اصول اساسی اعطای نمایندگی فست‌ فود

این روزها غذاهای فست فودی جایگاه مهم و اساسی برای مردم به ویژه افراد پرکار و پرمشغله دارند. این دسته از افراد ترجیح می دهند به جای وقت گذاشتن برای آشپزی کردن خوراک خود را از طریق سفارش دادن تهیه کنند. همین موضوع باعث شده که بسیاری از نام های تجاری معروف در این حیطه به اعطای نمایندگی فست‌ فود بیندیشند و از این راه دخل خود را بسیار بالا ببرند.
چنانچه شما نیز مالک یک کسب و کار فست فودی هستید و قصد دارید در زمینه اصول اساسی در اعطای نمایندگی فست‌ فود اطلاعات بیشتری کسب کنید تا اخر این مقاله ما را همراهی کنید. ما در این نوشته اساسی ترین نکات جهت اعطای امتیاز نمایندگی را برای شما نقل خواهیم کرد و در نهایت می توانید به راحتی و در عین سادگی در این مساله بسیار مهم تصمیم گیری کنید.

اعطای نمایندگی

چرا نمایندگی اعطا کنیم؟

نخستین و اصلی ترین پرسشی که در این حیطه مورد بحث قرار می گیرد این است که ما در حال حاضر نماد تجاری موفقی داریم و همچنین درآمد هم باب میل است. حال با وجود اینها احتیاجی هست که امتیاز نمایندگی خود را اعطا کنیم؟ جواب این سوال به میل شما بازمی گردد. آیا مایلید که افراد بیشتری برند شما را بشناسند؟ آیا شیوه تهیه غذاهای شما همانقدر ماهرانه و هوادار است که مردم مناطق دیگر هم اشتیاق به تجربه آن را داشته باشند؟ چنانچه جوابتان مثبت است پس بایستی به نمایندگی بیندیشید.
اعطای حق نمایندگی برای شما به علاوه ی درآمد زیاد، محبوبیت هم کسب می کند. شما در بین مردم در همه ی مناطق شهر و حتی کشور سرشناس می شوید و مطابق با سابقه ی خوبی که داشته اید به نمایندگی هایتان نیز اعتماد خواهند کرد و همچنین در شهرهای متفاوت می توانید سفارش بگیرید.

راه اندازی فست فود

برای اعطای نمایندگی به چه مواردی باید دقت داشته باشیم؟

تعدادی اصول و معیار کلی برای اعطای نمایندگی فست‌ فود وجود دارد که بهتر است آنها را رعایت کنید. اولین مورد برند و نماد تجاری شما می باشد که با آن در شعب متفاوت شناخته خواهید شد و شما را از حریفان جدا خواهد کرد. بهتر است این نماد تجاری را به یک طراح گرافیک کار کشته و ماهر واگذار کنید تا ناچار نباشید بعد از گذشت مدت زمانی آن را عوض کنید به این دلیل که تغییر لوگو گاهی می تواند به ضررتان باشد و ممکن است موجب کم شدن طرفداران شما شود. چنانچه ناچار شدید لوگوی خود را تغییر دهید شایسته تر است که طوری تغییر نکند که کلا ناشناخته شوید.
عامل دیگر این است که برند شما بایستی به شکل قانونی به ثبت برسد. که البته بهتر است به یک وکیل حقوقی واگذار کنید تا به بهترین نحو انجام گیرد. بعلاوه اینها به یک نشان تبلیغاتی هم نیازمندید تا بتواند در کمترین زمان مخاطب را تحت تاثیر خودش قرار دهد و شما را در ذهن ها ماندگار کند. ناگفته نماند که لازم است کیفیت خوراک های شما در رده اول قرار گیرد تا مشتری هرکجا که برند شما را دید بتواند خیلی راحت اعتماد کند.

نقاط طلایی را بشناسید:

یکی از شیوه های بسیار موثر در گسترش و اعطای نمایندگی فست فود این است که در نظر داشته باشید مکان راه اندازی فست فود خود در کجا قرار دارد. افراد در محله های سنتی میلی به خوردن غذاهای فست فودی ندارند و چنانچه شما در این محله شروع به فعالیت کنید به احتمال زیاد با شکست مواجه خواهید شد. مکان های پیشرفته و بخش هایی که جمعیت جوان زیادتری دارند برای راه اندازی فست فود مناسب تر هستند. همچنین در مناطقی که افراد کارمند زندگی میکنند گمان می رود میل بیشتری جهت مصرف غذاهای فست فودی داشته باشند. همچنین مرکز شهرها نیز به علت ازدحام جمعیت و تردد شبانه روزی می توانند گزینه مناسبی برای ایجاد کسب و کار ایده آل باشند. در آخر باید به مناطقی که از لحاظ مالی مشکلی ندارند و بالای شهر اشاره کنیم. مردم این منطقه ها قادرند برای غذای خود پول بیشتری بپردازند. در نتیجه بهتر است با توجه به مشتریان خود برای اعطای نمایندگی به مکان راه اندازی نیز توجه داشته باشید. نمایندگی را در مکانی راه اندازی کنید که خواهان داشته باشد.

راه اندازی فست فود

فرنچایز را بشناسید:

فرنچایزینگ در جهان امروز یکی از پردرآمد ترین برنامه های کسب درآمد شده است و کمک می کند که برند در مدت زمان کوتاه با سرعت بیشتری در نقاط مختلف مشهور شود. فرنچایز در واقع همان اعطای نمایندگی است که با اهمیت بیشتر و با مسئولیت خود شخص صورت می گیرد. در واقع یک شخص با پرداختن هزینه برند شما این امتیاز را بدست می آورد که در لوکیشن انتخابی خود نمایندگی شما را راه اندازی کند و از برند و شعار شما نیز استفاده کند. اینکار علاوه بر اینکه سوددهی فوق العاده خوب و ایده آلی برای شما دارد کمک می کند تا با سرعت بالاتری به معروفیت برسید.
لازم به ذکر است که با این کار کسب و کار شما از مرزهای کشور هم آن سو تر خواهد رفت و یک برند جهانی خواهید شد. البته که این کار نیازمند به طرح ریزی و حتی ریسک پذیری زیادی می باشد. شایسته است در این مورد با افراد متخصص و کار بلد مشورت کنید.

حق امتیاز دادن

سخن پایانی

ما تلاش کردیم که در این مقاله برای شما اساسی ترین و حائز اهمیت ترین نکاتی که می بایست برای اعطای نمایندگی فست فود بدانید را بیان کردیم. در اینکه اعطای نمایندگی برایتان سود و درآمد قابل توجه به دنبال دارد تردیدی نیست اما با این حال نیاز است که شما به یک سری راه و روش حرفه ای که در پاراگراف های مختلف به آن اشاره کردیم نیز توجه داشته باشید تا ارزش نام تجاریتان حفظ شود. در نهایت پیشنهاد می شود تا برای تنظیم قرارداد نمایندگی با یک وکیل ماهر در ارتباط باشید تا از لحاظ قانونی دچار مشکل نشوید.

برچسب ها:
اعطای نمایندگی انواع سرمایه گذاری برندسازی برند سازی برندسازی پوشاک برند پوشاک برندینگ برندینگ رستوران برندینگ شخصی راه اندازی راه اندازی برند راه اندازی رستوران راه اندازی فست فود راه اندازی کسب وکار راه اندازی کسب و کار راه اندازی کسب و کار جدید رستوران رستوران داری سرمایه سرمایه گذاری سرمایه گذاری در کار شرکت های اعطای نمایندگی صنعت غذا صنعت غذایی صنعت فست فود طرح کسب و کار غذاهای ایرانی فرنچایز فرنچایز رستران فرنچایز رستوران فست فود قرارداد مواد غذایی نمایندگی، فرنچایز کارآفرین کارآفرینی کارافرینی کار در منزل کسب و کار کسب و کار،راه اندازی کسب و کار کسب و کار اینترنتی کسب و کار تولیدی کسب و کار جدید کسب و کار خانگی کسب و کار کوچک