رستوران های محبوب و پرسود

در این مقاله شما را با انواع رستوران های محبوب و پرسود آشنا می کنیم. با ما همراه باشید.

1. فست فود/کوییک سرو

رستوران های فست فود از بیرون غذا سرو می کنند. مشتریان همچنین می توانند در داخل رستوران غذا بخورند، اگرچه بیشتر آنها ترجیح می دهند بیرون غذا بخورند. این رستوران ها عمدتاً در قالب زنجیره های ملی یا حتی جهانی هستند. این رستوران ها اغلب دارای منوی روتین و مشابهی هستند (مثلاً یک برگر دوبل، مرغ سوخاری و چیپس) و اغلب قیمت های پایینی دارند که به آنها اجازه می دهد به تعداد زیادی مشتری دسترسی پیدا کنند. چرا محبوب هستند؟ رستوران های فست فود در دسترس و ارزان هستند، و آنها را برای مشتریان امروزی با زمان کمی ایده آل می کند. اقلام منوی فست فود را می توان در ماشین، قطار، پیاده روی یا هر جای دیگری میل کرد. فست فود در بسیاری از افراد حس نوستالژی ایجاد می کند و آنها را به یاد خاطرات دوران کودکی مانند سفرهای خانوادگی یا وعده های غذایی بعد از مدرسه می اندازد. علاوه بر این، شعبه برخی از فست فودهای زنجیره ای در نقاط مختلف جهان، محیطی آشنا را برای مسافران خارجی فراهم می کند. بر اساس گزارش ها، فست فود در میان سه غذای پر سفارش در آمریکا قرار دارد. چرا آنها سودآور هستند: رستوران های فست فود به طور متوسط بین شش تا نه درصد، آنها را به سودآورترین نوع رستوران تبدیل می کند. مواد اولیه محدود باعث می شود این رستوران ها ارزان باشند. هزینه های کارگری این رستوران ها نیز پایین است، زیرا بیشتر آماده سازی فست فود از قبل انجام می شود. بخش عمده سود این رستوران ها علاوه بر غذا، فروش اقلام گران تر (مانند سیب زمینی سرخ کرده) است. نوشیدنی راه دیگری برای کسب سود است.

رستوران های محبوب و پرسود

2. کژوال داینینگ (رستوران های محبوب میان رده)

رستوران‌های معمولی شامل رستوران‌های متنوعی هستند. این دسته شامل رستوران های محلی تک شعبه تا رستوران های زنجیره ای وسیع می شود. از ویژگی های بارز این دسته می توان به سرویس سفره و غذاخوری اشاره کرد. صندلی های این رستوران ها معمولا زیاد و راحت هستند. این رستوران ها اغلب دارای تم و دکور خاصی هستند که تجربه غذا خوردن را خاص تر می کند. بسته به نوع منو انواع غذا در این رستوران ها دیده می شود: سالاد بار، اسپاگتی، غذاهای تایلندی و حتی صبحانه تمام روز مانند پنکیک یا وافل. چرا محبوب هستند؟ مشتریان در رستوران گاه به گاه سفارشات خود را نسبتاً سریع دریافت می کنند و همچنین می توانند از خدمات میز استفاده کنند. این رستوران ها که در همه محله ها یافت می شوند برای وعده های غذایی میان هفته و مناسبت های خاص مناسب هستند. از آنجایی که تقریباً همه نوع غذا برای این رستوران ها مناسب است، مشتریان می توانند رستورانی متناسب با سلیقه خود پیدا کنند. چرا آنها سودآور هستند: این رستوران ها که قیمت های بالاتری نسبت به فست فود دارند، به ازای فروش هر وعده غذایی سود بیشتری کسب می کنند. از آنجایی که این رستوران ها معمولاً برای مناسبت های خاص انتخاب می شوند، مشتریان هزینه بیشتری برای محصولاتی مانند نوشیدنی و دسر می پردازند.

رستوران های محبوب و پرسود

3. فست فود محبوب کژوال

این نوع رستوران ترکیبی از دو نوع قبلی است. دسته بندی جدیدی که انتظار می رود در آینده به رشد خود ادامه دهد. این رستوران ها منوی بالاتر و متنوع تری با قیمت های بالاتر (البته محدود) نسبت به فست فود دارند، اما مشابه فست فود، غذا در پیشخوان سفارش داده می شود. منوی این رستوران ها شامل اقلامی مانند سالاد، روکش های مخصوص یا همبرگر و شیک ممتاز است.
چرا محبوب هستند؟ رستوران های معمولی سریع به مشتریان این امکان را می دهند که در مدت زمان کوتاهی غذای باکیفیت را تجربه کنند. تنوع منو، قیمت های مقرون به صرفه، در دسترس بودن و غذاهای سالم تر، محبوبیت این رستوران ها را افزایش داده است. چرا آنها سودآور هستند: مانند اکثر فست فودها، تهیه غذا از قبل انجام می شود که باعث کاهش هزینه های نیروی کار می شود. اکثر مشتریان برای ساعات ناهار هستند. با ساعات اوج و آرامش قابل پیش بینی، حجم کاری کارمندان کاهش می یابد.

رستوران های محبوب و پرسود

4. کژوال مدرن

یک دسته نسبتاً جدید از رستوران ها، شبیه به رستوران های معمولی با تمرکز بر جو و یک تجربه خاص. این رستوران ها تعادلی بین محیط آرامش بخش و خواسته های مشتریان امروزی (مانند مواد طبیعی، نوشیدنی های دست ساز و غذاهای تلفیقی) برقرار می کنند.
چرا آنها را دوست دارند؟ این رستوران ها مشتریان امروزی و نسل جوان را به عنوان پیشرو در درخواست های مشتریان امروزی و استراتژی های تبلیغات آنلاین جذب می کنند. بسیاری از رستوران های معمولی مدرن به تخصص در یک غذای خاص معروف هستند. به عنوان مثال، تنقلات آنها ممکن است آنقدر محبوب باشد که مشتریان برای آنها صف بکشند. چرا آنها سودآور هستند: از آنجایی که آنها در بین نسل جوان محبوب هستند، می توانند در مدت زمان کوتاهی مشتری جذب کنند و به دلیل غذاهای خاص خود شناخته شوند و درآمد خود را تضمین کنند.

رستوران های محبوب و پرسود

5. کافی شاپ

ساده ترین ویژگی یک کافه تمرکز روی نوشیدنی است. کافه ها معمولا منوی کوچکی برای قهوه، نوشیدنی و غذا و تنقلات دارند. این رستوران ها اغلب از مدل خدمات پیشخوان استفاده می کنند و قیمت های پایین تا متوسطی دارند. هر کشوری سنت های نوشیدن قهوه خود را دارد. به عنوان مثال، در آمریکا، قهوه در بیرون در فنجان های کاغذی بزرگ سرو می شود. اما در سایر نقاط جهان، بسیاری از فرهنگ ها دوست دارند ساعت ها بنشینند و قهوه بنوشند. قهوه مورد علاقه استرالیایی ها سفید مسطح است (شبیه به لاته)، ایتالیایی ها عاشق اسپرسو هستند و فرانسوی ها کافه au lait با کروسان دارند.
چرا محبوب هستند؟ کافه ها با انواع نیازها مطابقت دارند و می توانند به عنوان مکان هایی برای معاشرت، کار، بازی یا صرف یک وعده غذایی سریع استفاده شوند. گزینه های منوی این رستوران ها نامحدود است و مشتریان می توانند بنا به ذائقه خود نوشیدنی های گرم یا سرد تهیه کنند. همچنین قهوه و چای در سرتاسر جهان محبوب هستند. چرا آنها سودآور هستند: از آنجایی که تمرکز کافه ها روی نوشیدنی است، هزینه تهیه غذا در این رستوران ها کمتر و سود آن نسبت به رستوران های دیگر بیشتر است. کافه ها به کارگران کمتر و هزینه کمتری برای تزئین نیاز دارند.

رستوران های محبوب و پرسود

6. پیتزا فروشی

پیتزا در این کشور با مهاجرت ایتالیایی ها به آمریکا در اواخر قرن نوزدهم رایج شد. Pizzeria Lombardi که در سال 1905 تأسیس شد، به عنوان اولین پیتزا فروشی آمریکا شناخته می شود.
چرا محبوب هستند؟ تصور شهری بدون حداقل چند پیتزا فروشی غیرممکن به نظر می رسد. همه عاشق پیتزا هستند. دانش آموزان، والدین و فرزندان، کارمندان ظهر… پیتزا انتخاب خوبی برای جلسات صمیمی و همچنین برای مشتریان مجرد است. چرا آنها سودآور هستند: دلیل اصلی سودآوری پیتزا فروشی کم هزینه بودن مواد تشکیل دهنده پیتزا است: آب، آرد، مایه خمیر، سس، پنیر و مقداری تاپینگ. خط تولید پیتزا عمدتاً بدون پیچیدگی است، که تولید آن را قابل پیش بینی می کند و خروجی بالایی را برای سفارشات آنلاین و تحویلی امکان پذیر می کند.

تولید مواد اوالیه

7. رستوران های محبوب و پرسود موقت

چیزی که این رستوران ها را خاص می کند موقتی بودن آنهاست. آنها را می توان در یک انبار قدیمی، یک چادر بزرگ یا حتی داخل یک رستوران دیگر برپا کرد. رستوران های موقت می توانند فقط برای یک روز یا برای کل فصل باشند.
چرا محبوب هستند؟ رستوران های موفق چند سال پیش محبوب شدند. محبوبیت آنها تا حدی به خاطر رستوران های سیار (کامیون، مینی بوس…) بود. مشتریان تحت تاثیر تجربیات خاص این رستوران ها قرار می گیرند، در حالی که سرآشپزها تحت تاثیر امکان امتحان غذاها، طعم ها و قالب های جدید قرار می گیرند.
چرا آنها سودآور هستند: این رستوران ها به دلیل موقتی بودن هزینه های کمتری مانند اجاره و تجهیزات گران قیمت نسبت به سایر رستوران ها دارند. صاحبان این رستوران‌ها می‌توانند هزینه‌ها را پایین نگه دارند، زیرا یک رستوران کامل را اداره نمی‌کنند.

صندلی غذاخوری

سخن پایانی

الهام گرفتن از برندهای معروف یک راه آسان و فوق العاده موثر برای پیشرفت در تجارت است. این امر در مورد برندهای معروف رستوران و کافه در سراسر جهان نیز صدق می کند. زیرا این برندها پس از سال ها تجربه با روش ها و ترفندهای خاص در بین مردم محبوب شده اند. اگر قصد دارید یک کافه پرفروش افتتاح کنید، ابتدا با برندهای معروف کافه آشنا شوید. یا اگر به فکر راه اندازی یک فست فود پرسود هستید، با برندهای معروف فست فود دنیا مانند مک دونالد یا برگر کینگ آشنا شوید. الهام گرفتن از آنها همچنین می تواند به شما کمک کند تا در کسب و کار خود پیشرفت کنید.

 

برچسب ها:
اعطای نمایندگی انواع سرمایه گذاری برندسازی برند سازی برندسازی پوشاک برند پوشاک برندینگ برندینگ رستوران برندینگ شخصی راه اندازی راه اندازی برند راه اندازی رستوران راه اندازی فست فود راه اندازی کسب وکار راه اندازی کسب و کار راه اندازی کسب و کار جدید رستوران رستوران داری سرمایه سرمایه گذاری سرمایه گذاری در کار شرکت های اعطای نمایندگی صنعت غذا صنعت غذایی صنعت فست فود طرح کسب و کار غذاهای ایرانی فرنچایز فرنچایز رستران فرنچایز رستوران فست فود قرارداد مواد غذایی نمایندگی، فرنچایز کارآفرین کارآفرینی کارافرینی کار در منزل کسب و کار کسب و کار،راه اندازی کسب و کار کسب و کار اینترنتی کسب و کار تولیدی کسب و کار جدید کسب و کار خانگی کسب و کار کوچک