انواع کسب و کار کوچک

هر فردی برای رفع نیازهای مالی روزانه خود به شغلی نیاز دارد. به طور کلی استخدام برای شخص تحت عنوان، کارفرما، مافوق یا عناوین مشابه تعریف می شود. در میان آنها افرادی هستند که ترجیح می دهند راه متفاوتی برای کسب سود داشته باشند. داشتن یک کسب و کار شخصی و کارآفرینی برای این افراد ارزش بیشتری دارد.
در مقاله بعدی به معرفی مشاغل کوچک می پردازیم. مشاغلی که با توجه به موقعیت ها و ویژگی های شخصی افراد می تواند انتخاب و سودآور باشد. حال می خواهیم انواع کسب و کار کوچک را به شما معرفی کنیم:

انواع کسب و کار کوچک

چرا راه اندازی یک کسب و کار کوچک بهتر از راه اندازی یک کسب و کار بزرگ است؟

برای کسانی که هنوز کسب و کار خود را ندارند، راه اندازی یک کسب و کار کوچک می تواند دلهره و ترس کمتری داشته باشد و درصد موفقیت بیشتری برای آنها به دنبال داشته باشد. نه تنها از نظر تحلیل بازار و رقبا، بلکه چالش‌های مدیریتی، حقوق کارکنان و تمام هزینه‌های کسب‌وکارهای بزرگ‌تر دلایل قانع‌ کننده‌ای برای اولویت‌ بندی راه‌اندازی یک کسب‌وکار کوچک هستند.

 

1- بسته بندی حبوبات

یکی از بهترین انواع کسب و کار کوچک که برای بسیاری از افراد درآمدزایی دارد، بسته بندی انواع حبوبات است که برای این کار به دستگاه بسته بندی مخصوص نیاز دارید. روند فعالیت شما ابتدا اخذ مجوزهای لازم، خرید عمده حبوبات مورد نظر، بسته بندی انواع حبوبات با استفاده از دستگاه بسته بندی، ثبت تاریخ انقضا و قیمت و فروش آن در بازار خواهد بود.
بسته بندی باقلا به دلیل سادگی در میان بسیاری از جمله زنان خانه دار محبوبیت دارد. اگر امکان خرید عمده دستگاه و مقداری حبوبات را دارید و در تبلیغ محصول خود دقیق هستید، شاید این روش بتواند درآمد خوبی برای شما به همراه داشته باشد. قیمت این دستگاه حدود 10 تا 20 میلیون تومان است و بسته به مقدار حبوباتی که قصد دارید با آن کسب و کار کوچک خود را شروع کنید و البته پلاستیک برای بسته بندی، هزینه مورد نیاز شما می تواند متفاوت باشد.

انواع کسب و کار کوچک

2- دستگاه جوراب بافی

همه ما بارها جوراب خریده ایم و هنوز هم خریده ایم زیرا جوراب هم در خانه و هم در بیرون استفاده می شود. همین نیاز روزانه به جوراب و البته تنوع سلیقه باعث شده درآمد حاصل از بافتن جوراب با استفاده از ماشین آلات قابل قبول باشد. اگر به فکر انجام این کار هستید، باید بدانید که به چرخ خیاطی سر، دوخت زین و شابلون آهنی نیاز خواهید داشت. فضای مورد نیاز برای این کار بسیار کوچک و حدود 6 متر است. این دستگاه در حال حاضر با قیمت تقریبی 130 میلیون به فروش می رسد.البته برای بافتن جوراب به نخ هم نیاز دارید.با خرید نخ بیوفیت جوراب با کیفیت بهتر و جوراب بی کیفیت با نخ بی کیفیت تولید خواهید کرد.
سادگی انجام این کار و نبود نیروی کار کمکی می تواند روند راه اندازی یک کسب و کار کوچک و کسب درآمد را بهبود بخشد. البته، مانند هر کسب و کاری، باید دیگران را در مورد محصولات خود آگاه کنید. در پایان، اگر فضای کوچکی دارید و توانایی خرید چرخ خیاطی را دارید، اگر شما یا شخص دیگری بتوانید محصول خود را تبلیغ کنید، می تواند درآمد خوبی برای شما به ارمغان بیاورد.

انواع کسب و کار کوچک

3- چاپ روی ماگ، تی‌ شرت

در سال های اخیر شاهد بوده ایم که افراد زیادی علاقه مند به داشتن تصویری خاص روی لیوان، تی شرت، کوسن یا هر لباسی هستند. این نیاز نوظهور می تواند فرصت کسب درآمد را برای شما فراهم کند. اگر بتوانید یک دستگاه چاپ بخرید، می توانید از این تجارت کوچک پرسود و جذاب کسب درآمد کنید. کیفیت کار و اراده می تواند شما را از رقبای خود در این بازار پیشی بگیرد. قیمت پرینتر حرارتی با قیمتی در حدود 10 میلیون به بالا در بازار موجود است، شما می توانید طبق شرایط خود دستگاه خریداری کنید و از آن کسب درآمد کنید.

انواع کسب و کار کوچک

4- پرورش قارچ

قارچ یکی از محبوب ترین گیاهانی است که به دلیل داشتن مواد مغذی و طعم خوب و البته محبوبیت گیاهخواری بسیار محبوب شده است. پرورش قارچ یکی از مشاغل با هزینه اولیه مناسب و بازدهی بالا است. برای این کار ابتدا باید یک آموزش صحیح و ابتدایی بگیرید اما بعد از آموزش نیازی به آزمون و خطا نیست و می توانید آموزش های خود را حتی اگر در بوته باشد بسنجید. در صورت موفقیت، وقت آن رسیده است که مکان مناسب و وسایل مورد نیاز برای این کار را در نظر بگیرید. در مجموع باید هزینه تقریباً 20 میلیونی راه اندازی این کسب و کار کوچک را در نظر بگیرید. البته اگر جایی برای این کار ندارید باید مکان مناسبی را هم در نظر بگیرید.

انواع کسب و کار کوچک

5- ادمین پیج اینستاگرام

یکی دیگر از انواع کسب و کار کوچک ادمین پیج اینستاگرام می باشد؛ تعداد صفحات فعال اینستاگرام روز به روز در حال افزایش است، همه این صفحات به دنبال افزایش تعداد فالوور هستند. با افزایش تعداد فالوورها، به خصوص اگر صفحه مربوطه در زمینه فروش و خدمات فعالیت می کند، مجبور است روزانه به تعداد زیادی پیام پاسخ دهد و به مسائل مختلف بپردازد. انجام این نوع کار زمان زیادی را برای صاحب صفحه می گیرد زیرا باید به فکر تولید محصولات، فروش یا ارائه خدمات باشد. در چنین حالتی، ادمین هایی که می توانند کارهای مربوط به یک صفحه اینستاگرام را انجام دهند، درآمد حاصل از آن صفحه را افزایش می دهند و البته یک کسب و کار کوچک نیز برای خود راه اندازی کرده اند که برای سازماندهی و مصمم بودن کافی است که تلفن همراه داشته باشید.

تولید محتوای تبلیغاتی

6- جوشکار سیار

خدمات جوش سیار با توجه به کاهش تعداد مغازه های تجاری در زمینه جوشکاری و تراشکاری در شهرهای بزرگ و تمرکز این واحدها در مناطق خاص می تواند یک تجارت بسیار پرسود برای شما محسوب شود. برای شروع، می توانید از امکانات کمتری استفاده کنید تا پول زیادی در دست نداشته باشید. اما البته خرید تجهیزات لازم از 100 تا 300 میلیون هزینه در بر خواهد داشت.

جوشکاری کردن

نکات طلایی برای راه اندازی انواع کسب و کار کوچک

سرمایه یک کلمه چند بعدی است. این به این معنی است که می توان چندین معنی متفاوت را به آن نسبت دهیم. سرمایه گاهی به معنای پول است و گاهی ابزار، تجهیزات و تجهیزاتی که برای کسب درآمد از آن استفاده می کنیم. گاهی سرمایه به معنای مالکیت داخلی است; گزینه ای که تنها به تلاش فردی بستگی دارد و هیچ چیز آن را تهدید نمی کند.

برچسب ها:
اخذ نمایندگی اعطای نمایندگی انواع سرمایه گذاری بازاریابی برندسازی برند سازی برندسازی پوشاک برند پوشاک برندینگ برندینگ رستوران برندینگ شخصی راه اندازی راه اندازی برند راه اندازی رستوران راه اندازی رستوران سیار راه اندازی سفره خانه سنتی راه اندازی فست فود راه اندازی کسب و کار راه اندازی کسب و کار جدید رستوران داری سرمایه سرمایه گذاری سرمایه گذاری در کار صنعت غذا صنعت غذایی صنعت فست فود غذاهای ایرانی فرنچایز فرنچایز رستران فرنچایز رستوران فست فود فست فود زنجیره ای قرارداد مواد غذایی نمایندگی، فرنچایز کارآفرین کارآفرینی کارافرینی کار در منزل کسب و کار کسب و کار،راه اندازی کسب و کار کسب و کار اینترنتی کسب و کار تولیدی کسب و کار شخصی کسب و کار کوچک