راه اندازی کسب و کار در ترکیه

ترکیه کشوری اوراسیایی در خاورمیانه است که بخشی از آن در اروپا واقع شده و جزو توسعه یافته ترین کشورهایی است که بر اساس نظام جمهوری ایجاد شده اند. حکومت فعلی ترکیه در سال 1923 و به رهبری شخصی به نام آتاتورک بنا شد. موقعیت جغرافیایی این کشور به گونه ایست که از سه طرف به دریا راه دارد. از شمال به دریای سیاه، جنوب دریای مدیترانه و غرب دریای اژه. کشور‌های مجاور ترکیه را از شرق؛ ایران، جمهوری آذربایجان، ارمنستان و گرجستان، از شمال غربی؛ یونان و بلغارستان و از جنوب شرقی؛ سوریه و عراق تشکیل می‌دهند. بزرگترین شهر ترکیه استانبول است، اما پایتخت این کشور شهر آنکارا می‌باشد، این کشورِ زیبا همواره یکی از مقاصد اصلی توریست‌های داخلی و خارجی بوده است.

جمعیت ترکیه چقدر است؟

ترکیه یکی از کشور‌های پر جمعیت خاورمیانه است و جمعیتی بالغ بر 80 میلیون نفر دارد. بر اساس پیش بینی مرکز آمار این کشور، ترکیه تا سال 2040 به جمعیتی بیش از 100 میلیون نفر خواهد رسید. به این ترتیب که شهرهای استانبول، آنکارا، ازمیر، بورسا و آنتالیا در رده‌های اول شهرهای پر جمعیت این کشور قرار خواهند گرفت. به طور کلی جمعیت ترکیه در مناطقی که کشاورزی، صنعت و تجارت رونق بیشتری دارد متمرکز شده است. کم جمعیت ترین شهر ترکیه نیز شهر تونجالی با جمعیتی حدود 82 هزار نفر و در نزدیکی مرز ایران است.از نظر قومیتی، 80 درصد جمعیت این کشور را ترک‌ ها تشکیل می‌ دهند و 20 درصد مابقی جمعیت از اقوام کرد و سایر اقوام متفرقه تشکیل می‌شود که بیشتر در شرق و جنوب شرقی این کشور زندگی می‌کنند.

ترکیه

منابع اقتصادی ترکیه :

مهم‌ترین منبع اقتصادی ترکیه، صنعت گردشگری است. این کشور در طول سال، به طور میانگین چیزی در حدود 40 میلیون نفر گردشگر و توریست را به خود جذب می‌کند که سود و گردش مالی زیادی را برای برایش به ارمغان می‌آورد. ترکیه کشوری سنتی-مدرن است و به طور کلی، اقتصاد آن علاوه بر صنعت گردشگری بر پایه صنعت کشاورزی بنا شده و پیوسته در حال گسترش است. به طوری که 35% از نیروی کار این کشور در صنعت کشاورزی مشغول به کار هستند. کتان، تنباکو، زیتون و.. از جمله محصولات مهم کشاورزی این کشور هستند. همچنین تولید پوشاک، تجهیزات، مواد اولیه و حمل و نقل بین‌المللی نیز از جمله محصولات و خدمات صادراتی ترکیه هستند. واحد پولی این کشور لیر است.

کسب و کار در ترکیه :

راه اندازی کسب و کار در ترکیه این روزها یکی از انتخاب های افرادی است که به دنبال سرمایه گذاری جذاب می گردد . اما اینکه چه نوع کسب و کاری را باید راه انداخت، سوال اصلی ما خواهد بود. از طرفی باید توجه داشت که این کار، نوعی سرمایه گذاری در ترکیه هم هست و مثل همه سرمایه‌گذاری‌ها باید تمام جوانب احتیاط را در آن در نظر گرفت؛ زیرا در بازار سرمایه‌گذاری هیچ چیز قطعی وجود ندارد. اما می توان با مطالعه و تحقیق ریسک های آن را به حداقل رساند. می توانید در محدوه‌ای وسیع سرمایه گذاری کنید تا ریسک و اضطراب سرمایه گذاری های پر رقابت را از خود دور کنید.

توسعه و پیشرفت ترکیه در سال‌های اخیر در حالیست که در سال 2005 میلادی، به دلیل پایین بودن ارزش لیر و تورم زیاد، دولت این کشور تصمیم گرفت شش صفر از واحد پولی این کشور را حذف کند.

گروه برندینگ و فرنچایز بابک بختیاری در ترکیه








گروه برندینگ و فرنچایز بابک بختیاری با بیش از 18 سال تجربه در زمینه برندینگ و فرنچایز در ایران و کشورهای جهان به شما برترین  برندهای زنجیره ای با خدمات ویژه در کشور ترکیه را ارایه می دهد . برندهایی که  در ایران فرنچایز شده و هر کدام بالای 20 شعبه دارند ، به بودجه‌ی کلانی نیاز ندارند، تخصص خاصی نمی‌خواهد. به علاوه، در میان ایرانیانی که راه مهاجرت به ترکیه را جهت سرمایه گذاری در پیش گرفته‌اند، طرفداران بسیاری دارند.

اخذ برند معتبر و سرمایه گذاری در حوزه فرنچایز می تواند ریسک سرمایه گذاری و ورود به کسب و کارها را در کلیه کشورهای دنیا به حداقل برساند عدم نیاز به داشتن تجربه وعلم کافی برای ورود به کسب و کار جدید از مزایای سرمایه گذاری در حوزه فرنچایز می باشد . برندهایی که در ترکیه در حال فرنچایز می باشند :
  • آیس پک ICEPACK
  • کاوویچ KAVICH
  • توت طلایی GOLDEN BERRY
  • تنورک TANORAK
  • چاکوچ CHAKOUCH

خدمات گروه برندینگ و فرنچایز بابک بختیاری :
1- آموزش صفر تا صد پرسنل
2-  راه اندازی صفر تا صد شعب واگذار شده
3- پشتیبانی شعب
4- تامین صفر تا صد مواد اولیه در شعب واگذار شده
5- طراحی شعب بر اساس برندینگ برند اخذ شده
6- تبلیغات
7- جانمایی شعبه
جهت کسب اطلاعات بیشتر با دفتر تهران با شماره تماس : 09125062720
دفتر ترکیه :00905317737717
پیج اینستاگرام : bbholding_agency
Twitter: babakbakhtiari