ثبت برند شخصی + نکات طلایی برندینگ

برای ثبت برند، از جمله مهترین نکاتی که باید قبل از ثبت آن و هرگونه فعالیت تجاری موفق انجام داد، طراحی یک برند مناسب است. برندی که شما را از تمام لحاظ ساپورت کند و نماینده ی شما در کارتان باشد. وقتی که ریزه کاری ها و رنگ و مدل لوگو فکر میکنید بخش مهم و اساسی از برند شما را به دوش میکشند. برندی که خارق العاده باشد هیچ موقع از ذهن ها نمیرود. همراه همیشگی یک برند یک شعار خوب است که سبب موفق شدن برند میشود.
نکته ی قابل توجه دیگری که باید به آن توجه کرد این است که باد تمامی قوانین در طی انجام پروژه ی ثبت برند را رعایت کنیم. در ادامه 8 نکته ی طلایی برای طراحی یک برند موفق و فوق العاده به شا خواهیم گفت.

ثبت برند شخصی

نکات طلایی

حس مردم نسبت به برندینگ شما

آقای پل سی برانسون، مدیر یک شرکت بسیار موفق و بزرگ است که میگوید: مهم نیست شما در مورد برندتان چه فکری میکنید. مهم و اساسی این است که ببینید این برند چقدر در نگاه مردم جلب توجه میکند. برای ارزیابی بهتر این موضوع برند خود را در گوگل جستجو کنید. به کمک یه گروه مشاور و افراد آگاه این موضوع را بررسی کنید، این روشی بسیار مفید و قابل اعتماد است.

طراحی یک وبسایت برای برند خودتان

جف بویاس، یک نویسنده و وبلاگ نویس موفق است که پیشنهاد میدهد: حتما یک وبلاگ و یا وبسایت برای خودتان داشته باشید. برای ارتقای آن تلاش کنید و با همکاران دیگر تعامل انجام دهید. حتی میتوانید با عضو شدن در دیگر برنامه ی اجتماعی مااند توییتر، پینترست و یا غیره صدای خود را به گوش مردم بیشتری برسانید.

برند سازی

ویژگی های یک برندینگ خوب

ثبت برند معتبر و قانونی باشد.
خارق العاده باشد.
طراحی تاثیر گذار داشته باشد.
شعاری خلق کند که هدف شما را نشان دهد.
مشتریان و مصرف کنندگان را تشویق کند.
چیزی که خیلی تاثیر گذار است و نباید در حین کار فراموش کنید این است که تولید محتوا با سلیقه مشتری انجام دهید، یعنی بازاریابی محتوایی انجام دهید.

انجام هرکاری تاثیر گذار درثبت برند شماست

داشتن برند و ثبت برند شخصی همانند بخشی از زندگی شماست و این موضوع باید در مسافرت رفتن، لباس پوشیدن و هر فعالیت با دوستان انجام میدهید صدق کند و خود را نشان دهد.
تولید محتوای در فضای مجازی و اینستاگرام یکی از چیزهایی است که باید تماما در اختیار برندتان باشدف به عنوان مثال اگر میگویید که کسب و کارتان سبب همراهی با کار آفرینان است باید همان چیزی باشد که ادعا میکنید. در نتیجه اگر حرفتان با رفتاران در فضای اجتماعی یکی نباشد بزودی معلوم خواهد شد.

ثبت برند صنعت مد و لباس

در ثبت برند شخصیتان ثابت قدم باشید

وقتی کمی تامل میکنید میتوانید به این موضو پی ببرید که به کدام برند ها بیشتر علاقه مند بودید؟ و یا به کدام یک وفادارتر بودید؟ به احتمال زیاد آنقدر خوب بوده اند که توانسته اند شما را جذب خود کنند.برند زاپوس یک مرکز انلاین فروش کیف و کفش است. این برند هم از لحاظ مشتری مداری و هم از لحاظ کیفیت و قیمت آنقدر کارشان عالی است که وقتی اسم آن را میشنوند همه رنگ لوگوی جعبه ی آبی رنگ آن را به یاد می آورند.
همه ی ارتباطات و تلاش های بی وقفه ی یک برند عالی در زمینه ی بازاریابی و فروش باید نماینده ی کامل برند باشد.

قرار نیست همه مشتریان راضی باشند

جاتان لانگ در یک همایش حرف خوبی زددر رابطه با ثبت برند: هیچ وقت نمیشود همه ی مشتریان را از خودت راضی نگه داری پس دست از تلاش برای راضی کردن همه بردار و فقط سعی کن بهترین برند برای مشتریان خاص و ثابت خودت باشی.هیچگاه از این که در کاری خودتان باشید هراسی نداشته باشید. این را همیشه به یاد داشته بشاید شما آن چیزی نیستید که همه را راضی کنید؛ هدف اصلی شما رشد برند شخصی خودتان است و این موضوع لازم به راضی کردن همه مصرف کننده ها و مشتریان نیست.

مراحل ثبت برند

روز به روز معتبر شوید

همه ی برند ها برند اپل نیستند که از ابتدای کار مشهور باشند و همه آنها را بشناسند . برندی مثل برند ایکیا که با هروز دیده شدن سبب موفقیت خود و برندش میشود.
برای معتبر دشن میتوانید چند سوال را درباره خود جواب دهید:
چه کاری سبب میشود محصول و کالای تولیدی شما در میان رقبا بیشتر به چشم بیاید؟
فرق تسهیلات و هزینه های که برای مشتری انجام میدهید تا کالا تولید کنید در میان رقبا، چیست؟
آیا چیزی که تولید میکنید مشتری نیاز دارد و هزینه ای که مشتری در قبال کالا میپردازد ارزش دارد؟
آیا راه و روش بازاریابی شما در رابطه با برندتان یکی است؟

در ثبت برند با برند های معتبر همسو شوید

طبق گفته ی جناب زِن رئیس اجرایی و موسس سازمان زِن همانگونه که دوستان ما نشان دهنده ی شخصیت ما هستند برندهایی هم که با آن ها ارتباط داریم باعث تاثیر مثبت یامنفی روی برند ما میشوند.
بنابراین برندهایی را انتخاب کنید که سبب افزایش قدرت شما بشوند.
در ایجاد آگاهی از برندتان زبل باشید
در آخر با استفاده از تکنیک ها و روش های جدید، آگاهی از برندتان را افزایش دهید.به عنوان مثال:
یک بازاریابی ارجاعی تامین کنید که مشتریان قدیمی و ثابت مشتریان جدید به شما ارجاع دهند.
یک داده نما طراحی کنید؛ یعنی سبب انتقال اطلاعات به مشتری شود.
با کسب و کارهای دیگر مشاکت راه اندازی کیند.
هدیه و تخفیفات به مشتری ارائه دهید.
در فضای مجازی یک مسابقه به راه بیاندازید.
یک پادکست مخصوص به خود داشته باشید.

برندینگ پوشاک

سخن پایانی

در این مقاله به شما راه کارهایی ارائه دادیم تا بتوانید صاحب برند شخصی و مختص به خود داشته باشید. اگر اطلاعات کافی در این باره ندارید با فردی آگاه در این رابطه مشورت کنید و سپس تصمیم گیری کنید. مشاوران فعال ما در این زمینه میتوانند شما را راهنمایی و به هدف اصلی خودتان نزدیکتر کنند.

 

 

 

برچسب ها:
اعطای نمایندگی انواع سرمایه گذاری برندسازی برند سازی برندسازی پوشاک برند پوشاک برندینگ برندینگ رستوران برندینگ شخصی راه اندازی راه اندازی برند راه اندازی رستوران راه اندازی فست فود راه اندازی کسب وکار راه اندازی کسب و کار راه اندازی کسب و کار جدید رستوران رستوران داری سرمایه سرمایه گذاری سرمایه گذاری در کار شرکت های اعطای نمایندگی صنعت غذا صنعت غذایی صنعت فست فود طرح کسب و کار غذاهای ایرانی فرنچایز فرنچایز رستران فرنچایز رستوران فست فود قرارداد مواد غذایی نمایندگی، فرنچایز کارآفرین کارآفرینی کارافرینی کار در منزل کسب و کار کسب و کار،راه اندازی کسب و کار کسب و کار اینترنتی کسب و کار تولیدی کسب و کار جدید کسب و کار خانگی کسب و کار کوچک