فرنچایز نان سنتی و صنعتی

تاریخچه پخت نان

تاریخچه پخت و فروش نان در ایران به حدود 6 هزار سال پیش برمی گردد. در باستان شناسی شواهدی وجود گندم 6000 ساله در دامغان و تخت جمشید کشف شده است. البته پخت نان به معنای استفاده از غلات به صورت عمده است. با افزایش جمعیت در هر منطقه و کشور، تعداد نانوایی ها نیز افزایش یافت و در حدود 5 هزار سال پیش تقاضای مصرف زیاد باعث افزایش تعداد تنورها شد.

فرنچایز نان سنتی و صنعتی

نکات مهم در راه اندازی نانوایی

راه اندازی هر کسب و کاری مستلزم گذراندن مراحل خاصی است و بدون تحقیق و دانش نمی توانید وارد هیچ کسب و کاری شوید. زیرا در این صورت احتمال شکست افزایش می یابد.

بررسی بازار فرنچایز نان

تحقیق و رصد بازار کار یکی از مهم ترین مراحل راه اندازی هر کسب و کاری است. این به شما کمک می‌کند تا از سهم بازار، رقبایتان، تأثیر آن‌ها بر درآمدتان و اندازه مخاطبانتان مطلع شوید. به عنوان مثال، اگر یک نانوایی باز می‌کنید و به فکر فرانشیز کردن نان و مشتقات آن هستید، می‌توانید راحت‌تر با عادات مصرف همسایگان خود آشنا شوید.

برنامه ریزی

دانستن راه درست برای شروع یک کسب و کار به شما کمک می کند. برنامه ریزی یعنی فکر کردن به کسب و کار و محصول مورد نظر. در بخش نان انواع مختلفی وجود دارد و شما باید طبق سلیقه و فرهنگ کشورتان نانوایی خود را باز کنید.

بودجه

بخش مهمی از راه اندازی یک کسب و کار، دانستن میزان سرمایه مورد نیاز است. تجهیزات، مواد اولیه، محل کوره، مجوز و غیره برای افتتاح کوره. تقریباً مانند بودجه سنگین مورد نیاز است. اگر در ماه اول گران فروشی نکنید، سرمایه ای نیز برای خرید مواد اولیه اختصاص داده شده است.

تهیه تجهیزات

خرید تجهیزات ممکن است در ابتدا نیاز به هزینه زیادی نداشته باشد و بتوانید با حداقل تجهیزات شروع کنید، اما اگر می خواهید کسب و کاری موفق و سودآور داشته باشید به تجهیزات حرفه ای که کمی گران هستند نیاز دارید.

حاشیه سود اخذ فرنچایز نان چقدر است؟

سود حاصل از کوره متغیر است. درآمد شما به محل زندگی، کیفیت و تنوع محصولات، نوآوری و خلاقیت و استراتژی های بازاریابی بستگی دارد. عادات مصرف مردم منطقه شما نیز عامل موثری خواهد بود. البته حداقل فروش نانوایی ها را می توان تخمین زد. هر نانوایی حداقل 50 درصد از کل محصولات خود را به فروش می رساند. فروش شما ممکن است در ابتدا کم باشد، اما با رشد نانوایی و جذب مشتری، سود شما افزایش می یابد.

مراحل تاسیس یا اخذ فرنچایز نان

کرم قهوه ای

تهیه یک برنامه کسب و کاری

طرح کسب و کار اهداف و استراتژی های شما برای شروع ایجاد برنامه هایی برای رشد و رفاه فروشگاه شما است. این برنامه به شما کمک می کند تا اهداف خود را به طور واقع بینانه و دقیق به موقع تعیین کنید و بودجه مورد نظر خود را برای جلوگیری از مشکلات فراهم کنید. این تامین مالی به شما کمک زیادی برای راه اندازی کسب و کارتان می کند.

انتخاب نام تجاری

قبل از ثبت نام تجاری خود، باید در مورد نام تجاری خود تصمیم بگیرید. انتخاب نام مناسب می تواند تبلیغ خوبی برای شما باشد. نام مناسب به مشتریان کمک می کند تا کسب و کار شما را شناسایی کنند و به مشتریان کمک می کند تا بازار هدف خود را شناسایی کنند. برای انتخاب نام تجاری به نکات زیر توجه کنید:

نام های نوآورانه و منحصر به فرد

کوتاه و قابل فهم باشند

محصولات و تجارت را توصیف کنند

نام تجاری برند شما بیان کننده شخصیت برندتان است و اولین چیزی است که به گوش مشتری میخورد پس بسیار مهم است.

انتخاب مکان

انتخاب مکان مناسب برای افتتاح فروشگاه برای همه مشاغل بسیار مهم است و برای دریافت مجوز باید آدرسی ارائه دهید. موقعیت ایده آل هر فروشگاه به موقعیت جغرافیایی، منطقه و نزدیکی به رقبا بستگی دارد.

مزایای افتتاح نانوایی و اخذ فرنچایز نان در کانادا

فرنچایز نان سنتی و صنعتی

راه اندازی یک نانوایی کوچک با ایده های جدید و خلاقانه یکی از بهترین راه ها برای سرمایه گذاری در کانادا است. علاوه بر کسب درآمد طولانی مدت با راه اندازی نانوایی خود و پس از طی مراحل قانونی، می توانید تابعیت و ویزای کانادا را نیز دریافت کنید. مزایای زندگی در کانادا عبارتند از:
طبق تحقیقات انجام شده در سال 2016، کانادا از نظر امید به زندگی، حمایت از جامعه شهروندی، اقتصاد و غیره رتبه بندی شده است. به دلیل عوامل مختلف در رتبه ششم جهان قرار گرفت. کانادا یکی از کشورهایی است که مردم آن همیشه احساس خوشبختی می کنند و میانگین امید به زندگی در آن بالاست. واضح است که زندگی در چنین کشوری آرزوی بسیاری از مردم است.
کانادایی ها معمولاً به دلیل رویدادهای تاریخی و جشن های مذهبی، 9 یا 10 تعطیلات قانونی در طول سال دارند. حتی برخی از استان ها روز خانواده را در اواسط فوریه جشن می گیرند! تعطیلات رسمی باعث می‌شود افراد در تمام طول سال کار نکنند و علاوه بر استراحت، برای مدت طولانی در کنار عزیزان خود باشند.
شهروندان کانادایی می توانند از خدمات پزشکی و مراقبت های بهداشتی بهره مند شوند.
ثبات اقتصادی، درآمد خوب و رفاه از عوامل بسیار مهم برای مردم به ویژه مهاجران است. کانادا یکی از کشورهایی است که ثبات اقتصادی خوبی دارد و در عین حال شرایط خوبی را برای زندگی مردم فراهم می کند.
برای مادران، مرخصی زایمان یکی دیگر از مزایای زندگی در کانادا است. همچنین شایان ذکر است که دولت کانادا به مدت یک سال از خانواده های دارای فرزند حمایت مالی می کند و آنها برای تامین مخارج و مرخصی کاری خود مشکلی ندارند.

برچسب ها:
اخذ نمایندگی اعطای نمایندگی انواع سرمایه گذاری بازاریابی برندسازی برند سازی برندسازی پوشاک برند پوشاک برندینگ برندینگ رستوران برندینگ شخصی تجهیزات فست فود راه اندازی راه اندازی برند راه اندازی رستوران راه اندازی سفره خانه سنتی راه اندازی فست فود راه اندازی کسب و کار راه اندازی کسب و کار جدید رستوران داری سرمایه سرمایه گذاری سرمایه گذاری در کار صنعت غذا صنعت غذایی صنعت فست فود غذاهای ایرانی فرنچایز فرنچایز رستران فرنچایز رستوران فست فود فست فود زنجیره ای قرارداد مواد غذایی نمایندگی، فرنچایز کارآفرین کارآفرینی کارافرینی کار در منزل کسب و کار کسب و کار،راه اندازی کسب و کار کسب و کار اینترنتی کسب و کار تولیدی کسب و کار مواد غذایی کسب و کار کوچک