اعطای دکترای افتخار دانشگاه لیبرتی کالیفرنیا به پدر فرنچایز ایران

اخبار برندنیوزویژه

 

پروفسور سلطانی رئیس دانشگاه لیبرتی کالیفرنیا دکترای افتخار تاثیر گذارترین کارافرین ایران را به بابک بختیاری اعطا کرد

پرفسور سلطانی، رئیس دانشگاه لیبرتی کالیفرنیا_ آمریکا (A.L.U) طی سفری که به ایران داشتند، از نمایشگاه فرنچایز و توسعه کسب و کار بازدید کردند. ایشان مهمان ویژه ی پاویون گروه تخصصی برندینگ و فرنچایز بابک بختیاری بودند و طی صحبت هایی که با بابک بختیاری داشتند وی را فردی شجاع، پرتلاش و خاص عنوان کردند.
این بازدید منجر به تبادل نظر و تعامل بیشتری بین بابک بختیاری و پروفسور سلطانی شد، تا اینکه در کمتر از چند روز پروفسور سلطانی، بعنوان موسس و رییس دانشگاه لیبرتی کالیفرنیا-آمریکا بابک بختیاری را لایق دکتری افتخاری دانست و بستر این رویداد مهم در هلدینگ فراهم شد.
بابک بختیاری معتقد است اگر منتظرحمایت کسی باشیم، راه اشتباه ست زیرا ما چیزی را ارائه می دهیم که ان ها بعد تر علمش را پیدا می کنند.
پروفسور سلطانی ضمن تایید این حرف می گویند که این همان مسئله ی خودباوری ست. همه ی انسان های موفق. بر این باورند.
دکترای افتخاری، مدرکی نیست که بتوان آن را با پول خرید، بلکه آن را به شخصیت و تفکر یک فرد می دهند و جناب پروفسور بعد از شناخت بابک بختیاری هیچ فرد دیگری را شایسته تر و لایق تر از او برای اعطا دکترای افتخاری دانشگاه لیبرتی ندانستند.
بابک بختیاری در کنار افرادی مانند؛ برایان تریسی، بهروز وثوقی، شهرام ناظری، مهران مدیری و دیگر بزرگان دنیا که آن ها نیز از این دانشگاه دکترای افتخاری کسب کردند قرار گرفته است.
ایشان خاطر نشان شدند که به امید خدا در اینده ای نزدیک، در مراسمی بزرگتر و شکیل تر در دانشگاه لیبرتی کالیفرنیا این مدرک و مدالی که فقط به افراد مخصوص تعلق میگیرد را باری دیگر به بابک بختیاری تقدیم کنند.
بابک بختیاری، دکترای افتخاری را به تیم و گروه برندینگ و فرنچایز بابک بختیاری تقدیم کردند، زیرا عقیده دارند که این حاصل دسترنج و زحمت همه گروه بوده است.
بابک بختیاری این دکترای افتخاری را به خاطر خلاقیتش، تفکر اقتصادیش و رهبری فوق‌العاده یک گروه اقتصادی دریافت کردند.
دلیل ارزشمندی دکترای افتخاری از دیدگاه بابک بختیاری این است که بقیه مدرک ها را با تحصیل و هزینه کردن در یک رشته علمی دریافت می کنید اما دکترای افتخاری مدرکی ست که به پاس تلاش ها زحمت هایی که کشیده اید در کاری که عاشقش بودید و با عشق در ان پیشرفتید و در ان موفق شده اید، اعطا می شود.
زین پس شایسته تر آن است که طبق قوانین جهان ایشان را جناب آقای دکتر بابک بختیاری خطاب کنیم.

خبرنگار: مهناز بحروجی

سردبیر و ویراستار: سیما باباپور

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارسال نظر