کارآفرینی با سرمایه محدود

اگر به هر دلیلی قصد راه اندازی کسب و کار و کارآفرینی خودتان را دارید ، در این مقاله به شما کمک خواهیم کرد تا در این مسیر با آگاهی قدم بردارید.

چگونه با سرمایه کم کارآفرین باشیم؟

برای راه اندازی کسب وکار ابتدا باید چهار وجه اصلی هر کسب و کار را بدانید، طرح و ایده ، نیروی کار،سرمایه و بازار مصرف چهار وجه اصلی می باشند  که در صورت عدم وجود هریک از آنها کسب و کارتان با شکست مواجه می شود.

روش های جذب سرمایه برای کارآفرینی:

یکی از عوامل بازدارنده از شروع عملیاتی شدن یک ایده ، کمبود یا عدم وجود سرمایه می باشد. استفاده از سرمایه ی دیگران بصورت قرض یا وام های بانکی می باشد. کسانی که وارد مسیر کارآفرینی با هر سرمایه ای میشوند معمولا افرادی هستند که ترسشان را در این مسیر کنار گذاشته اند. اگر شما هم جز این افراد هستید و منابع مالی خود را نیز تامین کرده اید قدم به قدم با ما باشید.

مشاغل پردرآمد با سرمایه کم درفضاهای اینترنت

قصد داریم با معرفی برخی از کسب‌وکارهایی که نیاز به سرمایه کم جهت راه‌اندازی دارند، تصمیم‌گیری در این زمینه را برای  شما آسان تر کنیم.

کسب و کارهای اینترنتی

کارآفرینی
امروزه اینترنت جزئی جدایی ناپذیر زندگی ما تبدیل شده است. و اگر به دقت همه مراحل راه اندازی را سپری کنید می توانید موفقیت خود را تضمین کنید. در ادامه مشاغلی که در دسته بندی کسب و کارهای اینترنتی قرار می گیرند را باهم می خوانیم:

1- فروشگاه اینترنتی

کارآفرینی

راه اندازی یک فروشگاه اینترنتی کوچک می تواند خیلی پرسود باشد شما می توانید محصولاتی مانند زیورآلات و تابلو و یا عروسک را تولید و در فروشگاه خود به فروش برسانید همچنین می توانید با فروشگاههای مختلف همکاری کنید و محصولات آنها را به فروش برسانید

2- کارهای گرافیکی

کارآفرینی

شما اگر در این زمینه مهارت کافی داشته باشید می توانید بصورت پروژه ای و دورکاری کارهای گرافیکی را انجام دهید و یا حتی به عنوان شغل دوم داشته باشید.

3- تولید محتوا

کارآفرینی

هر کسب و کاری برای معرفی خود و خدماتش نیاز به انتشار محتوا در سایت ها و یا شبکه های مجازی مختلف دارد. شما می توانید از تولید محتوا با صفحات کوچک شروع کنید و در نهایت با شرکتها و سایتهای بزرگ همکاری کنید

4- تولید محتوای ویدیو آموزشی

اگر مهارت یا دانشی دارید می توانید با یک دوربین به تولید فیلم های آموزشی بپردازید و آنها را در فضای مجازی به فروش برسانید . اگر در زمینه خاصی دارای مهارت هستید و علاقمند به  آموزش افراد هستید یکی از مشاغلی که در دسته امور تولیدی قرار می‌گیرد و شما متوانید به آن بپردازید تولید محتوای آموزشی است. این روزها محتواهای آموزشی ویدیویی و آنلاین در فضای مجازی طرفداران بسیاری دارد و بسیاری از افراد از این طریق و با فروش محتوای خود به کسب درآمد رسیدند.

5- کتاب صوتی یا پادکست

کارآفرینی

یکی از کارهای جذابی که می‌توانید به عنوان منبع درآمد نیز به آن مشغول باشید  تولید انواع کتاب صوتی و پادکست است. در سال‌های اخیر مردم به سوی این دسته از محتوا علاقه  پیدا کرده اند.

پادکست‌ها در زمینه‌های مختلف مثل روانشناسی، علمی، اجتماعی، ادبی، زندگینامه و یا در زمینه‌های مختلف دیگر می توانند تولید شوند. اگر توانایی تولید محتوا آن هم به صورت صوتی را دارید و در تولید محتوای تخصصی مهارت دارید ما به شما پیشنهاد می‌کنیم که این کار را در برنامه‌ی خود قرار دهید.

6-تعمیرات موبایل

تعمیر موبایل آنلاین خدمت جذابی است که می توان آن را به عنوان یک کسب و کار آنلاین و همینطور سنتی در نظر گرفت که نیازی به سرمایه بالایی ندارد. شما می توانید با ارجاع پیک موتوری و تحویل موبایل آنرا به متخصصان تحویل دهید و بعد از انجام تعمیرات آنرا با پیک به مشتری تحویل نمایید.

مشاغل پردرآمد با سرمایه کم در دنیای واقعی

7-عکاس

یک دوربین عکاسی حرفه‌ای یا حتی یک تلفن همراه با دوربین مناسب، و  کمی مهارت در گرفتن عکس‌های جذاب و زیبا؛ این تمامی چیزی است که برای ورود به دنیای کسب و کار و کسب درآمد از عکاسی نیاز دارید.
اولین ایده، این است که می توانید عکاس شخصی پیج های  اینستاگرام  شوید و یا می توانید این مهارت را به دیگران آموزش دهید. در حوزه عکاسی، شما می‌توانید تصاویری که گرفته‌اید را برای فروش در سایتهای مخصوص به این کار و یا سایت خودتان قرار دهید. البته دقت کنید، در بعضی از این سایت‌ها روزانه بیشتر از 100 هزار عکس آپلود می‌شود، بنابراین برای دیده شدن و کسب درآمد باید عکس‌های جذاب و باکیفیتی بسازید.

8-راه اندازی مرکز تهیه غذا

این ایده برای شروع نیاز به سرمایه اولیه چندانی ندارد و ریسک پایینی دارد. فقط کافی است غذایی با کیفیت و سالم و قیمت مناسب را به دست مشتری برسانید تا کم کم کسب و کار خودتان را افزایش دهید. شما می توانید این کار را در منزل خود انجام دهید. سپس در مرحله بعدی شروع به بازاریابی با شرکت ها و کارخانه ها برای تولید غذای روزانه آنها انجام دهید.

9-طراحی انواع تابلوهای تزیینی

مردم معولا علاقه‌مند به استفاده از کالاهای دکوری هستند. همچنین ازتابلوها  برای هدیه به مناسبت‌های مختلف مورد استفاده قرارمی‌گیرند.
بسته به زمینه هنری که در آن مشغول به کار هستید می‌توانید به تولید انواع تابلوها بپردازید. تابلوهای نقاشی با آبرنگ، تابلوهای عکاسی، تابلو فرش‌ها، تابلوهای معرق یا خوشنویسی و هنرهای دستی تزئینی دیگر.

10-پرورش قارچ

در هرمنطقه آب وهوایی که باشید می توانید به تولید قارچ بپردازید که با سرمایه خیلی کم می توانید کسب و کاری در این حوزه شروع کنید. شما نیاز به فضایی دارید که بتوانید رطوبت کافی و دمای مناسب برای رشد قارچ ها را فراهم کنید

11-محصولات ارگانیک

با تغییر سبک زندگی و اهمیت استفاده از مواد طبیعی و ارگانیک مردم به خوراکشان توجه بیشتری می کنند. تلاش میکنند  سبزیجات و صیفی‌جاتی را مصرف کنند که به‌صورت طبیعی و ارگانیک تولید می شوند و از کود شیمیایی یا سایر مواد صنعتی در پروسه تولید استفاده نشده باشد. از این رو، محصولات ارگانیک به یک ایده کارآفرینی با سرمایه کم تبدیل شده است.

برچسب ها:
اخذ نمایندگی اعطای نمایندگی انواع سرمایه گذاری بازاریابی برندسازی برند سازی برندسازی پوشاک برند پوشاک برندینگ برندینگ رستوران برندینگ شخصی تجهیزات فست فود راه اندازی راه اندازی برند راه اندازی رستوران راه اندازی سفره خانه سنتی راه اندازی فست فود راه اندازی کسب و کار راه اندازی کسب و کار جدید رستوران داری سرمایه سرمایه گذاری سرمایه گذاری در کار صنعت غذا صنعت غذایی صنعت فست فود غذاهای ایرانی فرنچایز فرنچایز رستران فرنچایز رستوران فست فود فست فود زنجیره ای قرارداد مواد غذایی نمایندگی، فرنچایز کارآفرین کارآفرینی کارافرینی کار در منزل کسب و کار کسب و کار،راه اندازی کسب و کار کسب و کار اینترنتی کسب و کار تولیدی کسب و کار مواد غذایی کسب و کار کوچک