فوت و فن های طراحی سایت رستوران

در حال حاضر کسب و کارها با سرعت به سمت آنلاین شدن پیش می روند که با استقبال مردم هم مواجه شده اند و افراد جامعه به آنلاین بودن همه کسب وکار ها عادت کرده اند و شکل سنتی کسب و کارها در حال فراموشی است. یکی از مشاغلی که مردم خیلی به سرعت از آنلاین شدن آن استقبال زیادی کره اند سرویس و خدمات فست فود و کافی شاپ ها و طراحی سایت رستوران است. پس خوب است فوت و فن های طراحی سایت رستوران را بلد باشیم.
طراحی سایت رستوران باید طوری باشد که تمامی کاربران بتوانند به راحتی سفارش خود را ثبت کنند. از همین جهت، در مطلب پایین به بررسی و معرفی راهکارهای اساسی این کار، کافی شاپ و فست فود پرداخته ایم، اگر به دنبال طراحی وب سایت رستوران و یا کافی شاپ و فست فود هستید، تا انتهای این مقاله با ما باشید.

مزایای طراحی سایت برای رستوران

طراحی سایت رستوران

شما به راحتی با طراحی سایت می توانید مشتریان خود را چندین برابر کنید. یکی از مزایای طراحی سایت فروشگاهی رستوران این است که مشتریان با مشاهده تصاویر و امتیازدهی و نظرات سایر مشتریان برای یک غذا، راحت تر و با اطمینان بیشتری سفارش می دهند. همچنین شما با طراحی سایت به مشتریان خود امکان پرداخت آنلاین و دریافت غذا با پیک را می دهید، این امر برای کسانی که می خواهند در وقت خود صرفه جویی کنند بسیار مهم است. در طراحی سایت رستوران عامل جذب و نگه داشتن کاربر در سایت مهم است که منجر به سفارش می شود؛ منوی جذاب رستوران و تصاویر واقعی غذاهاست.
پیاده سازی وب سایت در قدم اول باید با توجه به نیازمندی های کاربر صورت گیرد و توجه نکردن به نیازها وعدم برنامه ریزی صحیح در طراحی سایت ممکن است به از دست دادن شغل، مسایل امنیتی، ترافیک کم و سایر مشکلات منجر شود

طراحی سایت رستوران و فست فود

رستوران های مخصوص فست فود بیشتر سفارش های بیرون بر دارند و گرفتن تمامی این سفارش ها کار دشواری است و ممکن است برخی از سفارشات را از دست بدهید، شما با طراحی یک سایت برای فست فود خود می توانید همه این سفارش های بیرون بر پاسخگو باشید.

امکانات طراحی سایت فست فود

دیزاین سایت

در طراحی سایت، باید از قالبی استفاده کنید که مناسب کارفست فود یا رستوران شما باشد در غیر اینصورت سایت جذابیتی برای کاربران ندارد.

سفارش آنلاین

در طراحی سایت فست فود و رستوران، به این نکته توجه کنید که هدف شما از راه اندازی سایت، فقط معرفی کسب و کار خود نیست. می خواهید این امکان را برای آن دسته از مشتریانی که تمایل به ثبت سفارش آنلاین دارند را، ایجاد کنید که بتوانند سفارش و پرداخت را به صورت آنلاین انجام دهند. پس هدف فقط طراحی  نیست، بلکه طراحی سایت رستوران اولویت دارد.
شما باید در طراحی سایت سفارش آنلاین غذا، صفحه ای را به لیست غذا های خود اختصاص دهید.  در این صفحه تمام محصولات شما به علاوه تصویری با کیفیت، قرار داده شده است.  در کنار یا پایین آنها قیمت محصول ذکر شده تا کاربر بتواند هزینه را قبل از پرداخت محاسبه کند. حتما به خاطر داشته باشید که چه در طراحی سایت فست فود و رستوران‌ و چه در طراحی سایت سفارش آنلاین غذا، با ایجاد رابط کاربری ساده و همچنین ایجاد درگاه بانکی مطمئن، علاوه بر جلب اعتماد مشتریان، کاربرهای بیشتری را نیز جذب کنید.

گالری تصاویر و ویدئو

باید در طراحی سایت رستوران، یک گالری داشته باشید و در آن عکس و ویدیوهایی از آشپزخانه، محیط رستوران و غذاها در آن قرار دهید. اینکار اعتماد مشتریان را جلب می کند و به آنها در آشنایی با محیط رستوران کمک می کند.

امکان نظردهی

طراحی سایت رستوران

برای اینکه ارتباط شما با مشتریانتان بیشتر باشد امکان نظردهی را برای مشتریان خود قراردهید و به نظرات آنها پاسخ دهید. در این صورت می توانید اعتماد آنها را به رستوران خود جلب نمایید.

وبلاگ

طراحی سایت رستوران

حتما  یک قسمت وبلاگ داشته باشید! با ایجاد این قسمت میتوانید مشتریان خود را با انواع غذاها و تاریخچه آنها آشنا کنید. همینطور به شما در سئو سایت نیز کمک میکند. شما با کمک مقالاتی که در قسمت وبلاگ منتشر می کنید می توانید به راحتی رتبه خود در گوگل را بالا ببرید. همچنین بازدید سایت خود را افزایش دهید.

بهینه سازی و سئو سایت

یکی از موارد مهمی که در طراحی سایت رستوران بسیار اهمیت دارد، سئو سایت است. بهینه سازی وب سایت به شما کمک می کند تا به کمک کلمات کلیدی و عنوان های مرتبط با کسب و کارتان، در جستجوی کاربران درموتورجستجوی گوگل، رتبه کسب کنید و مخاطبان بیشتری جذب کنید.

طراحی ریسپانسیو

طراحی سایت رستوران و فست فود شما باید به صورت ریسپانسیوباشد، زیرا امروزه کاربران زیادی سایت شما را با گوشی همراه خود جستجومی کنند.

شعبات و نمایندگی ها

حتما در طراحی وب سایت خود، صفحه ای را به قرار دادن آدرس و شماره تلفن نمایندگی های خود اختصاص دهید. با این کار شما  این امکان را در اختیار کاربران تان قرار میدهید که با جستجو در سایت، شعبه نزدیک را پیدا کنند.

داشتن هویت شفاف و محتوا در وب سایت

باید به این موضوع توجه داشته باشید مطالب موجود در سایت را به صورت شفاف و بدون ابهام عنوان کنید . اجازه ندهید کاربران شما برای کشف مطالب ، وقت خود را تلف شده ببینند و در نهایت صفحه وب سایت را ترک کنند. از همان ابتدا ، شفافیت و وضوح مطالب را در نظر بگیرید. از تیتر های مرتبط و جذاب استفاده کنید.

گذاشتن لینک شبکه های اجتماعی در سایت

شبکه های اجتماعی به غیر از بستر مناسب برای بازاریابی راهی برای ارتباط شما با کاربرانتان می باشد. مشتریان سایت رستوران پس از ورود به سایت شما در صورتی که طراحی سایت رستوران شما مطابق با انتظار آنها باشد، به دنبال راهی برای ارتباط بهتر با شما خواهند بود.  قرار دادن لینک شبکه های اجتماعی در فوتر سایت راه مناسبی برای ایجاد  ارتباط و تبدیل نمودن مخاطبان به مشتری دائم و وفادار می باشد.

برچسب ها:
اخذ نمایندگی اعطای نمایندگی انواع سرمایه گذاری بازاریابی برندسازی برند سازی برندسازی پوشاک برند پوشاک برندینگ برندینگ رستوران برندینگ شخصی تجهیزات فست فود راه اندازی راه اندازی برند راه اندازی رستوران راه اندازی سفره خانه سنتی راه اندازی فست فود راه اندازی کسب و کار راه اندازی کسب و کار جدید رستوران داری سرمایه سرمایه گذاری سرمایه گذاری در کار صنعت غذا صنعت غذایی صنعت فست فود غذاهای ایرانی فرنچایز فرنچایز رستران فرنچایز رستوران فست فود فست فود زنجیره ای قرارداد مواد غذایی نمایندگی، فرنچایز کارآفرین کارآفرینی کارافرینی کار در منزل کسب و کار کسب و کار،راه اندازی کسب و کار کسب و کار اینترنتی کسب و کار تولیدی کسب و کار مواد غذایی کسب و کار کوچک