودی خوب استانداردهای زیادی دارد که کیفیت غذای خود را تضمین میکند. این نکته حائز اهمیت است که همواره از مواد اولیه ی با کیفیت استفاده شود و با یک شخص با مهارت سرو شود.

رستوران داری

اعطای نمایندگی فست فود

اعطای نمایندگی یک فست فود خوب، دسته ای از عناصر به حالتی وابسته به هم، در کنار هم نگه میدارد. مثلا نام فست فود، رنگ دیوارها، جزییات زیر تا درشت داخل رستوران و غیره تماما به برندسازی آن کمک میکند. گروه هلدینگ بختیاری، خدماتی عالی و شایسته را تمامی متقاضیانی که خواستار دریافت نمایندگی از این مجموعه هستند ارائه میدهد و شما میتوانید هزینه ی اعطای نمایندگی را از این گروه دریافت کنید.

دریافت نمایندگی

پس از اینکه تصمیم گرفتید دریافت نمایندگی انجام دهید ابتدا یک قرارداد بلند مدت بین شما و هلدینگ تنظیم میشود.هردو طرفین باید به تعدات در قراداد عمل کنند و به دید یک کار گروهی موفق به آن نگاه کنند. ابتدا مبلغی از شما دریافت میشود جهت برندینگ و خدماتی که در اختیار شما قرار میگیرد.شما باید یک طراحی منظم و متناسب با غذایی که قرار است در فست فود ارائه دهید طراحی میکنید و با مشاوران طراح ما مشورت میکنید. این کارها برای شروع یک کسب و کار موفق و پر روزی بسیار اهمیت دارد و یک امر ضروری است.

راه اندازی رستوران

 

نکته پایانی

قبل از اینکه به فکر راه اندازی رستوران باشید باید تصمیم بگیرید که میخواهید به طور مستقل وارد عمل شوید یا با دریافت نمایندگی. سعی کردیم در این مقاله تمامی نکات را به شما ارائه دهیم. شما ه دریافت نمایندگی یک کسب و کار پر رونق خواهید داشت و با دریافت نمایندگی میتوانید تجهیزات فست فود، تبلیغات لازم، آموزش پرسنل، تکنولوژی لوازم و غیره به راحتی بره مند شوید.

 

 

برچسب ها:
اخذ نمایندگی اعطای نمایندگی انواع سرمایه گذاری بازاریابی برندسازی برند سازی برندسازی پوشاک برند پوشاک برندینگ برندینگ رستوران برندینگ شخصی راه اندازی راه اندازی برند راه اندازی رستوران راه اندازی رستوران سیار راه اندازی سفره خانه سنتی راه اندازی فست فود راه اندازی کسب و کار راه اندازی کسب و کار جدید رستوران داری سرمایه سرمایه گذاری سرمایه گذاری در کار صنعت غذا صنعت غذایی صنعت فست فود غذاهای ایرانی فرنچایز فرنچایز رستران فرنچایز رستوران فست فود فست فود زنجیره ای قرارداد مواد غذایی نمایندگی، فرنچایز کارآفرین کارآفرینی کارافرینی کار در منزل کسب و کار کسب و کار،راه اندازی کسب و کار کسب و کار اینترنتی کسب و کار تولیدی کسب و کار شخصی کسب و کار کوچک