گروه برندینگ و فرنچایز بابک بختیاری در یک نگاه

اخبار برندنیوزویژه

گروه برندینگ و فرنچایز بابک بختیاری

در یک نگاه

بنیانگذار گروه برندینگ و فرنچایز بابک بختیاری کارنامه عملکرد گروه توانمند و پر تلاش خود را ورق میزند و پیرامون برند ها و اخبار آن ها در سالی که گذشت و از برنامه هایی که برای سال جدید دارند میگوید:

_دوستان چاکوچ به تنهایی با افتتاح بیش از ۶۰ شعبه چیزی حدود ۲۰۰۰ نفر را مشغول به کار کرده است، یعنی در حال حاضر در سیستم زنجیره ای چاکوچ برای ۲۰۰۰ نفر اشتغال زایی شده و این اشتغال زایی به صورت مستقیم بوده است.

و این همان استراتژی فرنچایز است که در دنیا از آن بعنوان یک صنعت یاد میکنند.

اگر بخواهیم غیر مستقیم را هم حساب کنیم باید ضربدر ۴ کنیم که حدود ۸۰۰۰ نفر فقط برای برند چاکوچ. اشتغالزایی اتفاق افتاده.

بابک بختیاری عملکرد و روند رشد و برندینگ و ری برندینگ و فرنچایز سایر برند ها را نیز مثبت ارزیابی میکند و از برند ساندویچ محمود بعنوان یک نوستالوژی یاد میکند.

-ما با برند ساندویچ محمود قرار داد مشارکت بستیم و روند این برند را شتابدهی کردیم و امروز ساندویچ محمود با فرنچایز قدرتمند گروه ما به ۱۰ شعبه رسیده است.

-برند پک مک بود که ساندویچ های ماتیکی به یک سبک مهیج هستند به ۱۰ شعب تبدیل شده است.

-برند تنورک ۱۰ شعبه، برند هوگون برگر با سس های رنگارنگ و خارق العاده خود ۴ شعبه را تجربه کرده و برند سه نقطه که این روز ها بسیار سر و صدا کرده است و از مرز ۲۰ شعبه عبور کرده است.

– برند تو کی تو حدود ۴ شعبه، برند پیتزا مانو با تنور های گنبدی شکل در مقابلدیدگان مشتری، با خمیر های جادویی خود حدود ۱۰ شعبه، برند تکوک که با قهوه های جذاب خستگی را از تن و روح می زداید بعنوان یک کافی شاپ خلاق موفق عمل کرده و ما تمام کمال آن را قالب سازی کرده ایم و تکوک را در سال ۱۴۰۱ رو نمایی خواهیم کرد.

برند چک موز ، که از واژه استارت آپ چک موز از آن یاد میکنم تاکنون ۵ شعبه از آن را فرنچایز و افتتاح کردیم.

برند اژدر جزو مواردی بود که در هلدینگ بابک بختیاری متفاوت اجرا شد و با ری برندینگ، مراحل عملیاتی آن آغاز شد و امید آن میرود که در سال ۱۴۰۱ برند اژدر رونمایی شود.

-ما با برند تکسین به مدیریت علی کنتیا وارد قرارداد مشارکت شدیم و تحت سیستم فرنچایز حدود ۱۵ شعبه را واگذار کردیم. برند گراس تا به امروز ۳ شعبه فرنچایز شده، برند سه گوشه یکی از برند هایی است که قرار است در سال ۱۴۰۱ توسعه دهیم و رونمایی کنیم اما قبل از رونمایی رسمی ۲ شعبه فرنچایز شده که بیانگر میزان جذابیت این برند است. برند توت طلایی که یکی از برند های قدیمی هلدینگ است و حدود ۱۰ شعبه از آن فرنچایز شده. برند ستارگان غذا که این برند را به سوهانک انتقال دادیم و در مکان بسیار مجلل آماده ی پذیرایی از میهمانان گرامیست.

بابک بختیاری در گروه خود توجه ویژه ای به قشر کودک داشته و برند مینی پز نتیجه این حسن توجه است که بطور تخصصی در حوزه غذای کودکان فعالیت میکند.

-ما امسال روی برند مینی پز بسیار کار کردیم و متمرکز شدیم. این برند خلاق به یک استارت آپ قوی در پاساژ ارک آجودانیه تبدیل شده علاوه بر پخت غذاهای سالم صرفا متناسب با کودکان، امتیازات دیگری نیز ایجاد کرده از جمله برگزاری جشن تولد های کودک و جشنواره های «پیتزای خودت را درست کن» و همچنین کمپین های مختلفی که برای سال در ۱۴۰۱ برنامه ریزی کرده ایم.

-برند دو در یک که یک شعبه در تجریش افتتاح شده و در سال ۱۴۰۱ برای آن برنامه داریم.

برند کاویچ که حسن ناب قهوه روی شن را با عطر و طعمی دلپذیر ایجاد کرده بیش از ۱۳ شعبه را توسط هلدینگ بابک بختیاری فرنچایز کرده.

-برند اوستا بیگ غذای اصیل ترکیه ای هست که در سال ۱۴۰۱ خبر های خوب از آن خواهید شنید.

-برند خرمالین استارت اپ بسیار جذابی هست که هم سلف سرویس شیر موز داریم و هم خرماهای مختلف خرمالین که بیش از ۹۰ طعم خرما برای اولین بار و در زمان بسیار کوتاه در بسار فرنچایز ۲ شعبه واگذار شده است.

-برند چوبیک بستنی جلاتو فوق العاده حرفه ای در سعادت اباد، بندر عباس، ورامین، عرش آجودانیه فعال است و درخواست های مختلفی از ان در حال بررسی است.

-برند بابا رحیم نوستالوژی دیگریست که به لطف خدا برنامه های توسعه ی خوبی برای این برند که معجون بسیار عالی دارد داریم.

-و اما یکی دیگر لز قدیمی ترین های ایران، بستنی جهرمی که برند ۹۰ساله ی فالوده است و به زودی در تمامی کشور شما فالوده های جهرمی را خواهید داشت.

و اما استارت اپ های خلاقی که هنوز رونمایی نشدند، برند اسپیکو که صنعت هات داگ را متحول خواهد کرد، برند« پیل آ پیل» هست. پیل به معنی فیل به ایرانی و قرار است ما ابر فلافل ها را رونمایی کنیم در این برند.

-با فرنچایز برند تیکن کباب گلپایگانی را مقابل چشم مشتری به نحو عالی سرو خواهیم کرد.

-برند سیبان را داشتیم که بعدها اسم آن به قیف پوک تغییر داده شد و قرار است که این برند هم سیب‌زمینی های بسیار جذاب با ده ها سس را خدمتتان ارائه دهد.

یکی دیگر از برند هایی که ما در برنامه ی کاریمان گنجاندیم برند «بسکیک» هست، برند تخصصی بستنی و کیک.

برند اسنک نانوک را داشتیم که اسمش به «اونوری» تغییر کرده است.

استارت آپ بعدی ما کبابیچ است که قرار است ساندویچ کباب های خوشمزه را به شما ارائه بدهیم.

و اما برند جذاب اوشیدا، غذاهای جذاب نودل و آسیایی را به ارمغان میاورد.

.

 

خبرنگار: مهناز بحروجی

سردبیر و ویراستار: سیما باباپور

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارسال نظر