اخذ فرنچایز برگرکینگ در کانادا

اخذ فرنچایز برگرکینگ در کانادا

فرنچایز برگرکینگ

کینگ برگر (برگر کینگ)، محبوب ترین برند برگر بین المللی است. دفتر مدیریت اصلی این برند غذایی در میامی فلوریدا است و کینگ برگر بیش از 18.000 شعبه فعال در سراسر دنیا دارد. افراد با خرید فرنچایز این برند قادر هستند به عنوان یک رستوران و با یک منوی تعریف شده و محدود کارشان را شروع کنند. کسی که صاحب حق امتیاز این برند بشود با استانداردهای اصلی این برند، تجهیزات و مجوزها فعالیتش را شروع میکند. افرادی که میخواهند فرنچایز برند برگر کینگ را کسب کنند خوب است این موضوع را بدانند که تمامی کارهایشان بایستی باتوجه به استاندارهای مشخص شده توسط کینگ برگر باشد.

برند تجاری کینگ برگر از دو روش به افراد حق امتیاز اهدا می کند؛ این دو روش عبارتند از:

تاسیس رستوران: در این روش فرد می تواند یک رستوران بزرگ و کاملا مستقل را در یکی محل راه اندازی کند. در این روش رستوران در مکان مشترکی با سایر مشاغل نیست و فقط غذاهای منوی اصلی کینگ برگر را سرو می کند.

تاسیس بیرون بر: در این روش یک رستوران کینگ برگر در کنار سایر مشاغل می تواند مشغول به فعالیت باشد و یا در یک فروشگاه، فرودگاه، اماکن ورزشی، کارخانه و… به سرو غذا بپردازد.

یکی از روش مهاجرت به کانادا از طریق خرید امتیاز یکی از برندهای معروف است که باعث می شود افراد بتوانند یکی از شعبات آن برند را راه اندازی کرده و مشغول به کسب درآمد شوند. پس اگر قصد مهاجرت به کانادا و گرفتن شعبه کینگ برگر در کانادا را دارید تا انتها با ما همراه باشید.

آموزش های دوره برگرکینگ

فرنچایز برگرکینگ

قبل از راه اندازی یک شعبه کینگ برگر در کانادا، فرد متقاضی بایستی در دوره های آموزشی که توسط این برند تجاری ارائه می شود شرکت کند. این دوره آموزشی در یک محل مشخص شده و توسط صاحب امتیاز برگزار می شود و مهم است که فرد متقاضی در تمام دوره شرکت کند. آموزش های مربوط به رستوران در یک شعبه فعال با یک رستوران آموزشی برگزار می شود. ممکن است باتوجه به محلی که رستوران راه اندازی می شود و شرایط موجود؛ لازم باشد که فرد در دوره های آموزشی اضافی شرکت کند؛ همچنین برخی اوقات سمینار، وبینار و کارگاه هایی برگزار می شود که نیاز است مدیران برای افزایش مهارت های عملیاتی خود در آن شرکت کنند.

محل شعبه برگرکینگ در کانادا

حق امتیاز راه اندازی شعبه کینگ برگر فقط به یک فرد خاص و در یک مکان خاص اهدا می شود و فرد متقاضی نمی تواند جا به جایی در محل انتخابی و مشخص شده انجام دهد.

تعهدات

تعهدات و محدودیت هایی که صاحب دارای کینگ برگر است باتوجه به نوع مالکیت متفاوت است؛ این تعهدات و قوانین در فرم ها و توافق نامه ها به صورت دقیق ذکر شده است. افرادی که با حق امتیاز کینگ برگر اقدام به راه اندازی یک رستوران می کنند باید باتوجه به روزها و ساعت های خواسته شده در توافق نامه فعالیت داشته باشند. همچنین افراد صاحب امتیاز باید در اداره رستوران و منو متناسب با روش ها و استاندارد های مشخص شده فعالیت کنند.

مدت زمان قرارداد کینگ برگر

مدت دوره نگهداری رستوران 20 سال است اما در مکان هایی که به صورت بیرون بر یا کوچکتر از رستوران هستند این دوره کوتاه تر است. اجازه تجدید در این دوره وجود ندارد و فرد بایستی طبق توافقنامه تا 20 سال این کسب و کار را به صورت کاملا درست و مطابق به استانداردها ارائه کند.

اگر از طریق خرید بیزینس در کانادا وارد این کشور می شوید باید از تمامی قوانین و مراحل مربوط به کسب و کار اطلاع داشته باشید؛ چنانچه یکی از مهاجران به کانادا از این روش هستید حتما با یک وکیل مهاجرت به کانادا مشورت کنید تا از تمامی موارد مربوطه اطلاع داشته باشید. مشورت با یک وکیل بسیار مهم است چراکه برخی از اشتباهات باعث جریمه های سنگین و حتی لغو کسب و کار می شود.

هزینه های مورد نیاز برای راه اندازی کینگ برگر در کانادا

مراحل راه اندازی کینگ برگر در کانادا

اطمینان حاصل کنید که سرمایه مورد نظر را دارید!

به صورت کلی برای راه اندازی یک شعبه کینگ برگر باید بیش از 325000 دلار سرمایه داشته باشید. البته مشخص کردن هزینه ها به صورت دقیق ممکن نیست چرا که با توجه به نوع رستوران و محل رستوران این هزینه ها مشخص می شوند.

هزینه های مربوطه را در نظر بگیرید!

سرمایه مورد نیاز برای راه اندازی فرنچایز برگرکینگ

هزینه هایی که در این راه مورد نیاز است مانند تجهیزات، هزنیه مجوزها، بیمه و سایر هزینه هایی که قبلتر گفتیم را در نظر داشته باشید.

بررسی تجربه خود!

قبل از اقدام برای گرفتن حق امتیاز کینگ برگر بررسی کنید که آیا توانایی مدیریت و راه اندازی این شعبه با توجه به قوانین آن را دارید؟! آیا در گذشته سابقه مدیریتی داشته اید؟ تمامی این موارد تاثیر مستقیمی در کسب و کار شما خواهند داشت.

راه اندازی

پس از اتمام بررسی های مالی و سوابق فرد متقاضی، مجوز اخذ فرنچایز برگرکینگ به فرد اهدا می شود. این مجوز به افرادی داده می شود که صاحب امتیاز هستند و فرد دیگری اجازه فعالیت با این مجوز را ندارد.

شرایط فرد متقاضی فرنچایز برگرکینگ چیست؟

فرنچایز برگرکینگ

دریافت شعبه فرانچایزی این برند محبوب، محدودیت سنی دارد. فرد باید کمتر از 35 سال سن داشته باشد؛ در این کسب و کار حداقل سن 16 سال است. اگر فردی با کمک ویزای تحصیلی کانادا به این کشور مهاجرت کرده باشد می تواند به صورت پاره وقت در یکی از شعبات کینگ برگر در یک جایگاه شغلی مشغول به کار شود.

داشتن حداقل دیپلم برای فعالیت در کینگ برگر لازم است. فرد باید تمام وقت به این کسب و کار مشغول باشد و ایده هایی برای گسترش تجارت داشته باشد البته اگر فرد بخواهد این تجارت را گسترش دهد و شعبات دیگری داشته باشد اجازه این کار را دارد. تمامی قوانین این برند را بداند و به آن پایبند باشد.

موقعیت های شغلی در برگرکینگ

  1. حسابدار: ثبت سفارشات، دریافت وجه و ارسال سفارش به آشپز
  2. نیروی ارسال غذا: برای افرادی که غذا را به صورت بیرون بر سفارش میدهند نیاز به استخدام یک نیروی ارسال غذا دارید.
  3. مدیریت اعضا: یک فرد به عنوان مدیر ساعت کاری افراد و رانندگان را بررسی و ثبت می کند.
  4. دستیار مدیر: اعضای تیم، مدیریت تیم، رانندگان آشپز و … را مدیریت کرده و رستوران مدیر را به سایر اعضای تیم می رساند.
  5. مدیر کل: مدیریت اصلی رستوران و اطمینان از رضایت مشتریان و کارمندان

مزایای راه اندازی فرنچایز برگرکینگ در کانادا

از خوبی های راه اندازی شعبه کینگ برگر این است که شما یک کسب و کار پرسود خواهید داشت. همچنین خرید و راه اندازی یک شعبه کینگ برگر باعث دریافت اقامت دائم برای افراد نیز می شود. با کسب اقامت دائم افراد علاوه بر اینکه می توانند در کانادا زندگی کنند می توانند از امکانات موجود در این کشور برای افراد نیز استفاده کنند مانند تحصیل رایگان یا دریافت خدمات پزشکی به صورت رایگان از مزایای این سرمایه گذاری کم ریسک و پر سود است.

برچسب ها:
اخذ نمایندگی اعطای نمایندگی انواع سرمایه گذاری برند سازی برندسازی برندسازی پوشاک برند پوشاک برندینگ برندینگ رستوران برندینگ شخصی راه اندازی راه اندازی برند راه اندازی رستوران راه اندازی فروشگاه راه اندازی فست فود راه اندازی کسب و کار راه اندازی کسب و کار جدید رستوران داری سرمایه سرمایه گذاری سرمایه گذاری در کار صنعت غذا صنعت غذایی صنعت فست فود طرح کسب و کار غذاهای ایرانی فرنچایز فرنچایز رستران فرنچایز رستوران فست فود فست فود زنجیره ای قرارداد مواد غذایی مک دونالد نمایندگی، فرنچایز کارآفرین کارآفرینی کارافرینی کار در منزل کسب و کار کسب و کار،راه اندازی کسب و کار کسب و کار اینترنتی کسب و کار تولیدی کسب و کار خانگی کسب و کار کوچک