مواد غذایی ارگانیک

تصورات بیشتر مردم از مواد غذایی ارگانیک، سالم و طبیعی بودن آن است. اما در اصل موضوع چیز دیگریست. فرآورده های طبیعی و ارگانیک تفاوت بسیاری در مسیر تولید شدن دارند. در حال حاظر علاوه بر میوه و سبزی و حتی گوشت، عسل و لبنیات و آدامس و خوردنی های دیگر نیز میتوانند به روش ارگانیک و سالم تولید شوند. اگر میخواهید تفاوت این گروه از محصولات که برای شما واضح نیست را بدانید؛ صفر تا صد به معرفی کامل و چگونگی راه اندازی کسب و کار ارگانیک را توضیح خواهیم داد.
سلامتی اهمیتی زیادی در دنیای امروزه دارد. در نتیجه میتوان با مصرف مواد غذایی طبیعی و سالم آن را حفظ کرد.عواملی همانند متفاوت کردن سبک زندگی، تغییر عادات غذایی، تمایل به غذای های حاظری و آماده و غیره ایمنی مواد غذایی و به تبع آن سلامتی انسان را با خطرات احتمالی روبه رو کرده است. ولی از حسن اتفاق امروزه آگاهی و اطلاع رسانی موجب آشکار شدن روزنه های امید شده است. از طرفی رغبت مردم به محصولات سالم و طبیعی زیاد شده است. بنابراین تصور دسترسی پیدا کردن به این دسته از محصولات سخت است وجود دارد در بین مردم ولی حقیقت متفاوت است.

مواد غذایی ارگانیک

تاریخچه مواد غذایی ارگانیک:

محصول ارگانیک محصولی است که منشأ کاملا طبیعی داشته باشد. ثانیاً، هیچ ماده شیمیایی یا فرآیندی که ساختار طبیعی مواد تشکیل دهنده را تغییر دهد در فرآیند تولید استفاده نشده است. به عنوان مثال کرم مرطوب کننده 100% ارگانیک محصولی است که اولاً تماماً از مواد طبیعی تشکیل شده است و ثانیاً در مراحل تولید محصول از کشت مواد اولیه تا بسته بندی نهایی هیچ گونه ماده شیمیایی اضافه نمی شود. کودهای شیمیایی و آفت کش ها، نگهدارنده های شیمیایی و غیره.

کشاورزی

میوه ها، سبزیجات و سایر محصولات کشاورزی اگر در سه سال گذشته از کودها، آفت کش های شیمیایی یا محرک های رشد گیاه در آن خاک ها استفاده نشده باشد، ارگانیک محسوب می شوند. با توجه به سخت گیری استانداردهای ارگانیک در ایران و جهان، محصولات بسیار کمی وجود دارند که واقعا ارگانیک باشند.

دام پروری

دام و فرآورده های لبنی در صورتی ارگانیک هستند که زندگی و رفتار طبیعی حیواناتی که این فرآورده ها از آنها به دست می آیند داشته باشند، بتوانند آزادانه حرکت کنند و زیستگاه آنها کوچک و محدود نباشد، برای رشد این حیوانات نباید آنتی بیوتیک یا هورمون به آنها تزریق شود و همچنین باید با خوراک های کاملا ارگانیک تغذیه شوند.

مواد غذایی ارگانیک

چه کسانی مواد غذایی ارگانیک مصرف میکنند؟

بهترین و تمیزترین محصولات کشاورزی جهان به آمریکا می رود و بازار بسیار خوبی برای آن وجود دارد. آلمان تقریباً مهد مواد ارگانیک در جهان است، از آن نیز استفاده می کند. غرب بزرگترین مصرف کننده این محصولات در جهان است.

برند محصولات ارگانیک چگونه موفق است؟

داشتن وب سایت و وبلاگ یکی از مهمترین وظایف برای موفقیت در هر کسب و کاری است.
در زمینه محصولات ارگانیک می توانید با یکدیگرهمکاری کنید. به عنوان مثال، می توانید ناهار مدرسه یا بیشتر سفارش دهید. هرچه بیشتر ارتباطات تجاری خود را گسترش دهید، موفق تر خواهید بود. همه اینها باعث می شود مردم به شما اعتماد کنند.
شما می توانید تیمی از نیروهای خود را به گونه ای آموزش دهید که دانش رشته تحصیلی شما از حد بازار فراتر رود و از این طریق بهتر از رقبای خود کار کنید.

مواد غذایی ارگانیک

مزایای ثبت برند مواد ارگانیک چیست؟

آفت کش های قوی در کشاورزی مدرن برای محافظت از محصولات استفاده می شود. این حشره کش ها از آسیب رساندن حشرات و آفات به محصول جلوگیری می کنند. تا اینجا خیلی خوبه، درسته؟ ولی بقیه رو گوش کن سموم ناشی از آفت کش ها در محصول باقی می ماند و توسط ما خورده می شود! این موضوع یکی از مهم ترین دلایل روی آوردن مردم به محصولات ارگانیک است، در محصولات ارگانیک از هیچ افزودنی، رنگ، نگهدارنده، مونوسدیم گلوتامات و طعم دهنده استفاده نمی شود. مسلم است که این باعث سلامت این محصولات می شود، تولید مواد غذایی ارگانیک به محیط زیست آسیب نمی رساند، از آب، خاک و حیوانات محافظت می کند. بسیاری از فعالان محیط زیست و حیوانات از این محصولات برای این منظور استفاده می کنند، این محصولات مواد معدنی، ویتامین ها و آنتی اکسیدان های بیشتری را برای بدن شما فراهم می کنند، نیترات موجود در این محصولات بسیار کمتر از سایر محصولات است. نیترات یک ماده خطرناک و سرطان زا است، محصولات ارگانیک برای سلامت قلب و عروق مفید هستند زیرا حاوی اسید سینولئیک بیشتری هستند، بسیاری از مردم از محصولات ارگانیک برای تغذیه گروه های آسیب پذیر مانند سالمندان و کودکان استفاده می کنند.
بنابراین همه اینها به شما نشان می دهد که به عنوان مدیر یک تجارت محصولات ارگانیک، فرصت های زیادی برای رشد کسب و کار خود دارید.

انواع فروشگاه آنلاین محصولات ارگانیک:

فروشگاه آنلاین زی ارگانیک: این فروشگاه آنلاین قابلیت عرضه مواد غذایی ارگانیک، با بی نظیرترین کیفیت در بین تمامی مواد ارگانیک و دارای گواهی نامه معتبر میباشد. این فروشگاه زی ارگانیک همچون گسترده ترین مرجع محصولات ارگانیک کشور، تحت انجمن ارگانیک ایران مشغول بکار است. این مدل کار کردن این فروشگاه موجب شده تا مشتریان میتوانند با مقایسه و انتخاب خرید آسانی داشته باشند.

مواد غذایی ارگانیک

فروشگاه آنلاین هایپر ارگانو:

هایپر ارگانو فعالیت خود را در عرضه محصولات سالم، طبیعی و ارگانیک در شهر اصفهان شروع کرد. مجموعه هایپر ارگانو در حال حاضر یکی از بزرگترین پیشگامان عرضه محصولات سالم، طبیعی و ارگانیک در کشور است. مجموعه هایپرارگانو عضو انجمن ارگانیک ایران در سبدی از سالم ترین، طبیعی ترین، ارگانیک ترین محصولات رژیمی و بدون گلوتن در فروشگاه هایپرارگانو آماده ارائه به شهروندان می باشد. این فروشگاه آنلاین دارای بیش از دو هزار فرآورده ی خوراکی، محصولات آرایشی و پوشاک شامل انواع فرآورده های سالم و طبیعی، ارگانیک، رژیمی و دیابتی، بدون پروتئین مضر و گیاه مانند می باشد.

فروشگاه آنلاین میوری:

فروشگاه مایوری نامی است که برگرفته از چندین دهه تجربه در زمینه های تولید، ذخیره سازی، بسته بندی، فروش، صادرات و واردات محصولات کشاورزی متناسب با شرایط زندگی مدرن است. یکی از اهداف فروشگاه اینترنتی میوری گسترش فرهنگ استفاده از محصولات سالم و حذف محصولات ناسالم از زندگی مردم است. به همین دلیل است که میوری یک بخش فروش مجزا برای محصولات ارگانیک ایجاد کرده است تا محصولات کاملاً طبیعی را به مردم ارائه دهد و همچنین محصولات سالم را بفروشد و از مزایای آنها مطلع شود.

ورزش و سلامتی

نکته پایانی

این فروشگاه های آنلاین و اقسام این ها در کشور ایجاد شده اند که به صورت آنلاین به دنبال تامین مواد غذایی صد درصد سالم و ارگانیک برای مشتریان هستند. اهداف تمامی این فروشگاه های اینترنتی عرضه کردن کالا و خدمات لازم برای خریداران با قیمت مقرون بصرفه و کیفیت بالا است.

برچسب ها:
اخذ نمایندگی اعطای نمایندگی انواع سرمایه گذاری بازاریابی برندسازی برند سازی برندسازی پوشاک برند پوشاک برندینگ برندینگ رستوران برندینگ شخصی راه اندازی راه اندازی برند راه اندازی رستوران راه اندازی رستوران سیار راه اندازی سفره خانه سنتی راه اندازی فست فود راه اندازی کسب و کار راه اندازی کسب و کار جدید رستوران داری سرمایه سرمایه گذاری سرمایه گذاری در کار صنعت غذا صنعت غذایی صنعت فست فود غذاهای ایرانی فرنچایز فرنچایز رستران فرنچایز رستوران فست فود فست فود زنجیره ای قرارداد مواد غذایی نمایندگی، فرنچایز کارآفرین کارآفرینی کارافرینی کار در منزل کسب و کار کسب و کار،راه اندازی کسب و کار کسب و کار اینترنتی کسب و کار تولیدی کسب و کار شخصی کسب و کار کوچک